Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
LilMinni: Harmi menkoista :sad001 Onko fiilis ok? Nyt sit vaan rennolla asenteella seuraavat ne pari kuukautta, jos kerran meet rokotukseen :)

No siinä mielessä ihan jees fiilis, ettei tarvi arvuutella onko paksuna vai ei.. Mutta mutta.. En mä näistä menkoista siltikään tykkää :D
Ja jotenkin ny potuttaa, kun pitäis nyt sit pari kuukautta vältellä sitä raskaaks tuloo..
Mutta taas toisaalta, ehtii kierrot tasaantuun ainakin rauhassa.
Sit tietysti alkaa huolettaa, jos tärppi käy ennen tai jälkeen sen rokotuksen..

LilMinni: Harmi menkoista, mutta ehkä kierto lähtee tästä tasaantumaan? Hyvä, jos on ok fiilikset.

Minulla on ollut ihan ok fiilis, eihän tässä ole kuin reilu viikko menkkoihin (jos nyt tulevat ajallaan) ja sitten taas uudet mahdollisuudet. Mulla on ollut aika haipakkaa töissä ja mielenkiintoisia juttuja. Jouluun on enää reilut kuusi viikkoa ja kaikenlaista kivaa on tiedossa: illanistujaisia, työpaikan juttuja ja itse jouluvalmistelut. Olen niin jouluihminen!

Mukavaa viikonloppua!

Kyllä ainakin toivon että kierrot lähtis nyt tasaantuun. Viime kierto oli 25 päivää, ja sitä edellinen hurjat 16 päivää.. Katotaan kuin pitkä kierto nyt tulee.
Nää menkat on ainakin ihan kamalat, vuodan kun vesiputous :( menkkakipuja ei tosin oo, mitä vähän ihmettelen.

Eilisen kruunas kyllä se menkkojen alun lisäks, kun meidän auto oli isännän työkaverilla lainassa, ja ajoi kolarin rekan kanssa. Onni onnettomuudessa että ei käyny pahasti kenellekään, mutta ottihan se meidän auto osumaa. Kyydissäkin oli vielä kaveri, joka on ihan viimesillään raskaana. Huh huh...

Todellinen tuuri käynyt ettei oo sattunut mitään :eek: Hui!
Mun piti olla kohkaamatta, mutta hain sitten 2 raskaustestiä kotiin valmiiksi :D

Kauhea juttu, siinä olisi voinut tapahtua vaikka mitä!

Ebbe: Heh, tuttu tunne. Milloin ajattelit testata? Onko sinulla ollut jotain oireita?

En tiiä oikeen... mulla alkaa menkat aina silleen, että 2 päivää ennen tulee ruskeaa tuhrua ja sitten alkaa varsinainen vuoto. Eli kyllä keskiviikkona pitäs menkoista joku merkki olla. Selkää on pari päivää jomottellut ja edellisehtoona vihloi toinen nivunen. Eli ei mitään perus menkkaoireita kummempaa ollut :D mites onko siellä tiisu ollut mitkä tuntemukset?

Joo siinä rytäkässä olis voinu käydä vaikka miten pahasti.. Mutta onneks ei käyny mitään sen kummempaa, paitsi mitä nyt kuulemma niskat on aika kipeenä.

Mulla alkaa onneks vuoto jo vähän rauhottuun, on tää niin hirveetä.

Muuten olisin voikut su testailla, mutta tilaamani testit ei tulleet vielä perjantaina postissa. Täytynee odotella ensi viikkoon. Nyt kp 25/28-32 ja dpo 8-12.

Mä taidan testailla keskiviikkona jollei tuhruja näy :) selkää kyllä jomottelee ja menkkatuntemuksia on :mad:

Ebbe: Mulla taisi jäädä ovulaatio tulematta, en havainnut LH-huippua eikä lämmötkään juuri nousseet. Kyllästyin ja vein kaikki testit töihin ja kuumenittarin lääkekaappiin. Eli suuren pettymyksen jälkeen on ihan rauhallinen olo. Reilun viikon päästä alkaa menkat (toivon mukaan) ja sitten kohti uutta kiertoa. Tosiaan vatsassakaan ei ole tuntunut yhtään mitään kun ei koko ajan kuulostele tuntemuksia.

Mutta monella teistä on nyt jännä viikko tulossa. Toivottelen kaikille plussatuulia!

Minä olen nyt guuklannut itselleni kohtutulehduksen :mad: jomottelee tuo alaselkä ihan reippaasti ja munasarjat. Välillä öklöttää. Ja kaikki muutkin oireet löytämästäni listasta täsmää. :D onko kellään ollut?

Ebbe: Ei kai nyt sentään??! Ei semmoinen kauhean helpolla tule. Voi tulla synnytyksen/keskenmenon jälkeen jos vuoto pitkittyy. Tai komplikaationa sukupuolitaudista. Mulla oli keskeytynyt keskenmeno ja pitkittynyt vuoto eikä tullut. Kuume on myös tavallinen oire. Ennemmin voisit olla raskaana. :-)

Oon kans kuvitellu, että kohtutulehduksen vois saada ainakin synnytyksen jälkeen..
Toivotaan kuitenkin, että siä olis pikku-ihminen lymyämässä :)

Ja kaikille muillekin plussa-toiveita, jotka pääsis pian testaileen.

Mä nyt notkun täällä hengessä mukana, vaikka pitää sitä raskautumista välttääkin pari kuukautta :)

Huomenta naiset! Täytyy näin viikon aluksi avautua unimaailmastani... Näin viime viikolla yhtenä yönä unta, että olin raskaana ehkä 7:llä kuulla tai jotain. Oli kesä ja mullla oli roosa mekko. Seuraavana yönä näin unta, että mulle oli tullut vauva. Se oli poika ja imetin sitä mun isoäidin luona mökillä. Hän on kuollut 10 v sitten. Pari yötä sen jälkeen äiti onnitteli minua raskaudesta, joka meni kesken. Viime yönä näin unta, että tuli kiinnittymisvuotoa. Aika vilkas mielikuvitus jos voi sanoa niin. Ja aika friikkiä!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Aika vilkkaita unia Tiisulla :D toivotaan, että niissä olis vähän totuuttakin ;)
Minä se jo hätäpäissäni tein testinkin, kun alavatsatuntemukset jatkuu (ei normaalisti ennen menkkoja näin voimakkaita oo) mutta maailman puhtain negahan se siellä :D:p hohhoijaa mitä lie taas

Ebbe: Harmi, että oli nega. :-( Mikä kp sinulla on? Olisiko pitänyt näkyä? Yleensä mieli on osittain vastuussa vatsatunnelmista, mutta pirun vaikeaa on ajatella muuta kun on vaan yksi asia mielessä.
Heh, toivotaan että niissä unissa olisi todellisuttakin mukana. :-) Taitaa olla osoitus siitä, että asia on ollut mielessä.

Ebbe: Joo, ei välttämättä näy vielä. Odota ainakin pari päivää ennen kun teet uuden testin.

Takaisin