Voi Tiisu miten ihanaa oli lukea kertomuksesi synnytyksestä ja ensitunnelmista! Jotenkin kaikki kuulostaa kovin tutulta, vaikkei synnytyksemme ihan samalla tavalla edennytkään :) En tullut kirjoittaneeksi omasta synnytyksestäni sitä, että meilläkin oli todella mahtava kätilö. Uskon että se vaikuttaa todella paljon myös siihen fiilikseen, mikä synnytyksestä jää! Varsinkin ensikertalaisena tuntui, että kätilö loi tavallaan suuren osan siitä tunnelmasta joka synnytyksen aikana vallitsi, ja se tarttui sitten meihinkin. Kätilön rauhallisuus, rentous ja lämpö toi itsellekin sellaisen luottavaisen olon. Puudutuksen aikana jopa vähän huumoriakin saatiin saliin, muina hetkinä ei kyllä paljoa naurattanut :) Onneksi pikkuisen sokeriarvot on nyt hyvät, aika monilta kuullut että on ensipäivinä tarkkailtu sokereita. Toivottavasti pääsette pian kotiin aloittamaan uuden ihanan arjen, vaikkei tosiaan kiire olekaan. Sairaala-aika oli meillä oikein mukava, perhehuoneessa mekin ja hyvin viihdyimme harjoitellessa vauvanhoitoa. Oli kuitenkin ihanaa päästä sitten kotiin, varsinkin syömään hyvää ruokaa kun kärsimme sairaalan pahasta ruoasta niin kovasti :D En tiedä kävikö meillä huono tuuri, mutta ruoka oli noina parina päivänä aika kamalaa ja itse odotin rankan koitoksen jälkeen mieheni kokkaamaa ateriaa, itse kun roikuin sohvalla vauva tissillä. Minäkin ymmärsin vasta tyttömme synnyttyä, kuinka kiirettä pienen kanssa pitää!
Ihanaa että saitte perhehuoneen ja olette saaneet olla yhdessä koko perhe näinä ekoina päivinä. Kyllä siinä sydän sulaa kun näkee pienen tytön isänsä sylissä ihailtavana, siinä ei haittaa jäädä kakkoseksi miehen elämän naisista!!
Ja vieläkään nuo hetket eivät vähempää ihastuta, joka päivä katselen rakkaudella isän ja tytön yhteisiä hetkiä!
Toivottavasti olet saanut levättyä hormonihöyryiltäsi, itse valvoin aika paljon ekoina päivinä. Minua naurattaa, kun tämän viestin kirjoittamisen aikana meidän "lady" on tuossa vieressä nukkuessaan päästänyt monen monta niin isoa paukkua, että on vaikea uskoa että ääni todella tulee tuosta mini-ihmisestä eikä aikuisesta miehestä...:D
Vauvantuoksuisia hetkiä edelleen sinne Tiisu, olen niin onnellinen puolestanne!