Vauvakuume vaikka ei yritystä

Wau mikä suunnitelma, hienoa, jos onnistuu! Meillä ei tollaseen oo mahdollisuutta, mutta nautitaan näistä pikkulapsiajan mahdollistamista vapaista.

Ymmärrän hyvin myös ton pohdinnan ulkomaille muutosta. Oon ite ollu teininä ja parikymppisenä vaihto-oppilaana ja töissä ulkomailla, eli asuin eka perheessä ja toka kerralla kommuunissa muiden saman ikäisten kanssa kun majoitus oli työnantajan puolesta. Noissa molemmissa tavallaan itsestään sopeutui yhteiskuntaan ja sai kontakteja. Jos nyt muuttaisin oman perheen kanssa ulkomaille olisi paljon vaikeampi löytää uusia ystäviä ja yhteyksiä.

Toivottavasti teillekin suodaan vielä yksi pieni nyytti :Two-hearts:
Kiitoksia! Jospa tosiaan suotaisiin vielä yksi. Ja sinne myös! :smiling face with heart-eyes:

Minäkin olin parikymppisenä vaihdossa, silläpä tuo ajatus maan vaihdosta on ylipäätään olemassa. Silloin tosiaan oppi sen että ihan hyvin voisi asua muuallakin, ei ole kovin kamala juttu. :Smiling Face With Smiling Eyes: Ja osaa ehkä paremmin hahmottaa integroitumisen haasteita ja kielen oppimista aikuisiällä jne.

Muokattu viimeksi:
Tällä toisella kertaa on ollut niin ihana pikkuvauva-aika, että oon löytänyt itseni kuumeilemasta jo kolmatta 😍 en tiedä miten mies tähän ajatukseen suhtautuiso 🤣 toisaalta hän itse on ollut alunperin sitä mieltä että 1-3 lasta, ja minä ennemmin olin sitä mieltä että no jos yksi 😂 meillä on hätäsektion jäljiltä vuoden raskauskielto, ja ollaan myös häitä suunniteltu 2026. Mut jos niiden jälkeen alottaisi yrittämisen, voisi olla mahdollista saada kolmonen alle 3-vee ikäerolla kakkoseen, mikä olis vanhempainrahojen kannalta mukava asia.. Muuten täytyy melkeinpä pohtia pidempää ikäeroa, että saisi vuoden palkkatyöskentelyä väliin. Onneksi oon vasta 27 niin ajan puolesta ei oo kiire 🙈

Takaisin