Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin. Tänään käyty kattomassa vauvaa 8 päivää vauvaa joka oli maailman söpöin ja ihanin. Hetken sain pitää myös sylissä <3
Mutta kotimatkalla mies kysyi et miksi oon hiljaa...

Kopsasin tekstin 2015-ketjusta :)

Nyt kävikin niin, että meillä odotetaan vauvaa. Netin laskureiden mukaan 10.9. on la.

Ollaan miehen kans ihan onnesta soikeina täällä. Ihan pökertyneinä tässä ihmetelty tuota plussaa, josta ei todellakaan voi erehtyä enää.

Kiitos kaikille peukutuksista ja myötäelämisestä, varsinainen piinaviikko takana, mut niin vaan plussa tuli kuin tulikin

Mä luulen, et keskityn nyt hetken tähän omaan vatsaani ja taustailen täällä foorumilla. On jotenkin niin sekaisin, ettei jaksa keskittyä mihinkään.
Mut ehdottomasti seuraan ja luen teidän viestejä edelleen, ja vilpittömästi toivon teille jokaiselle tän saman onnen tunteen mahdollisimman pian!!
Kommentoin sit, kun taas ajatus luistaa. Ja enköhän mä tonne syyskuisiin sit mene muiden perässä kunhan aika oikea. Tällä hetkellä ajatus vaan ja ainoastaan siinä, et pysyispä rusina nyt mukana syyskuuhun asti <3

Ps. Jos mä nyt jotain opin, niin nega ei oo aina nega, kärsivällisyys palkitaan :)

Voi onnea onnea Sannis :Heartbigred

Jotenkin kun sanniksella että momwocilla molemmilla tuli plussa vasta noi myöhään niin jotenkin tuntuu kummalta, että onkohan se yleisempääkin jopa niin. tietty varmaan aika yksilöllistä :) Mut ihanaa jokatapauksessa. Millä kp:lla Tiisu plussasit?

Ihanaa ihanaa onnea Sannis!!!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Vitsi miten onnellinen olo tulee aina plussauutisista, tuli se sitten tutulle tai vähän tuntemattomammalle! :joyful:
Nauttikaa nyt täysin siemauksin, vitsi miten ihmeellistä aikaa tuo ihmettely.

En oo vähään aikaan täällä käynytkään, niin oli kiva että täällä oli hyviä uutisia odottamassa.
IHANAA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE KETJULAISILLE!! Toivottavasti kaikilla oli mukava joulu, ja toiveikas uuden vuoden vietto! Itsellä uudenvuoden aatto meni rauhallisemmissa merkeissä kun monen moneen vuoteen, varmaan viimeiset 15 vuotta on ollut jossain liikenteessä ja juhimassa uudenvuodenyön, nyt vietettiin ihan koti-iltaa ja se oli ehdottomasti oikea päätös! Tuntuu, että tässä raskauden aikana on muutenkin vauhti hidastunut aika lailla. Ennen raskautta olin ns. "aina sata rautaa tulessa" -tyyppi, ja usein olinkin buukannut päiväni täyteen kaiken maailman menoja. Nyt on ihan selvästi koittanut uusi vaihe, ja ihan luonnostaan arki rauhoittunut huomattavasti ja olen viihtynyt paljon kotosalla, mietiskellen ja suunnitellen tulevaa. Sama homma miehellä. Uskomatonta, miten aikansa saa kulumaan kaikkea tätä mietiskellessä ja suunnitellessa. Kyse ei varsinaisesti ole jaksamisesta, koska alkuraskauden häiritsevän väsymyksen väistyttyä oloni on ollut energinen ja todella hyvä! Välillä tuntuu, että pitäisi "hyödyntää" tämä aika tapaamalla ystäviä ja menemällä, kun nyt siihen on vielä mahdollisuus ihan eri tavalla kun vauvan synnyttyä. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että nyt pitää kuunnella kehoa ja vaistoja, ja toimia niinkun parhaalta tuntuu. Eikä pakosta pönöttää erinäisissä kissanristiäisissä ihan vaan siksi, että voi :grin Voi tosin olla, että tuossa keväällä sitä aktivoituu ja tulee taas vietettyä enemmän aikaa kodin ulkopuolella, tämä pimeys ja talvi on usein sellasta rauhoittumisen aikaa ehkä muutenkin, ja keväällä taas herää henkiin.

Meillä on tällä viikolla tunnettu pikkuisen ensimmäiset liikkeet mahassa, tai siis minä olen ne tuntenut ja toistaiseksi voinut vaan kertoa niistä isälle. Vielä ei liikkeet ulospäin tunnu, joka harmittaa vietävästi. Haluaisin niin kovasti jakaa tämän ihmeellisyyden mieheni kanssa, mutta ei se jotenkin ole sama vaan kertoa asiasta. Odotan siis innolla, että hänkin tuntee vatsan läpi liikkeet, niin voidaan aidosti ihastella asiaa yhdessä :Heartred Ihan uskomaton tunne tuo, kun ensimmäistä kertaa havahtuu siihen, että vauva touhuaa jotain mahassa!! Ensin vähän säikähdin jopa, kun tunne oli niin outo. Mutta nyt olen nautiskellut kaikesta möyrinnästä, jota tänäänkin olen tuntenut. Ihana tietää, että pikkuinen siellä polskii, ja nyt tosiaan saa muutenkin kuin ultran ja neuvolan sydänäänien kuuntelun lisäksi jonkin konkreettisen merkin siitä, että vauva tosiaan on siellä ja kaikki on varmaankin hyvin, kun siellä jumppailee!:love7

Meillä on ensi viikolla rakenneultra, ja meinataan kysyä josko sukupuoli näkyy :love2 Väliä sillä ei ole, mutta tuntuu että sukupuolen tietämisen myötä saisi jotenkin muodostettua käsityksen ihan oikeasta ihmisestä, eikä pelkästään sellaisesta kasvottomasta, sukupuolettomasta tyypistä, joka pikkuinen tällä hetkellä vielä on. Jänskää!

Millä fiiliksillä täällä ollaan otettu uusi vuosi vastaan? Ja Ilpuri, milloin olet menossa sinne lääkäriin?

ihania hyviä uutisia! hyvää ja vauvojen täyteistä tätä vuotta :)
täällä taas ootellaan alkaako menkat ens viikolla vai ei. Ovulaation olis pitäny olla uuden vuoden tiennoilla,en tikuttanu tai mittää. Nyt on sit juilini alamahaa perjantaista lähtien. Korvien välissä varmaan :D osaatteko sanoo mite joka kuukaus ovulaatiokipu tuntuu vaan vasemmalla puolella?

Tsemppiä kuumeileva! Toivotaan että menkat ei ala, ja juiliminen ennustaa hyviä uutisia :wink
Mulla ei ikinä ole ollut mitään ovulaatiotuntemuksia, ei mitään hajua miltä ovulaatio tuntuu!

Onnea Sannis!!!

Muille tsemppiä haikaranmetsästykseen.

Pidin pientä taukoa foorumista, enkä ole laskenut päiviä tässä kuussa. Menkkojen tulisi alkaa vkl, jos ei niin sitten testailen ensi viikolla. En ole mitään oireita kuulostellut, enkä huomannut.

Momwoc: ihania kuulumisia sulla! <3 mulla on se lääkäri ens maanataina! Aika seesteisellä fiiliksellä ootan :) Töissä pari päivää ihar hirveetä hulinaa ja pe alkaa vielä parin päivän vapaa, silloin tulee se pelottava luku täyteen vuosia! :nailbiting:

Paljon onnea Sannis, ihanaa! :-)

Mukava kuulla kuulumisesi Momwoc. Tuntuu varmaan ihmeelliseltä kun alkaa tuntemaan vauvan liikkeet. Jännittääkö rakenneultea? Veljelläni ja hänen vaimollaan on se huomenna, varmaan aika samoilla viikoilla kuin sinä.

Meillä on np- ultra ensi perjantaina ja sitä jo jännitän. Mitään vauvamahaa ei näy eikä tunnu maatessakaan ja se vähän huolestuttaa. Toki illalla pömpöttää, mutta samalta se maha näyttää kuin 3 viikkoa sitten. :-( Noh, viikon päästähän se sitten selviää.

Kiitos kaikille :)

Kiva kuulla muidenkin kuulumisia. Pianhan täällä ehkä saatais kuulla ultrakuulumisia? :) Ilpurille tsemit lääkäriin, toivottavasti hyviä juttuja saat sieltä matkaan! :) Ja niin, mikä pelottava luku ? :D Uskaltaako onnitella? ;)

Kaikille muillekin toivon the kiertoja, et pääsette pian loputkin haaveilijat testailemaan ja plussailemaan :)

Voi kun kuulostais ihanalta olla jo noin pitkällä että np-ultra olis edes lähellä. Tuntuu et päivät matelee nyt. Vähän alan jo odottaa et vatsa alkais pömpöttää edes :P

Kai se tästä alkaa luonnistua hiljalleen, olo on kyllä ihan pölvästi koko ajan. Aamullakin taas mietin et hitto onks tää unta sittenkin o_O
Tänään olis 5+0 ton vaun laskurin mukaan :) Wipii enää 35 viikkoa :P

Tänään yritin varata neuvolaa mut en päässy linjoille, enkä sit töissä päässy enää kokeilemaan uusiks kun koko ajan härräs joku ympärillä :P

Paljon onnea Ilpuri! :-) Ei se 30 paha ole. Mulla oli kaikki ikäkriisit jo alle kolmekymppisenä.

Sannis86: Joo, se on uskomatonta miten hitaasti aika menee. Tämä kaksi kuukautta kun saa tietää olevansa raskaana siihen np-ultraan on ihan sika pitkä ja väsyttävää aikaa, ainakin mulle on ollut. Varmasti johtuen myös raskauden tuomasta väsymyksestä. Ja vaikka varhaisultrassa oli kaikki mallikkaasti, niin eihän sitä koskaan tiedä... Ehtii kyllä miettiä kaikenlaista. Mutta toivotaan tosiaan, että kaikki olisi ensi perjantaina mallikkaasti niin voin realta.:smiley-bounce012

Toivottavasti muutkin haaveilijat saavat pian hyviä plussauutisia!

Ilpuri: ei oo paha, bileet pystyyn vaan :P

Tiisu: On ne ultrat varmaan sellasia "välietappeja" joita yhtä aikaa jännittää ja odottaa malttamattomana. Mun serkku oli just käyny 4D ultrassa (en oo koskaan kuullukaan sellasesta, fb:sta luin) aika mageita kuvia olivat saaneet sieltä! :)

Sannis: mun kaveri kans kävi 4D:ssä np ultrassa ja kyllä oli selkeä kun näytti! Sukupuoltahan ei kuulemma pysty näkee mut siinä kyllä näky :D

Joo aika hienoja kuvia näytti olevan. :) Pitää muistaa kysellä hintoja, jos vaikka innostuis sit myöhemmin. Ainakin kasvonpiirteet oli toooosi selkeät noissa mun serkulla :)

Ekat tuhrut jo 4 pv ennen menkkoja :oops: mitähän tää nyt sitten on. Aina tarkasti sen 2pv ennen vuotoa ilmaantunut. Noh, ei muuta kun kp1 odotellessa taas :mad:

Takaisin