Vauva masut

Jenniy, mulla sama juttu! Maha pomppoilee suunnasta toiseen mut mä en välttämättä ees tunne sitä :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Onkos muillakin aina paita tahrainen kun kaikki juoma ja syötävä mikä läikkyy/putoaa ei menekään maahan vaan paidalle, tai sitten masu osuu tiskipöytään ja kerää sotkut. :grin Vai onko musta vaan tullut niin sottapytty... noh tahraisiin vaatteisiin saa varmaan tottua hetken päästä joka tapauksessa. :)
 
Heh, on kyllä paidat tosiaan tahroissa ja sitten ihan kakassakin välillä kun ison mahan kanssa yrittää pyristelevän esikoisen pyllyä pestä, ei maha mittään :wink kun jonnekin lähtee yrittää vähän peiliin vilkaista, kotona nyt niin väliä kunhan tässä kuumuudessa selviää..
 
Jep, kaikki muruset on paidalla masun päällä tai sitten rintojen välissä. Jälkimmäisessä minusta on tullut jo pienimuotoinen mestari, koska mulle toi on ollut ihan uus ongelma plussatestistä asti :grin
 
Todellakin! Jatkuvasti joutuu vaihtamaan paitoja ruokatahrojen takia, ihan kuin pyykkiä ei muuten olisi tarpeeksi! Koira on tosin tyytyväinen kun aina tiputtelen jotain syötävää lattiallekin asti :wink
 
Rintojen välissä on tosiaan ruokakätkö kanssa. :grin Se on mulle uusi ilmiö koska aiemmin oli rintavarustus huomattavasti pienempi niin ei sinne niin mitään jäänyt.
 
Mullakin rintavako on uus juttu. Se hikoaa, kun nukkuu kyljellään ja sinne tosiaan tipahtelee ruuanmurusia. :P

Serkku just kehui mun vauvamahaa skypen välityksellä. Se ei ehkä nähnyt kovin tarkkaa kuvaa, mutta ehkä se omastakin mielestä on vähän kivemman muotoinen kuin aiemmin. Pitäs saada otettua taas joku kuva...
 
Yhdessä vauvakirjassa kuvattiin teevadiksi sitä kun on se "kuoppa" masussa, johtuu kirjan mukaan siitä että vauva on selkä äidin selkää kohti ja kuoppa jää siihen vauvan raajojen väliin. :)
 
Rv 36+6. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää sukulaisnaisten puheet "hirveen pienestä mahasta", kun en tosiaankaan tunne itseäni mitenkään pieneksi tällä hetkellä. En tie sit millasia jättimahoja heillä on ollut...
 

Liitteet

  • IMG_1584.JPG
    IMG_1584.JPG
    111.2 KB · Katsottu: 79
Tiedän Looora mistä puhut :) Voi olla että maha näyttää pieneltä mutta itsellä on olo kuin olisi nielaissut keilapallon.
 
Rv 39+1 ja voin kertoa että olo on kun olisi nielassut ainakin kaks niitä keilapalloja

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1409342526290.jpg
    1409342526290.jpg
    35 KB · Katsottu: 82
Miks ihmisten pitääkin aina kommentoida kaikkea?! Eihän raskausmahat voi mitenkään olla kaikilla samankokoisia. Äh!
 
Takaisin
Top