Vauvamaha

Mulla on taaksepäin kallistunu kohtu ja nyt vasta on alkanu masu näkymään. Aamulla sängyssä maatessa näkyi kunnon kumpu pari viikkoa sitten ja nyt ihan viikon sisällä alkanu erottuu muutenkin. Hassua miten se sitten yhtäkkiä pompsahti esiin. Ja tosiaan viikkoja nyt 20+5.
Tänäaamuna supisteli ja ilmeisesti kohtu on kasvanu
reippaasti navan yläpuolelle, kun meni kovaksi sieltä asti.
 
Mulla oli jossai välissä olevinaa jo vauvamaha, mut nyt se on kait kasonnu ku ei oikee oo mahaa :D Kait se iso maha oli sit turvotusta vaan :shifty:
 
Mulla tuli jotain näkyviin just ehkä viikon 18 jälkeen ja on sentäs kolmas lapsi tulossa. Nythän maha on kasvanut jo näkyväksi kunnolla rv 22+1.
 
fd68fcaf6261caaeeca43eace5990f10

23+1 :) Tuntuu että masu on kasvanut viimesen 5 päivän aikana hirvittävästi.:D
 
Sulla avamaria näyttää ainakin tossa kuvassa vielä tosi pieneltä masu! :)
Mulla on jo kauhee pallo. :D
 
Mun masu on nii säälittävä verrattuna teidän masuihin... :sad001
 
Mun masu on nii säälittävä verrattuna teidän masuihin... :sad001

Kyllä se sunkin maha siitä kasvaa!!! Oot sit iloinen pienestä mahasta kun me kirotaan isoja mahojamme... :D
Tää meinaa on raskasta jo nyt, saati sit 3-4kk päästä kun on viimesillään, huh huh!!! :D
Ja mulla ainakin oli mahaa jo valmiiksi ja vasta n. kuukauden on omasta mielestä näyttänyt vauvamahalta. Sitä ennen vaan samalta läskikasalta kun ennenkin. :D
 
Luulen kyllä, että tuun vielä kyllästymään siihen isoon mahaan :D Tai ku sillon ei pysty tekemään varmaa yhtään mitää
 
Luulen kyllä, että tuun vielä kyllästymään siihen isoon mahaan :D Tai ku sillon ei pysty tekemään varmaa yhtään mitää

täällä ei mee enää kauaa, et en pysty ajaa autoa tai solmimaan kengännauhoja... Maha on tiellä! ja kun on tällanen pätkä (155) niin ei ylety jalat polkimille autossa jos siirtää penkkiä taaksepäin... Tällä hetkellä menee vielä yks sormi mahan ja ratin väliin...
 
mulla 22+1 ja tuntuu ettei mulla mitään vauvamahaa ole, lähinnä näyttää että olen pyöristyny mukavasti ja lihonuhan olen, mutta tuntuu ettei tuolla mahan alla mitään vauvaa oliskaan, siltä ulospäin tuntuu, mutta sisällä sen tunnen :D oon kyllä pitkä 180cm ja kohtu taaksepäin kallistunut. Jotkut ei olis ees arvannut mun olevan jo puolessa välissä, kaverinikin sanoi että mun täytyy olla tosi alussa johon sitten että se on kyllä jo yli puolen välin :D Noh, toisaalta ihan kiva että isoa ei tuliskaan ja poikamasu olis tulossa.. en nyt tiiä onko tyttömasut isompia, vai toisinpäin.
 
Takaisin
Top