Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Tiisu! Kyllä siellä on pikkusella kaikki hyvin! Tuu sit kertoon miten meni.

Kiitos, kerron sitten miten kävi. Olo on kyllä nyt aika rauhallinen, mutta en tiedä mitä voin odottaa. Mitään mutu-tuntumaa ei ole.

Paljon tsemppiä ultraan Tiisu! Monelta olen kuullut tuhruvuodolta, vaikka raskaus on edennyt normaalisti. Mahtavaa että pääset ultraan heti tänään varmistamaan tilanteen, meillä näkyi sydämen syke jo 5+4 :) (Ei kuulemma kannata huolestua jos ei näy, ultraaja sanoi että normaalisti näkyy viikolla 6-7.) Halauksia!

Siellä se on ja syke näkyi jo! <3 vastasi viikkoja 6+1 niin kuin pitikin! Voi luoja, että olen helpottunut!

Tiisu: Jez!!
Siis mä oon koko iltapäivän aina kun on ollut vähänkin rakoa töiden lomassa käynyt kattomassa täällä ootko päivittäny mitään! Mua on niin jänittänyt sun puolesta! :grin Mut ihan superihanaa et kaikki on hyvin! Jihaa!:happy093:hello2

Voi ihanaa!! Voin vain kuvitella kuinka tippui kivi sydämeltä! Ja tosiaan hienoa että pääsit heti tänään ultraan, ajattele jos olisit esimerkiksi viikonlopun joutunut sydän syrjällään murehtimaan :( Jälleen saimme siis todisteen siitä, kuinka yleistä tuo tuhruvuoto alkuraskaudesta on, muistakaamme tämä kun seuraavan kerran jollekin paniikki iskee! Voi hyvällä omallatunnolla lohduttaa. Jostain luin, että suurimmassa osassa alkuraskauden keskenmenoja ei sydän edes lähde sykkimään, joten käsittääkseni tuo syke on todellakin hieno merkki! Toki on muitakin syitä, mutta itseäni ainakin rauhotti vähän. Nauti ihanasta helpotuksesta täysin siemauksin! :)

Olisin ollut ihan hermoraunio maanantaina jos olisin odottanut ensi viikolle asti. Viime yönäkin nukuin vähän levottomasti vielä, mutta johtui liian tuhdista syömisest illalla. Kun jännittää, en saa riittävästi syötyä ja illalla vedin puolikkaan "tuunatun" pizzan ja siitä suoraan nukkumaan. Olin vielä puolineljältä aamuyöstä ihan ähkyssä. :-( Mutta pääasia, että kaikki massussa on hyvin ja nyt on viikonloppu tulossa ja saa nukkua.
Menen tänään vanhemmillani käymään, voi hyvinkin olla että paljastan heille pienen salaisuuden. :smiley-bounce012
Oikein ihanaa viikonloppua ja itsenäisyyspäivää kaikille!

Asukki: Oletko testannut?

Tiisu: Tulehan kertoman mitä vanhempasi sanoivat :)

Tänään kun oon ollu töissä, yks mun asiakas tuli ja näin jo ovelta et se on raskaana. Se on ehdottomasti yks mun suosikkiasiakkaista ja viimeks kun se kävi niin kysyin että no, oottekos te vauva kuvioita miettiny, ja se oli sillon et "joo" ja mä en sit jatkanu sitä juttua kun ajattelin että se varmaan on jo raskaana tai sit yrityspäällä. No tänään kun se tuli ja otti paidan pois niin niinhän se oli :) Mut siis mä olin varmaan ihan hullun hölmistyneen näköinen kun en heti osannu sanoa mitään. Ja siis mä oon täs mun työssä, niin kuin muutenkin tosi sanavalmis. No sit sain kerättyä itseni ja alettiin höpöttää. Hänelle, kun asiakkaani on, niin en ole nyt sit viitsinyt mitään omasta tilanteestani luonnollisestikaan sanoa. Mutta olin jotenkin järkyttynyt omista tuntemuksista, miten vaikea oli jutella asiasta normaalisti. Hän on kuitenkin "vain asiakas" ei mun lähiystävä. Näköjään menee hankalaksi nyt tämä.
Mut siis ei mulle mikään superhuono fiilis jäänyt, vähän vain ja heti tulin sen tänne purkamaan :grin

mulla piti olla keskiviikkona ovis, mut eilen ja tänään on tuntunu vähän jotain nimelöintiä ja hetkittäin selässä menkkamaista jomotusta. Tältä tuntu siis ennen sitä yhtä clomi kiertoa kun munasolu irtosi. Mut siis en tiiä, keskiviikkona viimeksi oli seksiä, et jos sieltä on joku jääny haaviin niin hienoa, mut en usko :( Pitää varmaan tänään viihtyä makuuhuoneessa uudestaan. Enpä tiiä.. jotenkin nyt kun viime menkat alkoi niin jäi niin paha mieli koko jutusta

Moikka, kerroin vanhemmilleni ja ilahtuivat tosi paljon. :-) He ottivat kuitenkin nyt vähän varovaisemman asenteen kuin viimeksi koska silloin kävi miten kävi. Tänään on ollut paha olo koko iltapäivän, meni onneksi ohi kun sain syötyä thairuokaa. Se taitaa olla sopiva vaihtoehto minulle.

Ilpuri: Varmasti tuntui vähän oudolta raskaana olevan asiakkaan kanssa. Paha mieli tulee välillä, eikä sille voi mitään. :-( Mäkin menin loppukesästä sanattomaksi kun huomasin yhden työkaverin olevan raskaana. Tuntui silloin tosi pahalta, mutta kyllä siihen sitten tottui. Pidän peukkoja tätä kiertoa varten!!!

Tiisu. Olen testannut ja negaa ovat kaikki näyttäneet. Ehkä ensi kierrossa on mun vuoro.

Ihania uutisia Tiisu :)
Täällä kp 22. Tänään vetäsin levyn valkosuklaata pystyyn ja alavatsalla ajoittaista menkkajomotusta. Ei siis mitään muuta kuin normaali menkkoja edeltävää tuntemusta :p :D

Asukki: No voi harmi, mutta vielä on mahdollista mikäli menkat ei ole alkanut.

Ebbe: Ei noista tuntemuksista paljoakaan voi päätellä, minulla oli täysin normaali olo eikä juurikaan mitään tuntemuksia ennen plussaa. Pidetään peukkoja!

Totta tuokin :) Noh, loppuviikosta pitäis menkkojen alkaa ilmoitella itsestään, joten kyllä tässä muutaman päivän vielä kärvistellä tohtii :)

Takaisin