Heips tytöt!!
Lueskelin juuri kaikkien kuulumisia, on aina niin kivaa lukea tätä ketjua missä "tuttuja"
Kun niin kauan seurannut ainakin osan teistä elämän menoa.
Itsellekin tämä ketju on aina tuntunut jotenkin omalta, olen vaikka mitä muita ketjuja käynyt lueskelemassa mutta niin paljon on monissa sivuja ja keskustelijoita ettei millään pääse mukaan.
En tiedä, jotenkin kuitenkin mitä pidemmälle raskaus etenee, tuntuu tavallaan pahalta kirjoittaa tänne mitään omia raskausjuttuja, koska se tuntuu epäreilulta. Tiedän, ettei kaikki täällä varmaankaan koe niin, mutta tosi ristiriitaiset fiilikset "hehkuttaa" mitään vauvajuttuja, kun tuntuu ihan eiliseltä kun se oma epätoivo raskautumisesta oli päällä. Ja silloin sain niin kovasti tukea muilta samassa tilanteessa olevilta, ja kai jotenkin itsestä tuntuu etten enää kelpaa siihen rooliin tsemppaamaan muita onnistumaan, kun pelkään että se oma tsempaaminen on menettänyt tehonsa kun itse nyt on onnellisesti raskaana. En osaa selittää, en tiedä ymmärrättekö yhtään mitä tarkoitan...
Siihen haluan kuitenkin sanoa, että en myötäelä tämän palstan kuumeilijoiden vuvahaaveita yhtään vähempää kuin yrittäessämme. Täydellä sydämellä toivoisin vaan kaikille sen onnen plussasta, VARSINKIN sen pitkän ja tuskaisen odotuksen jälkeen. Nopean tärpin saaneet eivät ehkä ole ehtineet vaipua siihen epätoivoon, jonne ainakin itse ehdin!
Vähän kuulumisia nyt täältäkin Meillä on nyt meneillään raskausviikko 24, ihan hurjaa vauhtia mennään eteenpäin! Nyt ihan viimeisen viikon-kahden aikana on tapahtunut ihan hurja muodonmuutos mahassa, ja nyt todellakin ollaan vatsa pystyssä! Ihan uskomatonta miten nopeasti kasvu voi tapahtua, kuvittelin aina että raskausmahat kasvaa ihan pikkuhiljaa
PIkkuinen potkii ihan hurjan paljon, on jo pari kertaa valvottanutkin mammaa aamyöstä kun on alkanut jumppaamaan! Minkäköhänlainen temperamenttinen typy siellä on tuloillaan, hassua miten noiden liikkeidenkin myötä sitä alkaa jo muodostamaan käsitystä pienen persoonasta! Ihan alitajuntaisestikin.
Tiisu: Kiitos kysymästä!! Kaikki on täällä siis edennyt oikein hyvin, joitain aikaisemmasta poikkeavia oireita on ollut kuten närästystä ja ehkä vähän huonommin nukuttuja öitä. Huonot unet on ihan uusi vaiva, joka nyy oikeastaan tuli tämän kasvaneen mahan mukana: vaikeampi löytää hyvää asentoa joka tuntuu vatsallekin hyvältä! Miten siellä?
Ilpuri: Jaan tämän kutomisen intohimosi ihan muuten ihan täysin!!
Vähän on tullut pidettyä nyt taukoa, mutta tänään taas hain ihania uusia lankoja ja olen tässä taas tänään aloitellut muutamia uusia projekteja! Vähän villapeittoa ja sen sellaista. Löysin niin ihanaa kuviollista Nalle-lankaa, en malta odottaa kun nään ekan valmiin tekeleen.
Mulla on alkanut vähän synnytyspelko nostaa päätään, minkälaisia ajatuksia synnytys teissä herättää? Onko täällä muita pelokkaita, vai onko ajatus synnytyksestä aina tuntunut jotenkin luonnolliselta asialta jota ei edes osaa pelätä?