Vauvakuume vaikka ei yritystä

Jefar

Satasella mukana keskusteluissa
Pari-kolme vuotta ”kärsin” tästä vaivasta. Nyt jo yritys kehissä yk4, eiköhän yk5 kohta käynnisty.

Se pari vuotta oli ihan kamalaa mutta mies ei ollut valmis ja sitten tuli pelko sekin ettei mies ikinä halua ja ikää tulee koko ajan lisää niin sekin pelko vielä kun aina vaan odotti ja odotti että millonhan se mies sit on valmis vai onko ikinä

Aaltokukka

Kommentoinnin ninja
Helmikuiset 2023
Mulla on jo nyt vahva vauvakuume, vaikka olenkin nyt raskaana. Unissa mulla kaksi pientä hiekkakakkuja tekemässä tai etsin vaunujen koppa+ratas-komboa...
Joutuisin siihen ratkaisua hakemaan tod.näk. yksityiseltä sektorilta ostosiittiöillä, mutta nyt ensin tämä terveenä syliin!

Pingviiniemo

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuiset 2021
Kysyn varovasti, että onko muiden läheiset osoittaneet vastustusta vauva haaveisiin? Mun perheenjäsen vastustaa vauva suunnitelmaa, koska meillä menee nyt niin hyvin ja olen upeasti jaksanut ja se ois kuulemma esikoiselta ja kuopukselta pois jos vielä lapsi tulis ja mä romahdan.

Se on totta että mulla on rajalliset voimavarat, vaikkakin rakkautta koko maailmalle jakaa. Mielisairaus on aina piilevä taustalla ja siitä aktivoituuko ja romahdan niin eihän sitä voi tietää. 😞 Mä en voi faktoja kieltää.

Mä vaan ajattelen, että meillä jokaisella on vaan yksi elämä, enkä halua jälkeenpäin pohtia että miksi en vielä kerran antanut lupaa yhdelle ihmeelle.

Toisaalta oon myös tyytyväinen ja saatan päätyä hyväksymään asian ja tilanteen tällaisenakin ja elää onnellisen elämän.

Pingviiniemo

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuiset 2021
Mun on annettu ymmärtää, että lapsilta pitäisi jotenkin peitellä ja salata tätä sairautta ja en oo turvallinen äiti jos he tietää. Nyt pystyn sen aika hyvin piilottaa, eikä se näy ulospäin.

Sit toisaalta mietin, että jos lapset ei koskaan nää epävakaata minua ja ymmärrä sairautta, niin onko se oikein? Oppisko he paremmin ymmärtämään, että voimavarat voi olla rajalliset, mutta silti voi kyetä käymään töissä ja rakastaa ja huolehtia. Että välillä on huono olla, mutta kaikesta selviää?

En haluu olla epävakaa äiti tai arvaamaton, mutta toivoisin että jollain tavalla vois tästä sairaudesta kertoa ja selittää miksi äiti tarvii päikkärit ja väsyy normaalia enemmän.

Pikkupikkupikkunen

Sukkela juttelija
Huhtikuiset 2021
Kysyn varovasti, että onko muiden läheiset osoittaneet vastustusta vauva haaveisiin? Mun perheenjäsen vastustaa vauva suunnitelmaa, koska meillä menee nyt niin hyvin ja olen upeasti jaksanut ja se ois kuulemma esikoiselta ja kuopukselta pois jos vielä lapsi tulis ja mä romahdan.

Se on totta että mulla on rajalliset voimavarat, vaikkakin rakkautta koko maailmalle jakaa. Mielisairaus on aina piilevä taustalla ja siitä aktivoituuko ja romahdan niin eihän sitä voi tietää. 😞 Mä en voi faktoja kieltää.

Mä vaan ajattelen, että meillä jokaisella on vaan yksi elämä, enkä halua jälkeenpäin pohtia että miksi en vielä kerran antanut lupaa yhdelle ihmeelle.

Toisaalta oon myös tyytyväinen ja saatan päätyä hyväksymään asian ja tilanteen tällaisenakin ja elää onnellisen elämän.
Voi että oon vihainen sun puolesta ❤️ kenenkään ulkopuolisen ei pitäisi tulla puuttumaan muiden lapsilukuun oli lapsia tai ei. Se on typerää ja täysin turhaa. Kyllä te itse tiiätte mikä teidän perheelle on parhaaksi. Onneksi sulla on aikaa pohtia ja päätät kummin vain niin tsempit siihen 🤩