Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottavasti plussatuuli puhaltaa tännekin päin :) Mulla kp 8 ja kohta alkaa uudet mahdollisuudet :)

Testi tehty ja öö... no siinä saato olla joku minimaaline roska joka näytti vähän viivan alulta ja sit kun sitä katto tietyssä valossa niin näki et menee siinä testiviivan kohdalla sellanen "naarmu" niin kun et siihen ois "raapaistu" viiva. Mutta joo, äärimmäisen minimaalisia/ mun keksimiä nämä oli. Joten entiiä :grin tai siis kyllä mä tän mun päässä nyt negaksi tulkitsen. Menkat ei oo viel alkanu, mulla on ollu nyt 2 päivää sellasta pientä menkkojen ekan päivän kaltaista jomotusta selkä-vatsa alueella, mutta lievempää ja sit tissit ollu kans vähän arat. Joten huomenna teen uuden testin ja elän ajatuksella raskaana kunnes toisin todistetaan mutta älä menetä yö unia :)

Ilpuri: Voi kökkö, että siihen ei tullut mitään kunnollista viivaa. :-( Mutta raskaana kunnes toisin todistetaan. Uusi testi sitten huomenna. Onko sulla aiksisemmin ollut menkat myöhässä?

Mulla on nyt vähän menkkatuntemuksia, ehkä ne tästä pian alkavat.

tiisu: no siis on ollu mutta nyt on varmaan jo ainakin 3 kiertoa ollu tasan 29 pv. Ja kun ovista tikutin niin ovis oli siellä missä pitikin, et niiden mukaan menkkojen ois pitäny alkaa siis viime lauantaina. Mut katotaan mitä Tää päivä ja huominen aamu tuo, nyt oon ainakin ihan hyvällä fiiliksellä :)

Ilpuri: No niin, kyllä silloin pitäisi olla hyvät mahdollisuudet kun oviksesta on yli 14 päivää. Jännää! :-) Pidän peukkoja täällä. Mulla ei koskaan ole käynyt niin, että menkat olisi tullut yli 14 päivää oviksesta. Myöhässä on saattanut olla suhteessa "normaaliin alkamispäivään" joka on n. 12 päivää oviksesta.

Ilpuri: Apua, nyt jännittää kyllä niin hirveesti sun puolesta! Tulispa jo huominen, ja se positiivinen testitulos! Nyt pitääkin käydä täällä päivystämässä tiheämmin! Sulla on ainakin paljon "lupaavia" piirteitä tossa tilanteessa, jos vertaan omaan tilanteeseeni: vatsatuntemukset (mulla oli myös), rintojen arkuutta (ei tosin juuri normia menkkoja edeltävää arkuutta kummempaa), ja ennen kaikkea välinpitämätön olo! :happy090 Haha! Mulla ei varmaan missään kierrossa ollu niin varma olo että nyt EI natsannu. Hassua, mutta totta! No, mut täällä ollaan peukut ja varpaat pystyssä!

Tiisullakin siis huomenna pitäisi menkkojen alkaa. Ja Juntturallakin näillä main! Milloin meinaatte testailla, onko päivä päätetty? Itsellä ainakin alkoi se testailu olla niin neuroottista välillä, että piti päättää tiukasti "en testaa ennen kun menkat on vähintään 4 päivää myöhässä!" Ja sitte istuin kellon vieressä ja laskin minuutteja, et joko saa.:laughing025

Aika hassua muuten miten tässä ketjussa niin moni jännää samaan aikaan niitä menkkoja :grin
Mulla ja Ilpurilla oli kans jossain vaiheessa menkat ihan "synkassa", että samoina päivinä jännättiin!

Huomenta naiset. Täytyy myöntää, että roudasin eilen testit takaisin kotiin. Menkat eivät ole vielä aamulla alkaneet ja mittasin lämmöt. 36,7 eli on ne jossain vaiheessa noussut! Enhän voinut olla testaamatta ja sain haamuviivan!!! Se oli siis tosi haamu ja mulle uusi testiversio, Sofi liuskat. En tiedä, voisiko se olla vahvistuva plussa. Ei ole yhtään sellainen olo, ei rinnat kipeät, ei mitään. Eilen oli vähän menkkatuntemuksia ja vihlasi pari kertaa muniksista. Täytyy tehdä uusi digitesti tänään tai huomenna. Jotenkin kummallinen olo, en osaa edes jännittää. Mutta pieni toivonkipinä on. :-)

Ilpuri: Mitäs sinne kuuluu? Oletko uusinut testin?

ImageUploadedByVau Foorumi1416295704.473693.jpg

Oooooh, nyt ollaan kyllä jännän äärellä! vahvoja plussia toivon kumpaisellekin!

Täällä on kp 5. Mä niin sanoin ensin etten niitä Ovistestejä hanki.... mut hankein kuitenkin :P kun mä en oikeen tiedä miten kiertoni laskisin. Eli nyt taas alkoi niin että 2-3 pv tuhrutelua, 2pv varsinaista vuotoa ja reilu vuorokausi tuhrua... että alkaako mun kierto jo tosta ekasta tuhrusta vai miten? Vaikee vaan arvella sitä ovista, kun esim viimekierrossa en sitä tuntenut. Usein on kovatkin kivut. Mutta nyt siis aattelin tarkistaa asian :) oliskohan kp 10 hyvä alkaa testailla?

Kääk! En voi uskoa ennen kun saan digi-testiin plussan. Täytyypä pidätellä muutama tunti ja katsoa sitten.

Ebbe: ONNEKSI OLKOON!!!!! IHAN SELKEÄ PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi hitsiläinen, miten voikaan toisen lähes tuntemattoman onni olla niin suuri! :grin
Kollega äsken kysyi kun katsoin puhelintani, että ”mikäs noin hymyilyttää?!”
Katselin siis näitä kuviasi testeistä täällä iiiiiso hymy huulilla! Voi että, nyt vaan
totuttelemaan ajatukseen, varmaan käyt vielä iltapäivällä hakemassa sen digitestin? :wink
Minusta tuossa ei ole mitään epäselvää, ihan selkeä viivahan se siinä!!!!

Kyllä digitesti asian vahvisti, raskaana 1-2!!!! :-) En voi uskoa tätä todeksi. Olin aiva varma, että ei ollut koko ovistakaan, mutta ilmeisesti se melkein kontrollinvahvuinen viiva oli se huippu. Kiitos onnitteluista. :-)

Nyt toivon kovasti plussatuulia muillekin!

Tiisu!!!! OI ONNEA ONNEA ONNEA!!!!! Mua niin ärsytti kun luin just sun tekstin ja sit mulle tuli asiakas enkä voinut mitään kommentoida enkä mitenkään reagoida! Tuo on ihan täysin selvä viiva ja hyvä et kävit digin!! Mä oon niin onnellinen sun puolesta!! :happy093:Heartblue

Ja mun tilanne päivitys: tän aamun testi nega mutta kuukautisia ei näy ei kuulu. Nyt siis kp 33/29. Oon tehny noita samoja liuskoja kun Tiisu. Mulla kotona roikkuu yks digi, en tiiä pitäskö se huomenna aamulla "uhrata". Tissit on turvonneen oloiset ja vähän arat edelleen ja vatsaa välillä kevyesti juilii. Kävin tossa aamulla apteekissa kysymässä noista testeistä mutta eipä se tienny hirveesti :( Mut siis, Momwoc on mun testi-idoli joten en oo huolissaan ennen kun puhnasta näkyy, hyvä mieli!

Vielä kerran ihanaa onnea Tiisulle!!!!

Takaisin