Vauvamaha

29f51eda8c81db9841abe63417b646a7

Tännekin puolelle pömppelispöm. Rv19+6

Sormustesti ja kiinalainen ennusti tyttöä. Mahasta en osaa sanoo mitään en oo viekäkää ymmärtäny mikä on nyt mikäkin maha.

Sormustesti ja kiinalainen ennusti tyttöö, mut musta tuntuu et sieltä tulee poika. Mahakuvanki vois täs ens viikolla napata ja ehkä lisätä tänne.

Sormustestin ja kiinalaisen mukaan ois poika tulossa. 5.10 toivottavasti selviää kumpi tulossa. :) Maha kyllä kasvaa ihan älytöntä vauhtia.

Kiinalaisen mukaan olis tyttö, oma tunne alusta asti on ollut, että tyttö tulee. No neljän viikon päästä se selviää :)

Mulla on ollu vahva tyttö tunne alussa.. Mieskin sano että tyttö tulee. Sitten mies näki yhden poika unen ja nyt on vähä itekki miettiny myöhemmin poikaa. Äääärzzzz. :D ois äkkiä ens viikon perjantaijj!! :D

Tässä lauantaina otettu kuva, tuolloin 19+1. Toisen kanssa on kyllä pamahtanut maha tosi paljon nopeemmin :D nyt on ehkä kasvuvauhti vähän rauhoittunut.
Itsellä on ihan alusta asti ollut vahva poika olo. Aiomme kuitenkin jättää sen salaisuudeksi syntymään asti :)

Liitteet

• 1442315721797.jpg
    1442315721797.jpg
    49 KB · Katsottu: 139
Onks ketään kohtalokaveria.. tuntuu että maha ei kasva ollenkaan enää.. :/ Dopplerilla kuuluu sydänäänet kyllä joka vähäsen helpottaa mutta kaipaisin mahan kasvua tai liikkeiden tuntemista asiaa vahvistamaan..

17+0

Mulla ei ole juurikaan mitään mahaa näkyvissä, vaikka viikkoja 19+. Aamuisin kun makaa sängyssä niin sillon näkyy kumpua tai itseasiassa ekaa kertaa eilenaamulla oli kunnon kumpu. Maha meni ihan pinkeeks, tuli vissiin supistus. Seisaalleen kun on niin eipä näy juuri mitään. Neuvolatäti sanoi, että ihmisten rakenteet on erilaisia, ja kun olen pitkä, vauvalla on tilaa kasvaa, eikä tarvi heti eteenpäin työntyä. Lisäks mulla on taaksepäin kallistunu kohtu ja tämä on eka raskaus.
Yrittänyt sitten olla kärsivällinen mahan suhteen. Helpotti oloa kun tiistaina oli neuvola ja sydänäänet kuului vahvana. Kyllä se pikkuinen siellä siis on, vaikkei ulospäin vielä näykään.

Mulla ei myöskään oo maha juurikaan kasvanut ja on myöskin taaksepäin kallistunut kohtu sekä ensimmäinen raskaus. Sydänäänet kuului, kun neuvolassa kävin niin ei tarvii huolissaan olla :) Ja ehtiihän se maha vielä kasvaa :)

Sama täällä en huomaa itse mahaa, olen vaan kuullut monelta että puolesta välistä rupee usein maha kasvamaan. Nyt vauvanki paino tuplaantuu pian niin eiköhän se pikkuhiljaa näy! Rv18+2

juu ei omasta mielestä ainakaan ole maha yhtään kasvanu... johtunee varmaan siitä on oon ylipainoinen ja nyt laihimmillani moneen vuoteen... :D
tänään rv 20+2

Joo sama täällä melkee laihtunu vaa, aluksi lähti 10kiloa kun oksentelin. Viime neuvolassa olin lihonnut vain kilon mut kyllä tää pömpis pian vauvamahaksi muuttuu!

Ehkä nää mun pelkotilat mahan suhteen johtuu tammikuussa olleesta rakenneultrasta jossa todettiin vauvan kuolleen noin rv15. Sitä kehittelee päässään kaikkea ettei muka pikkuinen enää kasva mutta sydän yrittäisi vielä lyödä.. ihmisen mieli kun keksii kaikenmoista.. ja muistan gynen joskus teininä mulle sanoneen että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu.

Ei kannata olla huolissaan vaikkei masua viel oo, vaikka ihanaahan sitä olis esitellä. Tuntuis varmaa enemmän et olis raskaana. Esikosen kans pidettiin jännitystä yllä rakenne uä:aan asti ku masu ei juurikaan näkyny. Nyt ei olis ollu toivoakaan siihen. Nyt näkyy jo ihan kunnol, näkyny jotai 2 viikkoo. Viikkoja nyt 17+3.

Takaisin