Tiisu: Joo, ens keskiviikkona, mikäli kierto on 29 päivää. Mutta niinkun aiemmin jo suunnittelin, en aio tikutella vain rakastaa usein :) Joo ja fiilikset on tällä hetkellä.. en oikein osaa sanoa. Töissä on aika kiirettä, jatkuu jouluun asti jolloin on sit useampi viikko lomaa ja mulla on näitä neulomis töitä tällä hetkellä useampiakin kesken
Oon aika tehokkaasti saanu mun ajatukset pois vauvasta. Mun ihan lähisukuun reilun kuukauden päästä syntyy vauva ja sitä kovasti ootan, vähän se mieltä toisaalta vetää apeaksi, rehellisesti pitää tunnustaa että oon kateellinen. Mutta odotan silti kovasti, haluisin koko ajan niille nytkin mennä kylään ja olla niiden kanssa kun musta on ihana jutella sen äidin kanssa :)
Yritän pitää ajatuksen poissa siitä mikä koko ajan tunkee sinne kun jotenkin tällä viikolla on alkanut tulla sellanen olo että entä jos musta ei tule koskaan äiti.
Mun mielestä hedelmöityshoidoissa ei kertakaikkiaan ole mitään vikaa ja maailman ihaninta että ne toimii, mut jos sinne päästään on mun rehellisyyden nimissä sanottava että en olis uskonut että minä sinne menen. Että tähän on tultu. En jotenkin vain ymmärrä. Huomaan itsessäni että kun en ajattele asiaa niin oon hyvällä tuulella ja jotenkin kivalla fiiliksellä, mutta nyt kun tätä kirjoitan niin huomasin heti että tuli sellanen masisfiilis. Tiedän että tämä nyt on tällästä itsesäälissä pyöriskelyä, mutta en voi sille mitään että kun on jo yritystä viittä vaille vuosi takana, niin tuntuu että menettää toivon. Ei se sieltä tule, vaikka kuinka ajattelisi että ennen pitkää se sieltä tulee.
Se on jotenkin kummallista, joitain vuosia sitten oli tilanne että mun kaikki kaverit meni naimisiin, kaikki löysi miehen (mulla oli 5 vuoden sisällä 25 häät joista olin 6-7 kertaa kaasona, ja useille muuten olin auttamassa ja laittamassa ja juontamassa jne.) paitsi minä. Mä ajattelin että ei se miehen löytyminen voi olla näin vaikeaa. Ja kyllä se oli. Mutta sitten se löytyikin, ja niin erilainen mitä olin kuvitellut mutta ihanampi kuin ikinä olisin osannut haaveilla. Mutta olin viimeinen mun kavereista. Tai no yks on vielä mutta kuitenkin. Jotenkin sit ton jälkeen ajattelin että ei tämä vauva asia voi olla niin vaikea. täytyyhän mun saada jotain ensimmäisten joukossa. Mulla on nyt aika luovuttanut olo ja järjellä ymmärrän että kyllä se voi onnistua ihan hyvin ja tulla jossain vaiheessa, mutta tunne puoli on lannistunut. Hassua kun sen tajuaa tässä tätä kirjoittaessa. Ja kummallista on se että kun täällä on näitä teitä muitakin jotka ovat kauan yrittäneet, niin täydestä sydämmestä vilpittömästi uskon että se onnistuu jossain vaiheessa, ennemmin tai myöhemmin, mutta itseeni en oikein enää jaksa uskoa.
En tiedä että onko tämä se legendaarinen luovuttaminen, misä monet puhuu, että "sit kun ajattelin että ei se tule, niin heti tulin raskaaksi".
En kyllä usko että minulle niin kävisi.
Olen pahoillani että mun viime aikaiset purkaukset ovat olleet aika negatiivissävytteisiä, yritän parantaa tapani ja olla tsemppaamassa muista :)