Meillä käytetään D-vitskuna tuota Bioteekin Teho-D-tipat. Jo yhessä tipassa on 10 mikrogrammaa D3sta. Ei oo tullu ainakaan mahanpuruja siitä, ne oli jo ennen Dn aloittamista.
Riippuen säistä, vaatetus vähä vaihdellu, mutta nyt jo lämpimämmillä keleillä meillä ollu lyhythihane body jossa päällä paksummat housut ja paksumpi huppari. Poika on vaunuissa niin että äp-makuupussi on kiinni ja vielä rattaiden se suoja siinä. Kuumimpina päivinä tuli kuuma ja jouduttii availee pusseja ja hupparia että pojan huuto rauhottui.
Pipoa ei tosiaan enää olla pidetty (senkin takia kun tuo saa hirveet raivarit aina kun sen laittaa eikä mikään pipo oo vielä pysynyt sen päässä niin että ois pois silmiltä), ollaan aateltu että kyllä nuo suojat ovat ihan riittävät, ja kun huppareidenkin huput ovat suht "kireet" (lue: Ei jättimäiset löysät). Vielä noissa 13-15 asteen keleissä meillä oli ihana H&M Nallehaalari, ja voi että kun tuo oli niin söpö siinä ja mulla aina sydän pakahtui, mutta minkäs teet kun siitä on tullut jo ihan liian kuuma pidettäväksi. Buu

Onneks on kuvia pojasta se päällä, kun on sellanen pieni karhunpoikanen <3
Mä syötän useemman syöttökerran samasta tissistä. Sitten vasta, kun poika alkaa tehdä sellasta rasittavaa tissi suuhun-sylkee pois-kitisee-hamuilee tissiä-kitisee-ottaa tissin suuhun-sylkee taas pois-sahaamista, niin sillon oon vaihtanu sitten tissiä. Se on myös helpottanu siihen että ei ny ihan kamalasti suihkua sitten maitoa, niin hotkiminen on senkin ansiosta vähentynyt.
Kuitenkin musta tuntuu, et toi ei tykkää mun vasemmasta tissistä yhtä paljon ku oikeen puoleisesta. Omastakin mielestä vasen tissi on paljon löysempi/pehmeempi, oikeestaan välillä tuntuu vaa pelkältä nahalta ja nännikin pienemmältä, niin eihän toi saa siitä oikeen kunnon otetta ikinä niiku oikeesta tissistä missä nänni on kiinteä ja tissi helposti työnnettävissä suuhun (jos vasenta yrittää niin nänni ikäänkuin vetäytyy ja mulla on vaan löysää nahkaa kädessäni). Eh. :D
Meillä kans heräillää aina viiden maissa sillai, että pelkällä syötöllä ei sitten enää nukahdeta, vaan silmät ovat ihan auki ja kirkkaat ja lapsi tuijottelee.. Ja jos ite satun nukahtaan niin heti alkaa kitinä. Yleensä 7-8 maissa sitten nukutaan uudelleen. Toi meno oli samaa jo pimeelläkin, ja yks kaveri sanoi et lapsella saattaa olla joku rytmi mikä äitillä oli raskausaikana, ja sinällään se ehkä kävis järkeen koska mä yleensä raskausaikana viiden maissa heräilin vessaan ja olin pitkiäkin toveja hereillä kunnes sain unen päästä takaisin kiinni. En sit tie, onko siinä oikeesti joku juttu mut itellä ainakin toi sopii itteeni.
Ainii ja pikkuisella on jo ekat antibiootit menossa :C Silmätulehus molemmissa silmissä, joten tippoja laitetaan niihin 2x päivässä. Ihan hirveetä huutoa aina ja muakin melkeen itkettää kun sitten väkisin yritän pitää sen silmää auki jotta saan sitä töhnää sinne tiputettua.. Onneks tipat on kuitenkin tehonneet jo hyvin joten enää muutama päivä jäljellä niin voi sitten lopettaa senkin.