Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sunnuntaina olin babyshowereilla ja siellä oli hauskaa. Mukana oli myös yksi 6 viikkoinen ja yksi 9,5 kuukautinen
Pidin niitä paljon sylissä! :) Mut varmaan tää mun masennus nyt on osittain ihan aiheellista ja osittain huonoja yöunia, just huomasin tänän ku nukuin vähän paremmin viime yönä että oon vähän paremmalla tuulella. Mut vähän jotain flunssaakin yrittää tehdä, nenää kutittaa ja on sellanen höntti olo. meillä oli seksi viime torstaina, perjantaina ja lauantaina tein ovistestin, lauantain testin viiva oli melkein yhtä vahava kuin kontrolli viiva ja sunnuntaian en ehtinyt testiä tedä kun olin siellä menossa ja eilen kun tein niin oli jo selkeästi hailakampi kuin kontrolli, joten oletan että vahvin viiva ois tullut sunnuntaina ja kun tulin kotiin showereilta niin oli sit taas seksä. Luulen siis että munasolu irtosi eilen, maanataina ja meidän seksit nyt riittäisi, mut mua nin ärsyttää kun min mies ei lauantaina jaksanut 
Huomenna siis testipäivä?
Sitten olisi myös tärkeä saada homma hoidettua kesäkuun loppuun mennessä, en halua synnyttää keskellä mahdollista remonttia. No, katsotaan mitä akikkea joudutaan tekemään ja millä aikataululla. 
Toivottavasti täällä saadaan plussia pian lisää kevään kunniaksi! 
Ei tarvitse ilotulituksia tai laskuvarjohyppyjä, kun arki on toisen kanssa niin mukavaa ja tekee elämästä kokonaisen tuntuista. Mä taidan olla vähän hormonihöyryissä kun tälläsiä kirjottelen, on ollut jotenkin syvällinen fiilis tässä viime aikoina. Pistetään raskauden piikkiin! Mutta onhan se ihanaa välillä havahtua siihen kiitollisuuteen, kun niin usein elämässä tulee kuitenkin myös keskityttyä niihin asioihin, joiden toivoisi olevan eri tavalla tai jotenkin paremmin. Aika yksinkertaisista asioista se onni kuitenkin itselle tulee.