vauvamaha!

Täällä tuntuu pienen jumpat jo ihan selvästi ja se miten se venyttelee :D se venyttely tuntuu välillä jopa vähän inhottavalta, tuntuu oikein miten omakin iho kiristyy, ja samalla maha pullahtaa esille. Välillä on sellanen kamelimaha, ihme möykky :D huh.. Tuntuu nyt samalta mitä tuntu esikoisesta joskus rv30, mahtaa olla tukala loppuraskaus!
 
rv 16+0 näyttää tältä. Paita korostaa tosin kumpua, mutta viimeinkin tuntuu siltä että esiin on pullahtanut muutakin kuin vaan läskiä ja turvotusta. :D Muoto siis on muuttunu pyöreemmäks, ja vatsan kun koittaa vetää sisään niin se ei häviä siitä mihinkään niinkun joskus ennen.
 

Liitteet

  • 11805900_10207227684071287_1539313272_n.jpg
    11805900_10207227684071287_1539313272_n.jpg
    32.7 KB · Katsottu: 199
Mie en oikee sovi enää farkkuihin. Mulla vähä tollanen olo ko Siseliinillä :D Tietyissä vaatteissa näyttää ihan pieneltä vauvamahalta, mut tietyissä taas että läskiä on kertyny. Ylipainoa on muutenki. Minusta kans tuntuu et iltasin on vähä isompi. Nyt 17+0. Pari pitempää supistusta tuli tos lomalla ko meni maha iha kovaks, kyllä tunsi missä se kohtu oli.
 
Jouduin tänään töissä aukaisemaan housun napin kun puristi ihan liikaa..
 
Täällä 13+5 ja kyllä mahaa on, ainakin normaaliin tilaan verrattuna :joyful: Tällä viikolla maha on noussut hiukan ylemmäs ja se näyttää ehkä enemmän tavalliselta turvotusmahalta. :bored:Aikaisemmin oli erilainen kumpu hiukan alempana.
Molemmissa kuvissa paino aikalailla sama, aamupaino 70kg (165cm).
 

Liitteet

  • 2015-07-30 16.06.50.jpg
    2015-07-30 16.06.50.jpg
    569.2 KB · Katsottu: 214
20150729_093333.jpeg
20150729_231616.jpeg

Aamu-ja iltamaha :D ei ole varmaan vaikea arvata kumpi on kumpi. Otettu siis samana päivänä rv 14+2. (45kg/150cm)
 
Mie en ainakaa nää Musta-lammas kuvia? Näkyy vaa img eikä voi klikata.
 
Onpa ihania masukuvia :Heartred

Mä oon nyt tosissani kehittänyt jonkun ihan ihmeellisen ulkonäkökompleksin, kun oon jostain saanut päähäni, että näytän vain ja ainoastaan turvonneelta ja lihoneelta, en yhtään raskaanaolevalta. Vaikka kaiken järjen mukaan tuossa on tosiaan myös vauvamasua, kun kohtu tuntuu varsinkin aamuisin pinkeältä ja esiintyöntyneeltä, ylipainoa ei ole enkä ole painoa saanut kuitenkaan 2,5 kg enempää mahan kasvusta huolimatta. Kai se on vaan hyväksyttävä taas kerran nämä geenit, eli kun on luonnostaan tasapaksu ja "muodoton" keskivartalo vaikka olisi hoikassakin kunnossa niin pakostakin se maha on aika tasapaksua massaa myös raskaana ollessa ainakin tässä "välivaiheessa". Pitäis nyt vaan opetella nauttimaan tästä mahan kasvusta vaikkei tullutkaan ainakaan heti sitä unelmien pinkeää koripallomahaa tuonne alavatsaan.
 
Naapuri eilen ihasteli mun vauvamasua :) Ei se mullakaa vielä mikää pinkeä ole ton rasva- ja nahkakerroksen takia, mut pyöristynyt selkeästi kuitenkin :)
 
Uskomatonta, että monella on noin selkeät mahat jo (ei pelkkää turvotusta)!!
Näitä kuvia on kiva katsoa ja pitää omakin lisätä sitten joskus kun jotain kuvaamisen arvoista edes ilmestyy o_O.
(15+6 ja ei mitään..)
 
Nyt aloitin minäkin mahan kuvaamisen. Edellisessäkin raskaudessa näillä viikoilla taisin ekat ottaa ja tästä sit aina muutaman viikon välein. Eli nyt 15+0 ja mahaa siis entuudestaankin, malli vain muuttunut vähän vauvamahan suuntaiseksi.
 

Liitteet

  • WP_20150802_001.jpg
    WP_20150802_001.jpg
    352.3 KB · Katsottu: 158
Musta tuntuu, että vauvamaha on ihan valtava. Jostain syystä se ei kuvassa näytä juuri miltään. :eek: Mutta äitiyshousut on jo käytössä kun tavalliset farkut ei enää mahdu.

Tässä tämän aamun maha, rv 15+4ImageUploadedByVau Foorumi1438507691.084511.jpg
 
Takaisin
Top