Hei nyt löytyi just mun tän hetken tilanteeseen sopiva ketju
Meillä ihana 4-kuinen tyttö ja reilut 2v isosisko ja nautin tästä kotielämästä lasten kanssa ihan täysillä! Samalla koko ajan toive, että meille olis vielä kolmas lapsi tervetullut, mutta vielä ei hänen aikansa ole. Ollaan ajateltu, että kun vauva täyttää vuoden jätetään ehkäisy pois. Välillä tuntui ihan liian pitkältä ajalta, mutta sitten jotenkin tajusin nauttia nykyhetkestä pienen kanssa ja samalla tässä kävi niin, että olin ilmeisesti liikaa treenannut lantionpohjanlihaksia, jolloin virtsankarkailuoireet pahenivat just tossa viime viikolla mikä muistutti mieleen, että todella hyvä kehon ehtiä palautua raskauksien välissä varsinkin kun olen joulukuussa täyttämässä 40v. Olen siis kesästä asti käynyt fyssarilla ja tämä oli hänen arvionsa. On kyllä vaikea osata kuunnella omaa kehoa ja tehdä sopiva määrä treenejä, kun en todellakaan mielestäni ollut tehnyt liikaa, 3 kertaa viikossa lihaskuntoa, 5-6km kävelylenkkejä kolmisen kertaa viikossa ja pari kertaa päivässä kohdennettua lantionpohjan jumppaa pari min kerrallaan, mutta liikaa se vain oli. Nyt tämän viikon oon pitänyt taukoa ja jatkan kevyemmällä ohjelmalla ensi viikolla. Tämä oman kuntoutumisen viemän ajan myöntäminen on nyt helpottanut omaa kuumeilua, kun tajuaa, että kaikkien kannalta on parempi, että kuntoudun kunnolla ennen seuraavaa raskautta. Ja toki eihän sitä tiedä tulenko enää ensi kesänä/jälkeen 40-vuotiaana uudelleen raskaaksi.
Helpsuli, samanlainen fiilis täällä, että kolmannen jälkeen meidän perhe olisi just meille sopivan kokoinen :)
Mites te muut ootte malttaneet mielenne kun odottelette seuraavan yrityksen aloitusta?