Vauvahaaveita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Momwoc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiisu: oli melko niukkaa vuotoo, lähinnä semmosta punaruskeeta, mutta välillä veristäkin, ja parina päivänä oli ihan minimaalisen kokosta hyytymää muutaman kerran..
Ehkä ne oli menkat, kun niitä minikokosia hyytymiäkin tuli muutaman kerran..
No pitää nyt vaan odotella, millon seuraavat alkaa.

Ilpuri: juu 17/29 on täälläkin, joten samoissa mennään :)

On nää kyllä pitkiä päiviä :D vaikkei jaksakkaan uskoa että ensimmäisestä tärppäis, niin kovin sitä vaan oottaa ja toivoo :p

Ilpuri: Hah, harrastan ihan tota samaa laskemista. Milloin olisi LA ja milloin olisi 12 viikkoa mennyt... Se on ihan automaattista, minkäs sille voi. :) Ja tuleehan se ihan tän sivuston puolestakin jos on rekisteröitynyt. Mietin sen oviksen kanssa, että ehkä jätän ne keltarauhashormoonit syömättä tässä kierrossa niin menkat alkaa vähän aikaisemmin ja seuraava ovis siirtyy viikonloppuun. Sitten voin taas syödä hormoonia ja kierto pysynee 28 päivän pituisena ja ovis viikonloppuisin. :grin Joka toinen päivä on ihan sopiva tahti, mutta mikäpä ettei useamminkin jos huvittaa. Olen muuten onnistunut keskittymään vähän muihinkin asioihin, kaulahuivi on edistynyt ja tänän muutin yhden huoneen järjestystä.

Muokattu viimeksi:
Tunnustan muuten mäkin käyttäväni noita laskureita :D
Mutta luulen että on menny ihan sen piikkiin, että miten paljon sitä vauvaa on toivonu :)

Huomenta... Tänään heräsin 4:50 enkä saanut enää unta sen jälkeen. Nimimerkillä "testaaminen ei stressaa". Tuli miltei yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva, varmaan illalla/huomenna on huipussaan. Nyt stressaa sekin, että huomenna pitäisi jaksaa vielä touhuilla. Ei hyvää päivää, testailusta kannattaisi varmaan luopua.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! Nyt aion keskittyä tiiviisti töihin tällä viikolla, palataan viikonloppuna! :-)

Muokattu viimeksi:
Tiisu: Kiitos, voimia täällä tarvitaankin :)

Ilpuri: Kunnallisella ollaan. Miehen kivesten uä-aika siirtyi ensi viikon tiistaille, mutta noissa kromosomitestien tuloksissa menee vielä ainakin pari viikkoa, joten ei sinänsä kiirettä. Jos meillä olisi varaa niin olisin kyllä mennyt yksityiselle, tää odottelu on kaikista pahinta. Ja jotenkin on hävinnyt sänkypuuhista into kokonaan kun tietää, ettei siihen raskautumiseen luomuna ole käytännössä minkäänlaisia mahdollisuuksia. Kontrollisiemennäytteessä kun niitä siittiöitä oli vain 18...

Tiisu: Hyvä valita :)

M@m@: varmasti on rankkaa odotella ,mutta esimerkisk mula on tuttava piirissä ihan tosi monta jotka ovat vaaneet vauvan keinohedeklmöityksellä, joten musta on tosi lohduttavaa tietää että kyllä ne todella toimii! Joten voimia ja kärsivällisyyttä :smiley-angelic003

Huomenta! Eihän töihin keskittymisestä tullut mitään. Ja niin siinä kävi, että ovulaatio ei tässä kierrossa tullut. :-( Viivat lähti eilen jo haalenemaan eikä lämpötila noussut (nousee aina ovulaation jälkeen 36,5 asteeseen). Olen ihan maani myynyt. Tämä taitaa johtua liiallisesta stressistä ja tästä on varoiteltukin. Sellaista tänne siis.:smiley-angry017

Tiisu: voi ei! Tosi harmillista, Se on niin turhauttavaa jos joutuu odottamaan turhaa. Mut ehkä sun kannattaa nyt ottaa Tää kierto levon kannalta, mulla kun oli Yks tällänen kierto niin huomasin et siitä tuli tosi vapauttava fiilis ettei tarvinnu koko ajan jännätä. Tänään saat olla matalissa fiiliksissä, mut huomenna pää pystyyn! :) halauksia!

Kiitos sympatiasta, näin täytyy tehdä. Juttelin yhden ystävän kanssa tästä koko hommasta, ja tosiaan pitää aktiivisesti ohjata ajatuksia myös pois tästä asiasta jossa ei olisi mielessä 24/7. Nyt on jo vähän parempi olo. :-)

Voi Tiisu, varmasti ottaa aivoon tollanen. :(

Mullahan kävi oikeestaan nyt niin, että mun pitäis odottaa periaatteessa kaks kuukautta, ennen kun saisin tulla edes raskaaks.
Mun olis tarkotus saada joulukuun alussa vesirokkorokotus, ja sitä ei anneta raskaana oleville. Myöskin rokotteen saannin jälkeen pitäis olla raskautumatta kuukauden ajan. Ja se rokote siis aiheuttais tod.näkösesti jotain kehityshäiriöitä tms, eli on siis haitallinen sikiölle, joten jos käykin niin että raskaudun seuraavasta kierrosta, niin jää rokotteen ottaminen väliin.

Hyytävää huomenta! Vilpoiset kelit ovat saapuneet, mikä on mun mielestä ihan kiva juttu :)
Meillä sattui kotona vesivahinko, joten nyt on ollut ajatukset poissa navan alapuolelta. (Ihan hyvä niin)
Menossa on kp 22/29-30. Olisipa ollut kiva testata isäinpäiväksi (jos jollain ihmeellä olisikin tärpännyt) mutta liian aikaista taitaa olla :p

ebbe: mietin myös tota isänpäiväksi testaamista, mutta täälläkin vasta tänään kp 24/28-32. Sunnuntaina olisi 27/28-32, saattaisi jo näkyä :grin . Täytyy ainakin kokeilla.

@sukki: sullahan olis jo ihan hyvät päivät sitten testata :) mulla taitaa olla kyllä liian vähän päiviä vielä tuolloin...

Hei naiset!

Onko teillä kokemusta tai mitään tietoo mitä vois olla..
Kun siis mulla tuli tänään muutama veriviiru valkovuodon joukossa. Ja aattelin sitte heti, että noni taas alkaa menkat liian aikasin, ja ne kuitenkin loppu heti siihen.
Vällyjen välissä oltiin viikonloppuna, ja sillon ei kai vissiin pitäny olla ainakaan ovulaatioo, mutta nyt en oo yhtään varma. Seuraavat menkat pitäis kai alkaa joskus ens viikon puolivälissä, niin tulihan se pakostikin mieleen, että olisko voinu olla niukkaa kiinnittymisvuotoo..

LilMinni: Voi hyvinkin olla. Silloin kun tulin raskaaksi oli just niin että ovulaatio viikonloppuna ja torstaina tuli pieni veriviiru pikkuhousunsuojaan. Pidetään peukkoja ja toivottavasti et saa sitä vesirokkoa sitten ensi vuonna. ;-)

Ebbe: muuten sopis kyllä ajallisesti, mutta kun kattelin sitä arvioitua ovulaation ajankohtaa, niin se taas ei olis täsmänny.

Takaisin