Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää Uutta Vuotta kaikille, toivottavasti se tuo meille kaikille paljon iloa ja hyviä asioita.

Milläs fiiliksellä? Olen kauheassa flunssassa, olen ollut jo pari päivää pois töistä. :-( Tässä on yritetty höyryhengitystä ja kaikkea mahdollista, mutta on kai pakko turvautua nenäsumutteeseen yöksi. Tämä ilta menee kotisohvalla maatessa. Kävin tänään niissä seulontaverikokeissa. Vähän kyllä jännittää jos niissä ilmeneekin jotain... En ole vielä saanut ajan NP-ultraan, mutta kai se tulee kohtapuolin.

Täällä piinapäivät menossa, eli kp 19.. .. aika rauhallisin fiiliksin jostain syystä. Ei kummemmin oo tunteet kuohunu tässä kierrossa ja ajatukset yrittämisestä on ollu vähemmän mielessä. Tuo 1v esikoinen on ollut todella haastava nyt. Kiljuu, raapii ja huutaa :( eli tässä ehkä syy. Mutta vauvavuodesta selvittiin ainakin ilman eroa, vaikka kaikessa ihanuudessaan kulunut vuosi on myös ollut älyttömän raskas.

Ihanaa vuotta 2015 kaikille ja toivotaan paljon vauvoja! :)

Heippa!
Mulla tulossa ois nyt viikonloppuna tai alku viikosta, en oo mitään tikuttanu, laskenut tai muutenkaan tarkistellut. Joka toinen päivä taktiikalla mennään. Jouluna tuli jokunen syötyä, suklaata varsinkin, edelleen juilii maussa ja välillä paha olo, paino tippunut 1 kg joulun aikaan. Nännien ympärille ilmestyi kummia näyn tapaisia jotka välillä näkyy ja välillä ei mut ei ole aiemmin ollut. Niin ja ne mun kuukautiset kesti 3 pv ja sit tuhrutti 3 pv. tossa viel yhden hakuaikana testin kun mut negaa luonnollisesti näytti. 12.1 on se gynekologi kai siellä jotain näkyy jos on näkyäkseen. Mun yks tuttu sano että hänen ystävälleen oli selvinnyt et on raskaana kun oli vika kolmannes jäljellä ja toiselle tutulle kun oli viikolla 17 :D mut siis en mä nyt tosta mitään intoile, lähinnä ärsyttää kun oireilee turhasta.

Mutta! Ihaninta! oon puhunut et meidän lähipiiriin tulee nyt vuoden vaihteen aikoihin 2 vauvaa ja toinen niistä tuli toissapäivänä! <3 pieni ihana tyttö! Meidän piti tänään mennä sairaalaan kattoo mut äidille nousi kuume et mennään varmaan huomenna! Can't wait!

Ihanaa uutta vuotta kaikille! :)

Ilpuri: Aika jänniä juttuja, hyvä että se lääkäriaika on pian! :-) Aika myöhään sun kavereilla on raskaus selvinnyt, huh! Mutta onhan niitä, kenelle selviää vasta synnytyksen yhteydessä vaikka aika uskomattomalta kuulostaa.

Ebbe: Piinapäivät siis menossa, kohta jännitys taas tiivistyy. Milloin alkaa jos alkaa?

Hyvää uutta vuotta myös mun puolesta!! Olkoon tämä vuosi haaveilijoille tuottoisa :)

Täällä ootellaan tätiä! Odotin tulevaksi jo keskiviikkona, mut eipä näy. Turvotus ihan hillitön ja oireita on ainakin kuvitelmissa vaikka ja mitä. Testasin tänään, mut negaa näytti. Eli pidän nyt todennäköisenä et täti vaan vähän viipyilee... Mut toki plussan mahdollisuuskin on olemassa niin kauan kun täti ei tuu :)

Kaikki on mahdollista niin kauan kuin tätiä ei näy! :-) Pidetään peukkoja!

Ilpuri, alkoi ne. Pidin vähän taukoa foorumista kun alkoi ärsyttää, kun ei tärppää... Katsotaan tuoko uusi vuosi myös uudet kujeet.

Näinhän se on Tiisu. Ei auta ku ootella mitä luvassa. Nyt ainakin etoo aika lailla kaikki ja turvotus ihan uusissa sfääreissä vaikka en oo saanu syötyä tuon etomisen takia juuri mitään...
Katotaan mitä luvassa. Sunnuntaina jos ei täti oo tullu, ni laitan testiä taas kehiin :)

Täällä pystytty ottaa tää kierto aika rauhallisin mielin, jopa rennosti :) eilen huvikseni laskeskelin mikä kp on oikein menossa ja tänään elellään sit kp23:sta. Limoja on pukannut jo noin viikon, mitä ei kahdessa edellisessä megapitkässä (noin 60päivää) kierrossa tapahtunut lainkaan. Se saikin sitten odotukset taas ylöspäin :). Tänään aamulla kun nousin sängystä oli vasemmalla puolella ankara kipukohtaus, sai mut ihan kaksinkerroin sängyn viereen muutamaks minuutiks, mutta meni sit onneks äkkiä ohi. Pientä nippailua on ollut samalla puolella jo aiempinakin päivinä. Mitä lie??? Mutta pitää olla tyytyväinen kaikkiin tuntemuksiin mitä on, se on paljon parempi kuin nuo tasaiset, ei mitään oireiluja sisältävät, megapitkät kierrot. :)

Ja oikein hedelmällistä, rentoa ja onnellista uutta vuotta täältäkin päin suomea!

Hyvää tätä alkanutta vuotta myös mun puolestani! :)

Täällä starttas tänään uus kierto, vieläkin nähtävästi kierrot sekasin :/ millon lie sitten tasaantuu, vai tasaantuuko ollenkaan..

Vesirokkorokotuksestakin jo kulunu se kuukauden odotteluaika, niin nyt ei tarvi sitäkään enää varoo

Mikä tilanne haaveilijoilla? Kellä piinaviikot menossa?

Täällä kp 35/30 ja dpo ainakin 17. Täti kadonnu ja rtestit negaa vaan. :(

Kierrot heitelly viimesen vuoden aikana max. 2 päivää, mut nyt tuntuu venyvän. Voi itku o_O

Täällä kp 24/29... menkkaoireita vaan (vatsatuntemuksia aika-ajoin). Kierto on ollut melkeinpä kellontarkka, joten torstaina pitäs ekat merkit ilmaantua jos on ilmaantuakseen :)

Sanni: raskaana kunnes toisin todistetaan

Mä en oikein tiiä mikä mun kp on, enkä jaksa laskea :D mut siis varmaan on oviksen seutua. Sekä on ollu mukavasti ja on tarkoitus olla seuraavina päivinä have to wait and see mutta kp 1 asti juilinu aika ajoin päivittäin

Täällä on nyt kp2...

Mietinkin tossa, että mistä te laskette menkat alkaneeks? Ekoista tuhruista, vai siitä kun se varsinainen menkkavuoto alkaa?

Mulla yleensä kun tulee ekaa tuhrua niin viimeistään 3 tunnin sisällä alkaa sirkus, eli siitä samasta päivästä

Mä lasken kans siitä kun alkaa vuotaa kunnolla. Eli yleensä samana päivänä kun tuhrut...

Mulla tuhrutteli tossa ensin pari päivää, ennen kun varsinainen vuoto alkoi. Siks pitikin kysyä, että miten te muut laskette menkat alkaneeks. Yleensä kunnon vuoto alkaa samana päivänä kun tuhrut ilmaantuu, niin rupesin jo miettiin että miten tää ny lasketaan :)

Takaisin