Vauvakuume vaikka ei yritystä

Mitäs muille yrityksen aloitusta odottaville kuuluu? 😀

Mulla oli hiljattain synttärit ja puoliso antoi lahjaksi kortin jossa lupaus illallisesta hyvässä ravintolassa ja sit siinä luki ”toive yhteisestä tulevaisuudesta” ja oli ihan miniminikokoiset vauvan tossut narulla kiinni kortin kulmassa. 😭🧡❤️

Siis ollaan kyllä jo puhuttu kolmannesta mutta vielä vähän ehkä ollu puolisolla vielä että katotaan nyt vielä. Niin nyt oli kyllä niin selvä viesti että nyt voin vaan huokaista onnesta ja todeta että joku 5kk enää ja sit pikkusisarus saa tulla! Silloin siis keskimmäinen täyttää vuoden ja tulee riittävä väli ikäeroon lasten välillä.

Voi aivan ihana! 😭😍🥰 Nyt sulla on hyvä hetki panostaa itseesi, syödä hyvää, terveellistä ruokaa ja vahvistaa omaa kroppaa uutta vauvaa varten ❤️

Mäkin olen nyt ottanut itseäni niskasta kiinni ja lisännyt marjojen määrää omassa ruokavaliossa. Koitan karsia kaiken ylimääräisen sokerin minimiin ja leipää olen kans vähentänyt. Olen alkanut leipoa hapanjuurileipää ja sitä syön paljon mieluummin kuin kaupan leipiä. Vähän oon salaa toivonut, että tämä ruokavalion muutos olisi samanlainen kuin kolmisen vuotta sitten, kun aloin odottaa tuota meidän tyttöä 🤭 jotkut amerikkalaiset hömppäsivustot ohjeistaa meinaan miten voisi vaikuttaa siihen tulevan vauvan sukupuoleen 😅 eihän sillä oikeasti ole väliä, mutta olishan se mukavaa saada tuolle ainokaiselle tytölle kaveri tämän poikalauman sekaan.

Mutta rennosti ollaan menty! En ole ajatellut koko asiaan sen kummemmin, tulee jos tulee 😁

Mitäs muille yrityksen aloitusta odottaville kuuluu? 😀

Mulla oli hiljattain synttärit ja puoliso antoi lahjaksi kortin jossa lupaus illallisesta hyvässä ravintolassa ja sit siinä luki ”toive yhteisestä tulevaisuudesta” ja oli ihan miniminikokoiset vauvan tossut narulla kiinni kortin kulmassa. 😭🧡❤️

Siis ollaan kyllä jo puhuttu kolmannesta mutta vielä vähän ehkä ollu puolisolla vielä että katotaan nyt vielä. Niin nyt oli kyllä niin selvä viesti että nyt voin vaan huokaista onnesta ja todeta että joku 5kk enää ja sit pikkusisarus saa tulla! Silloin siis keskimmäinen täyttää vuoden ja tulee riittävä väli ikäeroon lasten välillä.

Eiiih miten ihana 😭❤️

Meillä edelleen sama jatkuu. Päästiin nyt parisuhdeterapiaan, pieniä parannuksia näkyy, mut toisaalta sellaisiakin hetkiä missä mietin että olisko se ero kuitenkin vaan parempi, en halua että suhteessa on tällaista. Ei siis riidat/huonot hetket haittaa, vaan noi hetket on tulleet sellaisista asioista joiden uskoisin olevan miehellä aika tiukassa enkä oikein osaa/haluaisi niiden kanssa elää.

Takaisin