Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jardere: Varmasti jännittää! :)Tpivottavasti ei tarvii nyt sun mennä sairaalaan, kannatta varmaan ainakin kokeilla niitä rannekkeita, ei varmaan oo haitaakaan!

Sannis: ihan varmasti on tosi turhautavaa ootella ja sit olla epätietoisuudessa, muttä kyllähän kuitenkin todennäköistä on että siellä kaikki on hyvin ja pieni vain piilottelee :)

Tiisu: Paljon se sun doppleri maksoi? Mä en varmaan muuta tekiskään kun istuisin sen kanssa kaikki illat :grin En usko että siksi ostaisin, mut mun yks tuttu oli ostanu ja tykänny kyllä kovasti. Tehtiinkö sulle seulonta?

Entä momwocille tehtiinkö seulonta? Mä oon ton kanssa kahden vaiheilla.. en oo vielä päättänyt haluanko sen, kun sen aiak on. ehkä kysyn mieheltä mitä mieltä se on..

Mitä Juntturalle kuulu? Missä viaheessa on tutkimukset vai onko niihinkin vielä aikaa?

Mulla on ollu miniflunssa tässä viime päivinä. Ei nyt varsinaisesti mitään, mutta vähän nuhaa ja sillon tällöin äivastuttaa. eilen illalla olin ihan jäässä ja tänään ollut kuumia aaltoja. En haluis nyt kipeeksi, kun kauhe kiire on töissä eikä mulla ole aikaa sairastaa. Lisäksi jostain syystä eilen tuntu et mun suolet pyrki pihalle, ihan hulluna väänsi vastassa, ei oo ikinä tuntunu noi kovaasti ja on turvottanut tänään aikas paljon. :sad001
Mut tänään oltiin ristiäisissä, ihana pieni tyttönen sai nimen. Oli hauska kun se kuka oli pastorina niin se oli meidän vihkipappi ja se muisti meidät :)

Ihaninta ystävänpäivää ihanat naiset! :Heartbigred:love7:hug013:smiley-angelic003:shy:

Ilpuri: Ei se maksanut kuin 45 euroa. Se toimii rv 16 eteenpäin, siinä oli vähän pienempi se ultran voimakkuus vai mikä lie. Tänään kuuntelin taas, mutta en aio ottaa päivittäiseen käyttöön! :-) Kyllä osallistuin seulantaan ja kai se on suositeltavaa, vaikka tuntuu ahdistavalta odottaa tulosta. Onneksi se oli ok! Mukavaa ilta kaikille!

Eihän sulla Ilpuri vois ollakin oireet ihan muuta kuin flunssaa? :wink
Mietin vaan, kun aika monet noista sun "oireista" oli myös mulla n.5 viikkoa sitten :P

Ristiäiset on kyllä juhlista yks parhaimpia tilaisuuksia! :Heartbigred

Tiisu: joo.. mua jotenkin tuo seulonta mietityttää.. no joo :)

Sannis: joo ei mulla ole ollenkaan se käynyt mielessä :laughing021 mut enpä usko, keskiviikkona vasta oli ovisplussa niin ei varmaan vielä mikään näy minään, vaikka siellä joku oliskin :)

Seulontoihin mekin aiotaan osallistua. Mut etukäteen vaikea sanoa mitä tehään jos jotain poikkeamia löytyy. Tieto lisää tuskaa! o_O

No, ei ehkä oviksesta noin nopeesti vielä oireet merkkais raskautta, mut toivoa on pidettävä yllä :wink Kaikki on mahdollista kunnes toisin todistetaan!

Meillä menossa nyt kp30, oviksen tunnistin luullakseni viime viikon ke-to akselilla eli ens viikon loppupuolella odotan menkkoja alkavaksi.

Iipuri: miehen siemennäyte viety joitain viikkoja sitten ja nyt odotellaan aikaa naistenpolille jossa katsotaan jatkoa.

Sannis: tsemit odotteluun! Ja peukut sille että kaikki hyvin massussa.

Onnittelut plussanneille!

Oon pitkän aikaa vaan taustaillut ja on ollu kyllä kiva lukea teidän kuulumisia!
Itse oon koittanu hillitä kuumetta kun ei yritys vielä ole aktiivisesti päällä. Eilen kuitenkin olin ystävän vauvakutsuilla, ja ilokseni huomasin ettei kateudesta ollut merkkiäkään! Olin vain iloinen ystäväni puolesta ja ajatukset oli toiveikkaita ja iloisia kohta alkavasta yrityksestä! :happy:

Mies oli melkein pettynyt kun kerroin kutsuilta palatessani että vauvan isä ja emännän puoliso olivat myös kutsuilla. On muutenkin ollut nyt positiivisella mielellä ja luulen että odottaa vauvaa melkein yhtä kovasti kun itsekin! Voice of finlandia kun katsottiin, kelas vielä takasin kun siellä oli vauva kuulokkeet päässä :D

Synnytyksestä täällä oli ajatuksia noussut, ja oon kyllä samoilla linjoilla, että mahdollisimman luomusti synnyttäisin, kunhan se on vauvalle ja minulle turvallista. Voi tietysti h-hetkellä ajatukset kivunlievityksestä olla jotain ihan muuta! :grin

Kävin. Mitään ei kuulunut. Kerran vilahti näytöllä dopplerissa 128, mut ei hoitajien mukaan voi olla lainkaan varma että olisi ollut syke...
No, nyt maanantaina ultraan tsekkaamaan onko mun kohdussa edes elämää...
Ihan kamalan paniikin saivat lietsottua mulle siellä neuvolassa... Nyt aika varovaisin mielin koko raskauden kanssa. :sad001

Voi ei! :-( Voin vaan kuvitella tuskasi! Ja kun vielä maanantaihin asti joudut odottamaan vastauksia! Sydämmestäni toivon, että se pieni kuitenkin ultrassa löytyy ja kaikki on hyvin! Paljonko sulla on nyt viikkoja kasassa?

11+2 nyt menossa. Täältä foorumilta kun lukee kokemuksia, niin useimmissa neuvoloissa ei edes suostuta kokeilemaan sydänääniä vielä tässä vaiheessa. Mut en oikein ymmärrä et mulle oikein tyrkytetään niitä kuunteluaikoja.

Ei auta kun odotella ja pitää mieli maltillisena. Täältä foorumilta oon saanut kyllä uskomattoman tuen, nyt kun ei olla vielä raskaudesta edes kellekään kerrottu niin on kiva kun on paikka missä purkautua! :) :Heartred

Sitä mäkin vähän ihmettelin, että melko aikaisin lähdettiin siellä kuuntelemaan. Meillä vasta toisella käynnillä 14+5. Ensimmäinen käynti oli 8+2, silloin olisin kyllä kieltäytynyt koko yrityksestä jos sitä olisi ehdotettu.

Mutta tosiaan, toivotaan että kaikki on hyvin. Onko sinulla maha kasvanut yhtään? Minulla ei tuossa vaiheessa ollut kuin iltaturvotusta. Just eilen katselin kuvia.

Voi Sannis!! :( ihan kauheeta ja kun joudut vielä odotteleen ennen kun pääset ultraan tarkistaan tilanteen.. Toivotaan että pienellä olis kaikki hyvin! <3

Kiitos toverit!
Kyllä tässä pelko kasvaa. Ja jos maanantaina sattuu eloa tuolta löytymään, niin aion antaa palautetta neuvolaan siitä, että mulle lietsottiin tuota pelkoa. Eihän kukaan toki ääneen ole sanonut että asiat olis huonosti, mutta ei ole tsemppisanojakaan kyllä herunut ja kovin huolestuneilta hoitajat vaikutti...

No, nyt kävin antamassa veret ja pissat seuloja varten ja asenne on se, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan kun en kuitenkaan kipuile tai vuoda.

Maha ei juurikaan näy. Turvotusta kyllä, ja vatsan muoto ehkä pyöreämpi alavatsasta kuin normisti turvottaessa, mutta ei sitä vauvamahaksi vielä osaa ajatella :P

voi ei Sannis! Mutta ei vielä kannata luovuttaa, ota vaan ihan rauhassa ja rennosti vaikka se varmasti vaikeaa onkin! Ihan kauheeta oottaa maanantaihin saakka! Voimia ja jaksamista! :Heartbigred

Mies on omaan tyyliinsä yltiö rauhallinen, harmissaan toki, mutta ihan ärsyttävän hillitty ja hallittu, eikä lähde mukaan mun hysteriaan. Toki ihan hyvä niin. Toteaa vaan kerta toisensa jälkeen, et se on otettava vastaan mitä tuleman pitää... No tottahan se on. 4 yötä enää tuomioon! :)

Tssä mieton että miten ovisplussasta lasketaan se maagiset 14 vrk? Tai siis kun ainakin noissa sofin testeissa on että kun olet saavuttanut huipun niin munasolu irtoaa, oisko ollu 16-36 h sisällä. Mitä sekin tarkottaa? Eli jos mulla tuli kontrolli viivaa vahvempi viiva viikko sit keskiviikkona onko niin et se todellinen ovis oli torstaina? Eiiiikäkun sillä kun mietin että milloin voisin testata :oops: Tänään ok kp 30, ens keskiviikkona on jo kp 35. Tietty jos siellä joku on niin kyllähän se näkyy kun aika on, mutta malttamattomama oottelen. Tänään aika menkkamainen olo, paineen tuntua selässä, samoin oli eilen. Ja eilen oli myös vatsassa ja lisäksi juilintaa. Ja jotain muitakin on ollut, tyyliin vilua ja aivastusta ja tollasta. Voi olla myös kevyttä flunssaakin mut en tiiä.. No joo, tyhmää vaan kun oireilee mutta sit ei kuiteskaan oo mitään. :sad001

Sannis: Se on varmasti hyvä että un mies on rauhallinen, siinähän olisitte jos molemmat panikoisi. Mutta mulla on kuiteskin tosi vahva olo että teillä kaiken kaikkiaan kuitenkin siellä on kaikki hyvin! :rolleyes: :smiley-angelic001 Ota viikonloppu rennosti, tehkää vain kivoja asioita ja nauttikaa toisistanne, maanantai on tosi pian! :)

Ihanaa viikonloppua naiset! :dance008

Mä lähden nyt tekemään töitä tässä koneelta roikkumiselta --> Mun työharjoittelija tekee mulle kuumakivihierontaa :p

Takaisin