vauvamaha!

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2016' aloitti Pinni87, 22 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. anní Hyväntuulinen höpöttäjä

Täällä tuntuu pienen jumpat jo ihan selvästi ja se miten se venyttelee :D se venyttely tuntuu välillä jopa vähän inhottavalta, tuntuu oikein miten omakin iho kiristyy, ja samalla maha pullahtaa esille. Välillä on sellanen kamelimaha, ihme möykky :D huh.. Tuntuu nyt samalta mitä tuntu esikoisesta joskus rv30, mahtaa olla tukala loppuraskaus!
    • Tykkään Tykkään x 2
  2. anní Hyväntuulinen höpöttäjä

Ei jää epäselväks missä kaveri majailee :D

18+1

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 17
    • Hauska Hauska x 4
  3. PeanutMom Oman äänensä löytänyt Tammikuunmammat 2016

rv 16+0 näyttää tältä. Paita korostaa tosin kumpua, mutta viimeinkin tuntuu siltä että esiin on pullahtanut muutakin kuin vaan läskiä ja turvotusta. :D Muoto siis on muuttunu pyöreemmäks, ja vatsan kun koittaa vetää sisään niin se ei häviä siitä mihinkään niinkun joskus ennen.

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 9
  4. Meli Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2016

Mie en oikee sovi enää farkkuihin. Mulla vähä tollanen olo ko Siseliinillä :D Tietyissä vaatteissa näyttää ihan pieneltä vauvamahalta, mut tietyissä taas että läskiä on kertyny. Ylipainoa on muutenki. Minusta kans tuntuu et iltasin on vähä isompi. Nyt 17+0. Pari pitempää supistusta tuli tos lomalla ko meni maha iha kovaks, kyllä tunsi missä se kohtu oli.
  5. alinah Kunnioitettu kommentaattori Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Jouduin tänään töissä aukaisemaan housun napin kun puristi ihan liikaa..
  6. jnnajsmine Sanaisen arkkunsa ammentaja Maalismammat 2017

Täällä 13+5 ja kyllä mahaa on, ainakin normaaliin tilaan verrattuna :joyful: Tällä viikolla maha on noussut hiukan ylemmäs ja se näyttää ehkä enemmän tavalliselta turvotusmahalta. :bored:Aikaisemmin oli erilainen kumpu hiukan alempana.
    Molemmissa kuvissa paino aikalailla sama, aamupaino 70kg (165cm).

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 9
  7. Siiseliini Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2016

Ihania masukuvia ♡

Mies äsken ihasteli, ku olin löhöasennossa, nii vaavi kölli toisella puolella massua :) Näki selvästi, ku toinen puoli masua oli selvästi ylempänä ♡
    • Tykkään Tykkään x 3
  8. Musta_lammas Näppärä viestien naputtelija Huhtimammat 2018 Tammikuunmammat 2016

[IMG] [IMG]
    Aamu-ja iltamaha :D ei ole varmaan vaikea arvata kumpi on kumpi. Otettu siis samana päivänä rv 14+2. (45kg/150cm)
    • Tykkään Tykkään x 1
  9. Meli Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2016

Mie en ainakaa nää Musta-lammas kuvia? Näkyy vaa img eikä voi klikata.
  10. Maajo Asioista perillä oleva Tammikuunmammat 2016

Ei näy mullekkaan Musta-lampaan kuvia.
  11. alinah Kunnioitettu kommentaattori Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Juu ei näy.. :sad001
  12. Šiva Silmät suurina ihmettelijä

Masukuva rv 16+5. Ei mee enää vanhat farkut, tervetuloa mammapökät! :joyful:
    310715.jpg
    • Tykkään Tykkään x 10
  13. alinah Kunnioitettu kommentaattori Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

ImageUploadedByVau Foorumi1438371957.028299.jpg

Rv 14+4 täällä mä silittelen mun pientä masua. :)
    • Tykkään Tykkään x 10
  14. Ilona_ Piirimestaruustason postaaja Maalismammat 2018 Tammikuunmammat 2016

Onpa ihania masukuvia :Heartred

Mä oon nyt tosissani kehittänyt jonkun ihan ihmeellisen ulkonäkökompleksin, kun oon jostain saanut päähäni, että näytän vain ja ainoastaan turvonneelta ja lihoneelta, en yhtään raskaanaolevalta. Vaikka kaiken järjen mukaan tuossa on tosiaan myös vauvamasua, kun kohtu tuntuu varsinkin aamuisin pinkeältä ja esiintyöntyneeltä, ylipainoa ei ole enkä ole painoa saanut kuitenkaan 2,5 kg enempää mahan kasvusta huolimatta. Kai se on vaan hyväksyttävä taas kerran nämä geenit, eli kun on luonnostaan tasapaksu ja "muodoton" keskivartalo vaikka olisi hoikassakin kunnossa niin pakostakin se maha on aika tasapaksua massaa myös raskaana ollessa ainakin tässä "välivaiheessa". Pitäis nyt vaan opetella nauttimaan tästä mahan kasvusta vaikkei tullutkaan ainakaan heti sitä unelmien pinkeää koripallomahaa tuonne alavatsaan.
  15. Bettie Luottohahmo langoilla Toukoäidit 2020 Joulukuun mammat 2017 Tammikuunmammat 2016

Naapuri eilen ihasteli mun vauvamasua :) Ei se mullakaa vielä mikää pinkeä ole ton rasva- ja nahkakerroksen takia, mut pyöristynyt selkeästi kuitenkin :)
  16. Sinnna Kommentoinnin ninja Tammikuunmammat 2016

Uskomatonta, että monella on noin selkeät mahat jo (ei pelkkää turvotusta)!!
    Näitä kuvia on kiva katsoa ja pitää omakin lisätä sitten joskus kun jotain kuvaamisen arvoista edes ilmestyy o_O.
    (15+6 ja ei mitään..)
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Käytettävä Käytettävä x 1
  17. Aphrael Päivystävä dosentti Tammikuunmammat 2016

Nyt aloitin minäkin mahan kuvaamisen. Edellisessäkin raskaudessa näillä viikoilla taisin ekat ottaa ja tästä sit aina muutaman viikon välein. Eli nyt 15+0 ja mahaa siis entuudestaankin, malli vain muuttunut vähän vauvamahan suuntaiseksi.

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 9
  18. Mariel2016 Jostain jotain jo tietävä

Musta tuntuu, että vauvamaha on ihan valtava. Jostain syystä se ei kuvassa näytä juuri miltään. :eek: Mutta äitiyshousut on jo käytössä kun tavalliset farkut ei enää mahdu.

Tässä tämän aamun maha, rv 15+4 ImageUploadedByVau Foorumi1438507691.084511.jpg
    • Tykkään Tykkään x 3
  19. sofiaelisabeth Näppärä viestien naputtelija

Minulla alkaa olla jo aika iso maha, ihmiset uskaltavat jo kysyä että odotanko :D tänään rv 15+3

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 6
  20. Marianne81 Näppärä viestien naputtelija

ImageUploadedByVau Foorumi1438590454.733320.jpg rv17+6 ja melkoinen vauvapömppä jo täällä :)
    • Tykkään Tykkään x 9