Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heh, ei se sienisalaattikaan varsinaisesti maistunut... Mun makuaisti on tehnyt kuperkeikkaa ja muuttunut ihan oudoksi.
Syötiin äsken uunilohta, bataattisosetta, rosollia, sienisalaattia ja jälkkäriksi piparkakkurahkaa. Ihana aloittaa joulu näin kahdestaan miehen kanssa. Ollaan koko pyhä kyläilemässä.

Huomenta! Tässä kun aamukahvi kädessä istuin, niin tuli mieleen että kuinka te kaikki vietät joulua?

Me ollaan kaikki meidän yhteiset menneet jouluaatot oltu kahdestaan , haluttiin alusta asti alkaa muodostaa omia perinteitä. Viime viikonloppuna oltiin mun vanhemmilla ja viel oon nyt 2 päivää töissä ja sit koittaa ihana 3 viikon loma. Tosin 4 päivää, 2 päivää kerrallaan käyn pyörähtää duunissa mut kuitenkin! Ja aatto ainakin vietetään kahdestaan, ihanaa romanttista laatuaikaa <3

Ilpuri: Mennään appivanhemmille aattona ja sitten joulupäivänä tai tapaninpäivänä minun vanhemmilleni. Vietetään aina jokatoinen joulu siellä ja jokatoinen meillä. Saa nähdä sitten ensi jouluna, rikotaanko perinne? Siinä tapauksessa varmaan kusuisimme vanhemmat meille kylään, minusta on kiva viettää koko perheen kesken.

Ei menkkoja vieläkään? :-) Ihanan pitkä loma sinulla, mitä meinaatte tehdä? Onko talonne nyt valmis vai onko vielä tekemistä sen kanssa?

Ei vieläkään :) on viel talon kanssa tekemistä mut lomaillaankin, käydään varmaan leffassa ja jotain päivän reissuja, mut ei oo mitään erityistä suunnitelmaa. Ollaan ja nukutaan ja levätään. Ihan ehdottomasti stressaavin vuosi takana meillä molemmilla joten kiva ottaa rennosti. Ja nyt vaan odotellaan ihania vuoden kruunaavat uutisia :) viimeks mulla on ollu menkat näin paljon myöhässä silloin alku vuodesta kun oli kierto muutenkin ihan sekaisin, mut nyt on kyllä jotenkin ihan hyvä fiilis. Katsotaan.

Ilpuri: Huimasti menkat myöhässä, jipii!! Onko huomenna taas testipäivä?:wink

Meillä on samanlainen perinne kuin Tiisulla, eli joka toinen aatto ollaan miehen perheen luona ja joka toinen mun. Ja toiselle mennään sitten joulupäivänä. Ihanaa päästä perheen pariin rentoutumaan jouluna, odotan niin innolla!! Itsekin haaveilen lomasta, tulis kyllä tarpeeseen. Mutta töitä painan ihan normaalisti tässä:sad001. Äitiysloma alkais huhtikuun lopussa, mutta harkitsen jos jäisin jo sille varhennetulle. Pitää laskea riittäiskö rahat! Just sopivasti uusi, isompi asuntolainakin taas maksettavana, niin jokainen työviikko tulis kyllä sinänsä "tarpeeseen".

Ainiin ja Ilpuri, kyselit tuolla aiemmin muuttojutuista, niin nyt ollaan tosiaan kolmisen viikkoa asuttu uudessa kodissa, ja kyllä tässä alkaa olla jo kodin fiilistä! En enää ole niin ahdistunutkaan, nyt kun vähän on saanut tutustua ympäristöön, tehdä kävelylenkkejä ja asettua taloksi niin kyllä tässä varmasti ihanat ajat on edessä tässä kodissa! Pienen huone on vielä vähän tyhjillään, kun ei olla vielä juuri mitään hankintoja tehty, mutta muuten alkaa olla jo aikalailla kaikki valmista ja paikallaan! Täähän oli hiljattain kokonaan rempattu kämppä, mutta muutama seinä maalattiin:).

Joo, tää on jo viides päivä kun on myöhässä. Mua on väsyttänyt tänään ihan kauheasti mut voi johtua ihan perus sunnuntaifiiliksestäkin. Mut siis tossa kahden aikaan iski ihan kauheen sellanen etova olo ja on jatkunut tänne asti ja pyörryttää. Aamulla ei ollu yhtään mitään . Hätäpäissäni tein testin kun vaivasi. Nega. Nyt mulla on "enää" yksi liuskaa ja yksi digitaalinen ja en tee testiä ennen kun ke. Piste. mut jännittää ihan sikana! Tänään oon tehny lanttulaatikkoa ja mun miestä ärsyttää kun kuulemma haisee :D

Ihanaa Momwoc et ootte kotiutunut! Se aina ottaa kuitenkin oman aikansa ennen kun tottuu uuteen. Onpas sun äitiysloma jo lähellä!! Tai siis onhan sinne nyt aikaa mut silti ei niin paljoa :)

Ilpuri: Tosi paljon on myöhässä, varmaan ihan sikajännittävää! Mä ainakin jännitän ihan täysillä sun puolestasi. :-) Epävirallisesti voit myös ovulaatiotikulla testata. ;-)

Käytiin just kirkossa laulamassa kauneimpia joululauluja. Siitä saa ihanan joulumielen. Laulettiin myös sellainen kappale kuin "Taivas sylissäni" - tiedättekö sen? Se on niin koskettava ja rupesin itkemään siellä... Varmaan hormoonit hyrrää. Se toi toisaalta mieleeni kesäisen keskenmenon ja myös vahvasti uuden ihmisen alun sisälläni. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. Nyt itkettää taas... Sellainen avautuminen tällä kertaa.

Tiisu:mä rakastan sitä biisiä! Oltiin äsken Lumituuli ja kun tulin sisälle ja kävin vessassa niin verituhrua tuli. Katotaan nyt et alkoi menkat vai onko muuta tuherrusta. Vähän menkkamaiselta kyllä tuntuu.
Näinhän se käy. Tässäpä taistelee nyt hajoamista vastaan aikomusta voittaa.

Lanttulaatikko onnistui tosi hyvin ja mun mies ei kuulemma olisi hajun perusteella uskonut et vois olla niin hyvää parasta kuulemma mitä on maistanut. Hyvä minä!

Ilpuri: Voi ei, kunpa ei olisi niitä menkkoja... :-( Onko lisääntynyt?
Hyvä, että lanttulaatikko onnistui. Minulla on leipomiset edessä tiistaina.

On lisääntynyt.
Mä taidan olla liian stressaantunut, tai ehkä molemmat ollaan. Tai sit jotain on vialla. Kiitos kun ootte jaksanu jännittää mun kanssa vaikka se meni hukkaan.
Ei tämä nyt taida onnistua...

Voi, miten kurjaa! :-( Olen tosi pahoillani. On myös niin väärin, että ne noin myöhästelee vaikka ei sitten olekaan raskaana. :-( Voimia sinne!

Juu, kiitos sympatiasta. Vähän on paskat fiilikset varsinkin eilen illalla sain ihan kauhean itkukohtauksen mutta kyllä se tästä. Ainakin saa syödä jouluruokia huoletta ja maistaa vähän viiniä :) Mutta tässä nyt sit selvitän vähän et onko täällä kunnallisessa niitä hedelmällisyystutkimuksia vai pitääkö lähteä yksityiselle tai tohon naapuri kaupunkin. Tää on aika pieni paikka niin epäilen ettei ole kunnallisella täällä ainakaan. Se kunnallisella on kuiteskin halvempaa.

Heips!

Soitin kunnalliselle puolelle ja ne sano että kysyy ylilääkäriltä (what???) no se oli sanonu et joo, pitää varata aika, mut menee 2-3 kk ja NE soittaa sit kun on vapaata. Sitpä soitin sinne mun omaan yksityiseen ja sain ajan 12.1. :grin Tämä kierto ehtii siihen mennessä 22 päivälle. :)

Ilpuri: Hyvä, että sait ajan. Tuntuisi varmaan kauhealta odottaa 2-3kk! Nyt voit olla sen suhteen hyvällä mielellä, että olet tehnyt kaiken minkä voit asian eteen.

Huomaan olevani paljon pirteämpi kun en ole töissä. Heräsin mieheni kanssa samaan aikaan (hän meni töihin) ja olen puuhastellut koko päivän, ulkoillut ja tavannut mun ystävää eikä tunnu missään. Voi toki olla että simahdan klo 20 sohvalle. :-)

Kiva juttu Ilpuri, et saat asioita eteenpäin pian! Nyt nauti joulusta (ja herkuista), uusi vuosi tuokoon sit hyviä juttuja tullessaan :)

Täällä on joulua laitettu urakalla, kerrankin ajoissa, nyt saan tän illan ja huomisen puuhastella mitä lystää kun "pakolliset" on hoidettu! Aattona alkaa sit kunnon kyläilyrumba, ollaan nyt luvattu kyläillä monta eri paikkaa pyhien aikana. Ollaan lähisuvun ainut lapseton pariskunta, niin meidän on helpoin lie liikuskella, josko ensi vuonna oliskin sitten meidän aika ruveta luomaan omia perinteitä perheen kesken :)

Ihanista ihaninta joulunaikaa teille kaikille! :smiley-angelic003 :Heartbigred
Pidän nyt pyhät paastoa täältä, joten nähdään taas joulun jälkeen :hello

Kiitoksia! Omastakin puolestani oikein ihanaa ja rentouttavaa joulunaikaa kaikille! :santa Syökää hyvin ja levätkää. Saatiin ihanan valkea joulukin! Keskityn nyt muutaman päivä jouluviettoon, nähdään taas viikonloppuna. :hello

Takaisin