Vauvamaha

9319c55e504aea094a7c6fdbfd9fdfa8

Viime viikon kuva 14+3 :)

Te keillä ei masu vielä näy, niin oletteko treenanneet aiemmin vatsalihaksia? Mietin, että vaikuttaako semmonen, jos on tiukat vatsalihakset?
Itsehän siis olen sohvaperuna, joten en ole kuin kevyessä jumpassa käynyt talvikausina. Niinpä ei oo mikään treenattu vatsa ja nyt jo pullottaa aika komeesti rv 15 ja eka raskaus.

Juu ei oo mitää vatsalihaksia :D mahan kasvu riippuu paljolti myös kohdun asennosta :) taaksepäin kallistunut kohtu saa vatsan näkyviin vasta myöhemmin ja jos on eteenpäin kallistunut niin vatsa näkyy tod näk nopeammin :) tässä mun viime öinen masu :) ja muistaakseni joskus nuirempana gyne sanoi et mulla on taapäin kallistunut kohtu :)

7e8e36b15af4b665cef4a414d99a0870

Kysymys teille että miten lisäätte puhelimellanne ottamia kuvia tänne? Voisin oman vauvamahan kans läväyttää ruutuun,mutten kyllä yhtään keksi kuinka niitä laitetaan :)

Mamssi tosta kirjotuskentän vierestä painaa plussaa ja sit kun aukee kirjoitusruutu koko sivulle niin oikee yläkulma kolme pistettä -> attach picture. Valitse kuva galleriasta ja kuvan näkyessä oikee yläkulma direct image :)

Ihania masuja kaikilla! :) pitäis iteki ottaa kuvia, muutaman vaan oon ottanu nyt ku ekassa raskaudessa piti kuvata joka viikko. Nyt kuitenki jo 16+1

No niin, samaa minä harmittelen, etten oo saanut aikaiseksi ottaa noita kuvia. Yhden kerran oon kuvaillut ja siitä on jo monta viikkoa. Lisäksi mun pitäis selvittää miten saan tuosta kännykästäni siirrettyä kuvat tähän koneelle, kun kerran yritin, mutta ei onnistunut. En tiiä puuttuuko multa jotkut ajurit tai jotain, kun ei ainakaan silleen saaanut, että suoraan liitti vaan piuhan kännykän ja tietokoneen väliin. Pitäis vissiin häiritä tota siippaa, kun se yleensä haltsaa nää jutut paremmin kuin mä... en oo vaan saanut aikaiseksi.

Maiku2, en tiedä että millanen puhelin sulla (saati mikä sähköposti) mut itse lähetin kännykällä kuvan omaan sähköpostiini josta sitten koneelta tallensin :)

Mites vielä kun hetki saadaan arvailla sukupuolta niin oletteko tehneet sormustestiä tai muuten vaan arvuutellut mahan muodosta kumpi olis tulossa? Mä vähän kattelin mahaani ja totesin sen leviävän tuonne jenkkakahvoihin eli aivan erilainen maha kuin tytöistä kun silloin oli niin kaponen kumpu. Ajattelin nyt vaan että jos meinais poikaa :] ja sormustesti oli kans poikaan viittaava :P

Mulla mahan muoto ja sormustesti väittää tytöksi. Ens viikolla toivottavasti selviää

Sormustesti viittais poikaan, mahan muodosta paha sanoo mitään ku ei sitä oikein oo viel :)

Mulla sama, sormustesti (ja kiinalainen syntymäkalenteri) viittaa poikaan, mahasta vaikee päätellä kun ei oikeen vielä ole :D Toivottavasti reilun viikon päästä rakenneultrassa selviää :)

Takaisin