Meilläkin mies oli alkuun ehdoton, sitä mieltä että yksi riittää! (Hän on perheensä ainoa lapsi) Sitten pienesti alkoi myöntyä kakkoselle. Meidän kakkosen jälkeen mies oli se joka alkoi kuumeilla enemmän kolmosta. Ja nyt me haaveillaan yhdessä aika kuumeisestikin neljännestä. (Kun aika olisi oikea)
Joten mieli voi muuttua, mutta totta kai voi olla ettei muutukaan. Lapsiluku on kuitenkin ehkä asia jossa täytyy ennen kaikkea kuunnella omaa sisäistä ääntä. Se voi olla elämässä yksi asioista joita saattaisi katua eniten.. Siksi varmasti hankala pohtia, jos erokin käy mielessä. Toivotaan että saatte miehet vielä näyttämään vihreää valoa sisarukselle, koska niinkin voi ajallaan käydä!
Toivotaan näin! Mä oon ainoa lapsi, miehellä kaksi siskoa ja ovat kyllä pitäneet yhtä elämän vaikeuksissa, vaikkeivat nyt aikuisiällä kovinkaan läheisiä ole. Valitettavasti myös luulen, että miehen syyt toista lasta vastaan ovat myös pinnallisia (ulkonäkö, raha), ja koki ekan vauvavuoden rankaksi meidän suhteelle, vaikka asia saatiin korjattua vauvavuoden lopulla aika hyvin. Ei vaan halua sanoa näitä ääneen, eikä tietenkään aiokaan koska ei ole sellainen että arvostelisi mun ulkonäköä tai muuta.