Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
LilMinni: toivottavasti tärppää nyt kun viimein saisi! :) muistanko väärin ja sekotan johonkin muuhun, mutta oliko teillä jotain keskustelua, ettei sun miehesi ehkä haluaisi lapsia enää. Hän on onneksi muuttanut mielensä?

Mulla ei oo mitään sen kummempia menkkaoireita mutta uskon että alkavat huomenna. En oo mitenkään maassa enkä mitään, ei oo mitään supermasennus tai epätoivofiiliksiä, mut tuntuu et miksipä se nyt olis yhtään sen enempää tärpänny kun ei oo aiemminkaan. Tuntuu vähän tyhmältä kun aina vaan oottaa ja oottaa eikä ikinä. Kaikki muut onnistuu mutta en minä. Jotenkin tuntuisi niin paljon helpommalta kun en ois tätä ajatusta ikinä päähäni saanutkaan koska nyt se on niin tiukkaan juurtunut ja vie kaiken energian. Puhtaasti ärsyttää ja suututtaa. :(

täällä vietetty ihana viikonloppu kullan kanssa reissussa. Ainut mikä vähän latisti oli menkat jotka alko lauantaina. :( Mutta oli tässä hyvääkin, sillä kierto oli vaan 37 päivää sen kuudenkymmenen sijaan ja uskon että ovuloinkin. Menkat kuitenki tosi lyhyet, nyt jo ohi.

Iipurille tahtoisin lähettää jotenki virtuaalisesti 'rentoa fiilistä'. Älä käsitä väärin, tarkoitan sillä sitä että muistat nauttia miehestä, harrastuksista ja kaikesta ihanasta mitä sinulla elämässä on. Älä anna vauvahaaveiden olla koko elämä!

Muistat Ilpuri ihan oikein, mies oli tosiaan välillä vähän kahden vaiheilla, että haluuko sittenkään kolmatta lasta. Mutta kyllä ainakin tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä :)
Ja me kyllä puhutaan, jos asian suhteen tulee takapakkia.

Mitään stressiä en asiasta ota, että tärppääkö vai ei. Tulee jos on tullakseen, mutta kyllä toisaalta välillä hirvittää miten kolmen kanssa sitten pärjäisi. Meidän nuorimmainen (1v5kk) on niin riippuvainen äidinpoika, että miten mahtais suhtautua uuteen vauvaan. Tietty ikää tulee kokoajan lisää, ja olisi silloin jo yli 2v, jos vauva nyt sattuisi tulemaan. Ja on kyllä sitäkin tullu mietittyä, että olisko musta tosiaan kolmen lapsen äidiks, kun oon joskus aiemmin ajatellu, että kyllä se kaks riittää..
No, katotaan kuinka käy, eihän sitä muuten tiedä :)

Junttura: Joo mä oon yrittänyt keksiä niin palkjon muuta kun on vaan mahdollista, mutta niin se vaan aina karkaa mietteet vauvaan. Pöh. Mä en tiiä et muistaako joku kun aloin tossa lokakuun kopulla neulomaan. En siis oo sitä ikinä harrastanu, koulussa silloin pitkin hampain kun on ollu pakko. Nyt siitä lokakuun lopusta on valmistuneet: 2 vauvan sukat, yhdet vauvan lapaset, 2 lasten sukat, 3 aikuisten sukat, 4 isoa kaulahuivia, yksi vauvan peitto ja toinen mikä on kesken. (eikä mikään näistä omaan käyttöön!) lankoja ja puikkoja on vaikka muille jakaa ja loppu viimeksi käsityölehtiä tilattu :grin Tämä on lähtenyt ihan käsistä! Ja sit näiden kaikien ohella tietty yritän keksiä kaikkea muuta sen rinnalle mitä mä normaalistikin tekisin. Mutta yritetään :)

Kp 31/29. Tänään tein testin ja puhdas Nega oli. En oikein tiiä että voiko tuohon tuijottaa et normikierto olis 29. Se siis on joskus ollut se. Silloin kun en ole yrittänyt vauvaa tai useamman kierron clomi - kuukauden jälkeen.
Tunsin oviskipua loppiaisena ja sehän oli 2 vk sit tiistai. Mut whatever! ! Suuttumus lisääntyy. Katotaan jos sunnuntaina ei oo alkanut niin sit testaan maanantaina. Ärsyttää :(

Ootteko muuten maistanut Fazerin Alku puuroa? Maailman ihaninta!! :D

Ilpuri: Vieläkin nega, mutta ei menkkoja? Muakin suututtaa puolestasi. :-( Mikä se tuhru viikonloppuna oli vai luinko väärin?Tuliko sitä paljon? Toivon, että se viittaisi kiinnittymiseen. :-)

Täällä menkat alko eilen. Pillereiden jälkee ollu nyt kierrot 35 ja 33. Nippailut oli jotain muuta kipua. Ens kuussa sit taas rytinällä eteen päin. :)

Kuumeileva: pahoittelut menkoista! Toivottavasti seuraavasta kierrosta tärppää!

Tiisu:siis kyllä oli tuhru! Ja ei oo menkat alkanu. Ei tullut mitenkään paljoa mut havaittavissa selkeää punaista. Sit maanantaina myös. Ei nyt ihan paperiin tarttunut mut vähän tutkimalla löysin kun halusin tietää et alkaako menkat. Eilen alku illasta tuli vähän paperiin rusehtavaa limaa ja myöhemmin illalla vähän verta. . Se tosin saattoi olla muista syistä. Mut siis en mä ole ikinä ennen ennen mekkoja tällästä huomannu. Oon ihan varma et ne alkaa pian. Niin ja anteeksi ylitarkat selitykset :D
Niin ja eilen ja tänään mun lonkat on ollu iha n tosi kipeet, ei pysty seisoo kun ihan hetken. maanantaina kyllä maalattiin meidän takkahuone mut en jotenkin en usko et on siitä. Kesällä maalasin viikon putkeen eikä ollu mitään tollasta. Yritin Googlesta kattoa jo joillain oli ollut tuo oireena alussa mut monella vasta raskauden lopussa. Tissit ei oo yhtään ollu kipeet nyt mitä ennen mekkoja yleensä on.

Äsken soitin mun yhdelle maahantuojalle joka kyseli et mites on vuosi lähtenyt, ette oo ajatellu perhettä perustaa. No ei ***** olla! .... tai siis sanoin et eipä tuo niin helppoa ole.

Ilpuri: Toivotaan, että kyse olisi valeluukautisista kun vuoto ei kerran ole alkanut. :-) Mullakaan ei ollut rinnat kipeät tässä raskaudessa, tosin nyt ihan viimeisen viikon aikana on ollut ja pientä kasvua havaittavissa.

Kerroin raskaudesta pomolle. Hän olikin jo arvannut, samoin pari muuta. Minä kun ajattelin, että ei näy...

Kuumeileva: Pahoittelut menkoista, eikun rytinällä uutta yritystä kehiin.

Tiisu: mikä viikko sulla nyt on? Hassua kun huomenna on kp 33 ja tuona päivänä viime kierrossa alkoi menkat. Jotenkin pelottaa enkä yhtään haluis et huominen tulee :D vaikka hyvähän se olis et alkais niin sit olis taas uus kierto tärpättävänä

Ilpuri: Varmasti jänskättää, toivottavasti ne eivät ala! Onko yhtään menkkatuntemuksia? Mä niin toivon, että teilläkin nyt vihdoin tärppäisi!

Mulla on nyt 13 viikkoa täynnä. Tänään saatiin myös veriseulanta-tulokset, kaikki ok. :-) Nyt voi jo vähän rentoutua ja kunnolla nauttia raskaudesta. Olin niin iloinen, että ostin itselleni uuden laukun. :-) Masua ei juuri ole vielä, mutta illalla kyllä pömpöttää niin että näkyy ihan selvästi mikä on meneillään.

Tiisu: hyvä palkita itseään aika ajoin :D ja tosi ihanaa ja helpottavaa et seulanta oli ok! Ei kyllä oo. Tai siis yleensä edellisenä päivänä on aina jotain ilmavaivoja, niitä oli öö eilen tai toissapäivänä en muista. Ja sit pari finniä kans pukkas viikonloppuna ja sit tänään on ministi ollu sellasta hetkellistä selkämenkkakipua, mut yleensä kun sitä on ollu niin ovat alkaneet tunnin kahden sisällä. Siks oon tänään säikähdellyt sitä. Mutta ei näy punasta yhtään. Nännit on pari päivää ennen normisti ihan hullun kipeet nyt ei oo ollu yhtään.
Ootko sä ja muutkin täällä raskaana olevat tehneet vielä mitään hankintoja? Meinaatko ostaa paljon uutena tai käytettynä?

Ilpuri: Pidetään peukkoja, että punaista ei tule.

Ei olla vielä hankittu mitään. Jotain pientä ehkä voisin nyt ostaa. :-) Aika paljon aiotaan ostaa käytettynä, tulee aika paljon edullisemmaksi ja vaatteetkin käy niin vähän aikaa. Mutta vielä ei olla hirveesti mietitty mitään konkreettista, varmasn sitten puolenvälin jälkeen enemmän.

Mä en olekaan tainnut tänne vielä ilmoittaa, että pari päivää sitten tuli alussa testiin :happy: nyt siis ilmeisesti neljäs viikko menossa.

Tiisu: hienoa että seulannassa kaikki kunnossa :)

Ilpuri: Mulla oli ehkä jonkun viikon ennen plussausta ihan hirveät ilmavaivat, ja on siis edelleen :wacky: aloinkin sitä ihmettelemään, kun en ollut syönyt mitään erityistä. Rinnat on ollut arat jo pari viikkoa, yhdessä vaiheessa ihan kuin olisi vähän hellittänyt se arkuus, mutta nyt ne on kahta kauheemmin kipeet :grin samoin mulla tuli plussaa edeltävänä iltana nukkumaan mennessä ihan menkkamaisia selkäsärkyjä ja olin satavarma, että nyt ne alko.. Nytkin niitä menkkatyylisiä nipistyksiä tulee aina silloin tällöin.

Mekään ei olla vielä ostettu juuri mitään, onhan tää vasta niin alussa :) No yhden söpön nallekorvaisen hupparin ostin kerran, kun tuli vastaan. Samoin oon suunnitellut jo kutovani jotain pientä. Eilen oli pakko kertoa vanhemmille, vaikka olin ajatellut että vedätän sitä vielä hetken. Nyt tuli sellainen tilanne, että joko olis pitänyt valehdella tosi tehokkaasti tai sitten kertoa totuus. :rolleyes: Äiti ainakin sekosi ihan täysin, hyvällä tavalla siis :grin

Muokattu viimeksi:
Pilvikirsikka, ihanat onnittelut plussasta! :D <3

Viime yönä heräsin viideltä kun vatsaa kouristi tosi oudosti ja velloi. Aamulla sitten iloinen ylläri löytyi kun kävin vessassa... Tänään kp 1. :(

Onnea Pilvikirsikka! :-(

Ilpuri: Harmituksen harmitus...! :-( Olen tosi pahoillani menkoista, on tämä epäreilua. Onko se kierto nyt sitten pidentynyt 33 päivään?

No siis kai se on. Nyt nämä kaks edellistä oli 33 ( vai sehän taitaakin nyt olla 32 kun tänään ois ollu se kp 33), niitä edellinen 31, ja sitä ennen monta oli 29. Mut Tällä kertaa ei tunnu olevan mitään sen kummempia kipuja että ehkä mua vähän säälitään :joyful: Kyllä meillä oli toimintaa ton 32 päivän tarpeisiin, mutta taidan silti painua ovistikku ostoksille niin ei ole sit niin inhottava olla loppu kierosta kun tietää sen oikean päivän. Mut kyllä harmittaa :sad010

Tänään kp20, ja tuntuu ihan siltä että tärppi ei oo käyny. On siis jotenkin tosi vahva fiilis siitä.
Mahdollinen kiinnittyminenkin olis varmaan tässä viikonlopun aikana, tai alkuviikosta, mutta silti jotenkin harmittaa jo valmiiks.
Plääh, kyllä naisena olo on vaikeeta...

LilMinni : ymmärrän tuskaa :( mut musta on tuntunut tosi monesti, ei kylläkään viime aikoina kun pettymys seuraa pettymystä, et nyt ihan tasan sata varmasti oon raskaana enkä kertaakaan oo ollu, :D eli jospa sulla ois toisin päin :)

Takaisin