Vauvamaha

:D raskausaivot ! Mä oon itte aivan sekasin välillä.. siis unohtelen ja touhuan ja ajattelen ihan omiani.. viimeksi kyselin työnantajalta työvuoroja ajalle ku jo oon lomalla ja tajusin vasta 2 päivää kyselyni jälkeeen että oon lomalla... sekös nauratti sit..
 
Täälä on jo järkyttävän kokoinen masu, kai se sitten pullahtaa nyt niin aikaisin pihalle kun tämä on kolmas lapsi mutta voi tulla kyllä tukalaa loppu raskaudessa :help Raskauspaidatkin on nyt hyviä mutta ne montaa kuukautta sovi !
Kuvanotto hetkellä rv 13+5.
 

Liitteet

  • IMG_9134.jpg
    IMG_9134.jpg
    46 KB · Katsottu: 194
Pyylillä tosiaan on jo kunnon masu.

Mä laitoin tänään ekan kerran äitiyshousut jalkaan, kun alkaa tuntua kaikki normihousut semmoisilta, että painavat ikävästi vähintäänkin istuessa. Nää äitiyshousut on kyllä vielä hiukan löysät, mutta onneksi niitä pystyy vähän kuminauhalla kiristämään. Pitäis vaan viittiä vielä lyhentää parit mammahousut, jotka ostin käytettynä, niin olis vähän valinnanvaraakin näissä vaatteissa.
 
cc0bed133ef02501aab2272b0db5061a


Tässä mun maha toissapäivänä rv15+3
 
Voi että mä odotan että alkais mullakin masu näkymään. Nyt 16+0 eikä kyllä minkäänlaista kumpua. Ehkä ihan alavatsalla on jotain kumpua, mut en ota selvää onko se vauvamasua vai turvotusta. Eilen oli kyllä taas sellaset turvotukset ja näytti niinku olis jo pitemmälläkin raskaana. :D
 
Muokattu viimeksi:
Jele, mulla on ollut ihan sama juttu. Turvotus ollut alusta asti mukana iltaisin enkä ole epäillyt että varsinainen raskausvatsa vielä kasvaisi. Edellisellä viikolla 13 alkoi kuitenkin tuntumaan vatsan sivut pinkeiltä enkä ole sen jälkeen enää saanut vedettyä "turvotusta" sisäänkään, joten eiköhän tämä ala jo olemaan ihan oikea vauvamasu :wink Nyt viikolla 14+6 vatsa pullottaa pienesti heti aamusta ja kasvaa vaan iltaa kohti :-D
 
Mä oon ottanut 10 viikosta lähtien aamulla mahakuvia, mutta vieläkään en huomaa mitään huomattavaa muutosta.:oops: Aamulla maha on normaalihkon näköinen, mutta iltaa kohti turpoaa ihan järkyttäväks palloks (melkein koko maha). Mulla on kyl taaksepäin kallellaan oleva kohtu ja valmiiks jo vähän alavatsapömppöä, joten menee varmaan vieläkin monta viikkoa ennen kuin alkaa kunnolla erottuun... höh.
 
Eilen huomasin, että nyt on vissiin tullut muutosta kohdun asentoon tai jotain. Masu nimittäin alkanut pikkusen jo erottumaan. :) Kyllähän sitä on tullukin kytättyä, että millon alkais kasvamaan. :D
Samalla olotilakin ollu erilainen tänään. Selkä väsyny helpommin ja kun leikkasin nurmikon ja kävin sen jälkeen lenkillä, niin olin ihan naatti. Töitten jälkeen myös selkää pakotti ja kävely sattui.
 
Takaisin
Top