Vauva masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja CMT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kun alat kirjoittamaan viestiä oikeassa yläkulmassa on nappi missä lukee: attach picture sitä kautta voi lisätä kuvia:)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Vertailun vuoksi laitettakoon vielä vähän vanhempi kuva. Mun maha ei oo mitenkään kauniisti pyöree vaan navan kohdalla on "kuoppa".

Liitteet

• rv 28+6.jpg
    rv 28+6.jpg
    472.5 KB · Katsottu: 64
925945_544502878989460_553259385_n.jpg

31+6, ei enää paljon tosiaan mitään sidottavia kenkiä käytetä:D Istuessa selän on oltava suorassa, poju pitää siitä huolen (taitaa käydä siis masu jo vähän ahtaaksi). En olisi ikinä uskonut kuinka paljon tällänen masu lämmittää. Oon useasti jo kironnut että raskaana en aio enää yhtäkään kesää viettää :D

Jahah, selvisin sukujuhlista löysähköllä mekolla ilman, että kukaan asiasta tietämätön ilmeisesti huomasi mitään tai ei ainakaan avoimesti kehdannut tuijottaa mahaa, ja yksi asiasta tietävä supatti korvaan, ettei musta vieläkään huomaa mitään. Tämähän on jännä peli: minä vastaan mun raskaudesta tietämättömät :rolleyes:

Iness: tuttavaperheen koira yritti taannoin nukkua samalla tavalla mun mahaa vasten, mutta joutui vaihtamaan asentoa, kun tyyppi mahassa monotti sitä pari kertaa leukaan. Siinä oikeastaan eka kerran tajusin, että vauva tosiaankin reagoi ulkomaailmaan, vaikkei se ehkä vielä tiedäkään potkaisseensa koiraa leukaan...

Joo kyllä koira saanu kanssa täällä ihan kunnolla potkua päähän nii että on tympääntyny ja lähteny sylistä kokonaan pois

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Meidän kissa ei edes tajua vauvan monottavan sitä kun makaa mun mahan päällä :D mut ne onkin kissoja... :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app

catti: meillä ihan sama toisen kissan kanssa! Oon miettinyt, että kuuleekohan vauva kissan kehräyksen ja tykkääköhän siitä äänestä. Täytyy sit laittaa kissat nukuttamaan vauvaa, ellei muu tehoa :P

Onkohan se vauvalle vaarallista jos pieni koira (painaa ehkä 5kg) hyppää mahan päälle ? Meidän koira on niin häslä ettei se ikinä kato mihin pomppii.. Onneksi se ei usein tätä tee, mutta se tuntuu ikävältä.

Mä oon ymmärtänyt että vauva on aika hyvässä suojassa siellä asumuksessaan. :)

Niin, varmaan eri juttu sitten jos mahaan kohdistuu joku voimakkaampi isku tai töytäisy... Mutta parempi kuitenkin ehkä yrittää välttää sitä että koira tepsuttelee masun päällä kun se ei mitenkään mukavalta tunnu.

No mun 2-vuotias poika joka painaa sen 13 kg hyppii välillä rajustikin mahan päälle mut kyllä tuo vauva tuola turvassa tuntuu olevansa. Neuvolassakin sanoivat ettei tartte huolehtia, suojassa on :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mäkin kerran säikähin kun kissa (4kg) hyppäs ikkunalaudalta mun mahan päälle ja siitä vielä ponkas lattialle mut ei vaavi ollu siitä kai moksiskaan :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app

Meilläkin 5 kiloinen kissa tykkää tulla mahan päälle ja talloa sitä. Oon vähän vältellyt sitä, kun se ei tunnu kauheen mukavalta. Kissa tulee sitten viereen makoilemaan ja nojaa itseään mahaa vasten :)

Meidän koira ei enää tykkää makoilla mun mahan vieressä.. Se viihtyy siinä vaan hetken ja menee pois. Tuntee varmaan vauvan liikkeitä, eikä kai oikein tykkää siitä että sitä potkitaan :D

Koira sai ensimmäisen kerran tutustua pieneen vauvaa eilen ja näytti ihan lupaavalta, oli suhteellisen nätisti alkuinnostuksen ja tervehdyspusukuolausten jälkeen. Itkuunkaan se ei oikeastaan reagoinut mitenkään, meni vain katselemaan mitä se rääkyy.
Ehkä tässä on siis toivoa sen suhteen, että tuokin koira osaa olla jopa rauhallinen tarpeen vaatiessa :)

Meidän 2-vuotias välillä runnoo vauvaa kun kiipeilee mun mahan päällä. Ei oo vauva ollu mosiskaan.

Voisin kuvitella ettei taaperoiden masukiipeilyt tunnu ainakaan paremmilta ku koiran.. :D

Huomasin pari päivää sitten, että NÄEN kaikki vauvan liikkeet mahan päällä mutta en tunne läheskään kaikkia.....

Takaisin