Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ilpuri: Miten meni viikonloppureissu? Onko edelleen ollut kummallisia oireiluja? Jotenkin nuo kuvailemasi tuntemukset kuulosti tutuilta alkuraskaudesta.... :) Peukut ja varpaat pystyssä siis!

Meillä on huomenna toka neuvola. Ilmeisesti sydänääniä kuunnellaan, odotan jotenkin sitä ihan hirveästi! :Heartpink

Me ollaan yritetty nyt vuosi yhteistä tenavaa. Ikää mulla on jo 36 ja nämä kaksi asiaa, ikä ja yritysaika yhdistettynä ihan sekaisin oleviin kiertoihin niin terveyskeskuslääkäri oli sitä mieltä että heti lähete naistenpolille lapsettomuustutkimuksiin. Ja on kyllä tavallaan helpottunut olo että asia etenee. Välillä pelottaa ettei saada sitä yhteistä lasta lainkaan ja harmittaa kun ei alettu yrittämistä aikasemmin, mutta mies ei ollu valmis. Ja sit vuosi sitten kun näytti vihreää valoa niin jotenki ajattelin että mahtavaa nyt me saadaan vauva, muttei oo ollukkaan niin helppoo :(

Junttura: kiva kuulla että asiat etenee! Varmasti helpottaa kun tietää että asiaa aletaan selvittää :) pidän peukkuja teille!

Mun pitäs nyt jostain tehdä motivaatiota tähän kiertoon. Tää on vasta kolmas yrityskierros, mutta en voi sille mitään että mieleen hiipii, että jos taas menee sen puoltoistavuotta :/ kun oon tietty mennyt netistä lueskelemaan kaikkea. Tuntuu että monella toista yrittävällä on tärpännyt heti tai sitten mennyt pitkään..... Blaah, tämmönen angstifiilis iski nyt

Varmaan jokainen pidempään yrittänyt ajattelee, että olisi pitänyt aloittaa yritys aikaisemmin, niin nyt voisi jo olla raskaana. Itsekin ajattelin niin, kunnes tajusin että aika ei vain ollut kypsä ennen. Eihän sitä voi koskaan tietää kauanko kestää, ja sen varjolla ei kuitenkaan ehkä kannata aloittaa yritystä silloin kun ei ole vielä valmis (tai toinen osapuoli ei ole). Tiedän kyllä niin monia sinun ikäisiäsi ja vanhempia äidiksi tulleita, että ihan varmasti saatte vielä yhteisen kullannupun!

Meillä oli tänään neuvola, ja ekaa kertaa kuultiin pienen sydänäänet. Olin todella liikuttunut, juuri sain pidäteltyä itkuani kun kuulimme hurjan jyskeen pienestä kaiuttimesta. En tiedä, miksi sykkeen kuuleminen oli minulle ultraakin konkreettisempi merkki elämästä mahassa, vieläkin vähän häkeltynyt olo! On kyllä muutenkin ollut aika tunteellinen päivä, joten tuo hetki tuntui varmaan extrahienolta siksikin.

Ebbe: sun fiilikset kuulostaa niin tutulta. ! Mut voin kertoa että ne kyllä vaihtuu kokoajan miljoona kertaa! :)

Momwoc: viikonloppu meni ihan kivasti muuten, paitsi mun puhelin ja lempifarkut hajos! Oon ollu foorumipaitsiossa kun en oo päässy koneelle. Nyt sit ostin eilen uuden puhelimen ja tähän saa tän foorumisovelluksen. En tiiä viel et tykkään tästä tai et osaako edes käyttää
Mut joo, menkat pitäs huomenna alkaa. Jos ei ala niin taas pieni toivonkin olis, vähän jännittää tai siis paljonkin mut yritän olla rauhallisin mielin. Joka päivä täs jotain pieniä tuntemuksia on ollut, tänään vähän rinnat arat. Mut eipä tässä auta muu kuin odotella :)

Niin ja Momwoc, piti viel kommentoida että varmasti kun kuule todella ne sydänäänet niin se konkretisoituu tosi paljon enemmän kuin et näkee pelkästään ne kuvat! Huisia! <3

Hei, pää pyörällä ja pahasti. Puol toista kuukautta sitten lopetin pillerit kesken kierron. Muutama päivä ja alko menkat,siitä pari viikkoo ja tuli menkat sit " normaaliin aikaan". Ovis+ tein 1.12 sit ke peitto heilu ;),to tuli paksua limaa ja nännit tuli kipeeks. Siitä sit viikko ni koski mahaa just sillei ku menkat ois alkamassa. Nyt ei oo sitte menkkoja kuulunu. Pää pyörällä miettimisestä et onko ne vaa hormoonit mitkä on pillerien jälkee sekasi vai olisko käyny hyvä tuuri :) koko aja sellane tunne et alksis menkat,saa ravata vessas tarkistus käynnillä :)

Ilpuri: Apuva, tänään menkkapäivä! Alkaako sulla yleensä aamulla? Mulla yleisimmin yön aikana alkaa ja aamulla huomaan alkaneen. Eli jos ei aamun ensimmäisellä vessakäynnillä havaitse menkkoja, niin harvemmin päivän aikana alkaa :) Kiva, että mukava viikonloppu, toivottavasti sait ajatuksia vähän etäälle tämän viikon alkavista kuukautisista!
Ilmoittele siiten kuinka käy, olisi kyllä aika täydellinen joululahja näin joulun alle. Miten mulla on sellanen viba että nyt sulla ois napannut!?! :grin Anteeksi, että sanon tämän ääneen, mutta jotenkin on sellanen kutina!

kuumeileva: Tervetuloa keskusteluun! Toivotaan, että olisi tärpännyt näinkin nopeasti! :) Milloin piti menkkojen alkaa? Saataisiinpa tänne paljon vauvauutisia jouluksi :Heartbigred

13 päivä olis pitäny alkaa. Maanantai aamuna tein testin,näytti negaa. Ootellaan ootellaan :) ..eihä tässä muukaan auta.

Kuumeileva, tervetuloa jännäämään! :)

Momwoc, mulla yleensä ovat alkanet n. klo 13 päivällä :grin, mut sillon silleen tosi kunnolla. Mut nyt sit viime aikoina joskus illalla. Et en osaa sanoa, mut ei ainakaan viel ole yhtään punasta näkynyt kun olen tihrustanut :grin Joo, siis kyllä mulla ny vähän menee jännäperhosia masussa. Yleensä just ennen menkkoja mulla on tuo sisuspuoli melko arka, just huomaa kun jos on seksiä. Eilen sit me vähän touhuiltiin ja oli aika öh.. rajua menoa :p eikä tuntunut kipeältä joten oon toiveikkain fiiliksin. Ja vaikka oiskin tuntunut kipeältä niin eipä kai se siltikään välttis tarkota menkkoja, varmaan raskauskin tekee samanlaista, ainakin vois luulla. Oishan se ehdottomasti maailman ihanin joululahja jos nyt onnais, nyt on ainakin mieliala ja muuten fiilikset tosi hyvät. Mut just kun aamulla heräsin niin ajattelin että ok, jos menkat nyt alkaa niin sit alkaa, en halua enää mennä syvissä vesissä. Katsotaan saanko pitää tän fiiliksen jos ne todella alkaa! Mut siis, odottaavat ja toiveikkaat ajatukset on nyt! :)

En tiiä sit et onko luulo sairautta/toive ajattelua? Pitäis olla vaa miettimättä koko juttuu muy ei pysty :D vauvakuume ollu jo nii kaua <3

En ole vähään aikaan jaksanut kirjoittaa, koko vkl oli niin täynnä ohjelmaa että olin maanantain ja eilisen ihan poikki. Hermoheikkona kävin vielä tänään uudessa varhaisultrasssa. Haluisin, että viikkoja olisi vähän enemmän kuin se 6. Se oli kasvanut kohisten ja vastasi 8+2. Ehkä saan nyt joulurauhan. <3 Jotenkin se kesän km aina välillä lähtee kummittelemaan.

Ilpuri: Voi että mä jännitän puolestasi! Pidän peukot ja varpaat pystyssä! Olisihan se maailman paras joululahja! ☺️ Mä tykkään tästä puhelinsovelluksesta.

Momwoc: Ihanaa, että sait kuulla sydänääniä. Varmasti liikuttavaa!

Ebbe: Ymmärrän niin turhautumisesi. Ajattelin, että raskautumisessa olisi taas kestänyt vähintään 10 yk taas, mutta onneksi olin väärässä. Tarkoitan, että voi mennä nopeamminkin.

Kuumeilija: tervetuloa! Kodka teet uuden testin? ;-)

Heippa kaikki! Minä ilmoittaudun tänne haaveilemaan myös <3
Päätettin siis 11/14, että nyt saa tulla esikoinen jos tulee ja kuinka ollakaan heti tärppäsi, tai niin kuviteltiin, olikin sitten kemiallinen :( Hyvillä mielin kuitenkin nyt asian kanssa edetään, ovis on ihan käsillä just nyt, eli heti alkuvuodesta ois mahdollisuus plussata jos aihetta on :)
Jännää touhua tämä :)
Nyt alan lueskella teidän juttuja täällä, että pääsen jyvälle kuka ja mitä ja millon ;)

Tervetuloa uusille! :)

Täällä vielä odotellaan ens vuoden alkuun, ennen kun tulis lupa uudelle raskaudelle. Tässä kierrossa ovis pitäis osua johonkin tohon joulun välipäiville, mutta sillon nyt vielä vältetään petipuuhia ettei vahinko käy. Toivon mukaan kierrot olis jo tasaantunu.

Huomenta! Tein nyt aamulla testin, negaa näytti mut kuukautiset ei oo alkanu. Katsotaan ja ootetaan mä en tikuttanu tässä kierrossa ja nyt en siis oo ihan varma et millon se ois oli. Mut siis jos kierto on kohdillaan niin eilen siis olis pitäny alkaa.

Ilpuri: Just ajattelin, että milloinkohan testaat... Voi harmi, että oli nega. :-( Mutta kierto voi tosiaan vähän heittää, jos ovulaatiosta ei ole varmuutta. Toivotaan nyt, että se plussa tulisi sieltä!

Sanni86: Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan! Harmi kuulla, että ehditte jo innostua, mutta raskaus osoittautuikin kemialliseksi :sad001 Kyllä se positiivisen raskaustestituloksen saaminen on niin voimakas kokemus, että varmaankin ihan hirmuisen raskasta saada tieto että ilo onkin ollu ns. "aiheetonta", vaikka se olisi vain lyhytkin aika kun asiaan on ehtinyt totutella. Kuinka kauan positiivisen testituloksen saamisen jälkeen tuo kemiallinen ilmeni, jos saa kysyä? Ehdittekö kovin pitkään jo suunnitella tulevaa? Juuri tuosta syystä painelimme itse hetimmiten varhaisultraan, koska tuntui jotenkin tärkeältä saada raskaustestin lisäksi jonkinlaisen varmistus asiasta. Nyt vaan uutta yritystä kehin, ja toivotaan että saatte pian iloisia uutisia! :Heartpink

Kuumeilevalle pahoittelut alkaneista menkoista, toivottasti olet ihan hyvillä mielin.

Ilpuri: Mikä tilanne? Ei edelleenkään menkkoja?? :hello2

Takaisin