Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä haluaisin vielä vähän tsempata kaikkia kuumeilijoita. Tässä kierrossa jossa raskauduin, en bongannut ovista lainkaan. Seksiä harrastettiin vain kerran sellaisena ajankohtana että raskauden alkaminen olis otollista. Esikoinen oli päikkäreillä. Ja juur kun simpat läks matkaan niin neiti kiljaisi pinnasängystään. Eli minä hyppään suoraan sängystä pesuille ja esikoisen luo :) (kun jostain luin että pitäis makoilla 30 min tyyny takapuolen alla) eli tää oli sellainen kierto kun en asiaa suuremmin miettinyt..

Momwoc : joo puoli vuotta.eilen otin ekan, tänää ollu vatsa sekaisin. Ja siis pitää ottaa 2-3 krt/pv. Mut vissiin alussa voi olla mut silti inhottavaa.

Ebbe: voi että kun ajatukset saiskin pois! Ja olis just sellasella "hälläväliä" fiiliksellä. Tästä syystä en just ees tikuttanu tässä kierrossa. Mutta ymmärrän kyllä sun pointin! :)

Ää tänään alkoi työt todenteolla ja kauhea stressiaalto pyyhkäisi yli. Äh.

Momwoc: Oli tosi lohduttavaa lukea, mitä kirjoitit omasta vauvamasustasi. Yritän nyt olla stressaamatta, vaikka ei kovin raskaalta tunnukaan. Enää kaksi yötä ja yksi päivä. Onneksi ultra on aamupäivällä.

Ilpurille tsemppiä työrupeamaan. Ehkä se saa ajatukset hitusen muihin asioihin, vaikka tiedän miten vaikeaa se on!

Heippa!

Eilen ihanaa pientä (2 vk 4 pv) sain pidellä ainakin puolituntia! :Heartpink
Lääkkeistä tulölut ihan hirveesti sivuoireina pahoinvointia lääkkeen oton jälkeen, turvotusta ja iki-ihana ripuli! Et tosi jees :shifty: Toivottavasti loppuis pian. Näin ja kierto alkaa vedellä viimeisiä päiviä! :happy:

Ihanaa viikonloppua!

Ilpuri: Inhottavaa, että on tullut paljon sivuoireita. :-( Toivottavasti ne helpottavat pian tai että muuten vaan voit lopettaa lääkkeet. ;-)

Kävimme nyt siinä ultrassa ja kaikki oli hyvin. Pieni ei meinannut antaa kuvauttaa niskaa, mutta onnistui lopulta. :-) Nyt vielä odotellaan veriseulan tuloksia. Jos niissä on jotain tulee soitto alkuviikosta. Olen helpottunut ja onnellinen ultra-uutisista.

Hyvää viikonloppua!

Ilpuri: Hitto mitä sivuoireita :sad001 Sanoiko lääkäri, että sivuoireet voivat mennä ohi ajan kanssa? Tai onko se jopa todennäköistä. Toivotaan niin, onhan tuollaisten vaivojen kanssa ikävä kuukausitolkulla elää!! Useinhan eri lääkkeiden sivuoireet voivat myös hävitä/lieventyä, kun keho tottuu?? Tsemppiä!

Tiisu: IHANAA!! Paljon onnea hienoista ultrauutisista, olen tosi onnellinen että teidänkin pikkuisella on kaikki hyvin! Kyllä sen jälkeen on helpottunut olo. :Heartred

Meillä oli myös aamulla rakenneultra, ja sielläkin kaikki oli oikein mallikkaasti! Vauva liikku siellä oikein aktiivisesti, ja välillä oli vaikea mittailla kun oli niin kova meno päällä :grin Kerrottiin kätilölle, että sukupuolenkin saa kertoa jos näkyy, niin hän sitten kahteen otteeseen sanoi, että "näyttää aika selkeästi tyttövauvalta!" On tosi onnellinen olo, kun kaikki oli hyvin ja ihanaa että tuosta sukupuolestakin saatiin veikkaus :wink Nyt ehkä uskaltaa muutaman vaaleanpunaisen nutun käydä ostamassa, mutta taidetan varmuuden vuoksi keskittyä neutraaleihin väreihin -eihän sitä koskaan tiedä! Mieheni veikkaus siis osui oikeaan :wink

Ihanaa viikonloppua ihanaiset!

Momwoc: Kiitos! :-) Ihanaa, että teillä kaikki mallikkaasti ja tyttö tulossa. Paljon onnea! Nyt vaan ostamasn jotain ihanaa vaaleanpunaista! <3
Mulla on alusta asti ollut poikafiilis ja siitä olen nähnyt untakin. Nyt viikolla näin unta, että meitä onnitellaan kun on tulossa tyttö... Saa nähdä mihin tämä fiilis vielä kääntyy.

Ilpuri: Hyvä, jos pikkuisen on helpottanut. Kurjaa, jos on rajuja sivuoireita pitkään.

Ihanaa vkl kaikille, juhlistan tämän Kopparbergin alkoholittomslla siiderillä!

Muokattu viimeksi:
Momwoc : ihanaa, pieni tyttönen siellä!! :)
Kyllä ne kuulemma lievenee ja varman häviääkin. On jo onneksi vähän lieventynytki !

En oo vieläkään laskenut. :D mut siis yks päivä päässä laskin vahingossa epämääräisesti mut yritin heti unohtaa, mut päiväksi tuli ens maanantai. Silloin aion kunnon tarkistus laskun tehdä. :D :D Ellei menkat ala

Okei! Huh, aika sissinä olet saanut pidettyä ittesi "pimennossa" tarkasta kierrosta - mutta varmasti rentouttavaa! :) Mulla aina tiedossa THE DAY, kun voi testata :grin Millä mielin nyt?? Onko fiilis muuttunut lääkärikäynnin jälkeen? Rennompi, parempi???

No siis on kyllä ollut ja uskon et aion jatkossakin pitää. Se gynekologi just sano et jos oon jo saanu ois testiin kaks positiivista tulosta niin ei kyllä kannata joka kierrossa tikuttaa jos se lisää stressiä. Hässimistä vaan ahkerasti : P
Fiilis on ollut aika... nyt kun miettii niin aika rento, en oo hirveesti sykyilly, toki mielessä ollut ja jotain oon puhellutkin tuttujen kanssa. Mut ihan hyvä fiilis.

Enkä nyt oo mitenkään ihan hirveesti syömistä miettiny, aiemmin pidin ihan hullun tarkkaan silmällä mitä suuhun pistin. Mut nyt en. Toki oon kuullut et kun on raskaana viini tai nuo ei maistu. Nyt oon tässä illan mittaan pari lasia viiniä tissutellut ja hyvältä on maistunut. Mut ei kai tota voi noin ihan tarkkaan ottaakaan. Mut jotenkin kun on tässä on tämä vuosi mennyt niin alkanut ärsyttää kun rajoittaa elämää ehkä tapahdu mitään. Tietenkin jos tulisin nyt raskaaksi niin en mitään ottaisi ja varmaan huonoa omaatuntoa potisin näistä.
Tiedä siitä...

Ilpuri: No todellakin, itsehän en koskaan ole ovistestiin saanut positiivista tulosta. Joitain vaihtelevan hailakoita viivoja mutta ei sen kummempaa. Eli kyllä siellä tapahtuu, kun viivat on sulla vahvistunut!!!

Tuosta ruokavaliosta ja viinistä, niin itse kyllä vetelin vinettoa koko illan vain kaksi päivää ennen kun sain raskausuutisen, ja helevetin hyvältä maistui :grin:grin Eli varmaan yksilöllistä, ja riippuu siitäkin paljonko viinistä tykkää! No ei vaiskaan. Mutta nauti elämästä ja vinkusta, ehkä sekin tuo sitä rentuotta elämään :Heartred

Voih, nyt sais tärpätä, mä olen nimittäin päättänyt että me ollaan yhtä aikaa raskaana vuonna 2015!! :smug:

<3 ihana! Mun mies istuu tossa vieressä koneella niin se kysy et mitä hekotan :D mut joo, sitä minäkin toivon!

Niin ja olen yrittänyt sulkea silmäni kaikilla "oireilta" mutta tänään on kummallisesti pistellyt vatsaa muutamia jaksoja jonkun ehkä puoli tuntia kerrallaan. En ole ennen moista tuntenut. Tiiä siten siitäkään :D ministi vasemmalla puolella mut ei kuitenkaan munasarjoissa asti.

Ja viinin suhteen, näin olen ajatellut. Mut en oo mikään kännääjä et yleensä 1-2. Tositosi harvoin 3 tai 4 lasia. ja nyt näillä oviksen jälkeisiä viikoilla en ikinä 3 tai 4 joten tuskin se nyt suurempia haittaa. Niin :)

Jouduimme tossa heti laskuhommiin kun kävis vessassa. Tuli vähän verituhrua. Joten huomenna sunnuntaina on mun kp 29. Katotaan mitä tuleman pitää.

Heippa. Tänään kp30/29. Testasin äsken sellasella vähän apteekin testillä ja eka se ei näyttänyt mitään. Siis se neste ei levinnyt ollenkaan. Kun viiden minuutin kuluttua katsoin sitä se jotenkin tärähti ja alko toimii normaalisti. Ootin uudet 5 min. Niin tai näin, negaa näytti. Katon keskiviikkona uudestaan jos ei menkat ala.
Mut outoa.

On teillä Ilpuri piinalliset ajat!

Täällä olis nyt kp16. Ovulaatio on/ollu tässä justiin meneillään (tai ainakin niin luulen), ja lakanoissa myllätty, joten saas nähdä kuinka käy. :)

Mulla muuten Tärppäs tää raskaus kp 16 :) se oli ainoa pv kun seksiä harrastettiin :) eli mulla ei toiminut se 0 - 2pv ennen ovista seksin harrastaminen, vaan 1 pv oviksen jälkeen :)

Takaisin