maanantaita!
tuutikki90: just eilen luin että noita ns. roskistestejä ei oikei olis luottaminen. Eli se et jos se tulee näkyviin vasta sen virallisen ajan jälkeen. Mutta toisaalta tuo toinen on vahvempi kuin toinen. Repäisyjä mulla ainakin on ollut osissa kiertoa ja osissa ei, en tiiä mistä johtui, raskaana en ainakaan ollut. mutta tuokin on niin yksilöllistä Paha olo taas puhuu puolesta :) Jos sulla tänään on kp 27/28 niin huomenna uutta testiä kehiin ja sit vaan testailet ja katot sen "oikean" ajan. Kyllä se varmasti tulee oikein jos on tullakseen. Mutta kyllähän sulla oireet varmasti puhuu tosiaan puolesta :)
MÄ OON NIIN TULISILLA HIILILLÄ!! Niin kuin oon aiemmin puhunutkin, mulla on ollu tästä kierrosta tosi varma ja rauhallinen fiilis ja sit viime torstaina tunsin sit öissä melkoisen vihlaisua muistuttavan tunteen vatsassa jka ei varsinaisesti koskenut mutta tuntui kuitenkin. Sitä kesti ehkä 10 minuuttia, siitä eteenpäin pari vuorokautta tuntui kiristäåvää tunnetta ala vatsassa ja silloin ja sen jälkeen ajoittaista juilimista, välillä kovaakin. Muutama ruoka on aiheuttanut puistatuksia ja etomista. Lisäksi nännit on ollu viime viikon torstaista ihan superkipeät, erityisesti kun ottaa rintaliivit pois. Yleenä ne on kipeät just ennen menkkoja. ainiin ja paleltaa sikana. Ja just äsken mun mies sanoi että näytätpä sä väsyneeltä, oon kyllä ollu sitä jo pitempäänkin, et en tiiä lasketaanko sitä. mun piti lähteä sen kanssa äsken puuhommiin mut en jaksanu
No en minä nyt tiiä sitten!! Ihan on täysin mahdollista että nää on jotain psyykkisiä raskausoireita. Ja tuleeko muka noin nopeesti mitään muutenkaan? Toisaalta mä yleensä oon tuntenu sen munasolun irtoamisen, miksi en tuntisi kiinnittymistä? Ja tällä kertaa nuo tuntemukset ovat siis olleet varmasti siinä "oikeassa" kohdassa. Mua ärsyttää että mun on odotettava vähintäin torstaihin, todennäköisemmin siis lauantaihin tai sunnuntaihin ennen kuin testaan. En halua testata aiemmin ettei tule mitään feikkiviivoja. Meidän koira seuraa mua kuin hai laivaa, mutta se tekee sitä muutenkin kun tykkää musta niin paljon, joten ei siitäkään nyt mitään hyötyä ole.
Sanonpahan vaan että ei ole muuten yksikään kierto näin hitaasti mennyt vielä tähän mennessä vaikka nyt on jo 9. kierto kun yritetään. Mutta vilpittömästi uskon nyt enemmän kuin kertaakaan aiemmin että olen raskaana. En tiiä kannattaako tälläinen rehellisyys vai ei. valivalivali. Kiitos tästä
Minäpäs pääsin eilen hipelöimään mun kaverin äitiyspakkausta! Siistiä!
Mitä muiden kiertoihin tällä viikolla kuuluu? :)