Vauva masut

Looora tykkäys kuvalle, ei kommentille.

Niin eikä kaikille edes tule isoa mahaa. Äh ärsyttävä kommentti tuollainen. Minusta sulla Looora on hyvänkokoinen masu jo :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun mielestä ihania masuja kaikilla!:)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin sain anopilta kommenttia pienestä masusta ja se tuntui vähän vaivaannuttavalta siksi että juuri oltiin kuultu että vauva onkin pienikokoinen ja siitä jäi huoli takaraivoon. :sad001 Nyt masu tuntuu kyllä ottaneen kasvuspurttia niin ettei ainakaan itsestä tunnu yhtään pieneltä enää, eiköhän siis vauvakin ole kasvanut. :)
 
Mä taas oon kuulemma iso vaikka ei toi maha nyt omaan silmään mikään ihan jättiläinen oo.
 
Se on kyllä ikiaikainen mysteeri, miksi kenen tahansa raskaana olevan naisen kokoa on muka sosiaalisesti hyväksyttävää kommentoida, mutta jos miehellä on kaljamaha joka näyttää siltä kuin sen kantaja olisi 12. kuulla raskaana, kommentointi olisi pöyristyttävää...
 
Viikonlopun perhejuhlissa sain myös kommenttia siitä, kuinka olenkin niin iso. Vähän ikävältä kuulosti, kun olin just perjantai-iltana saanut taas alemmuuskompleksikohtauksen siitä, miten vaivoja on joka lähtöön ja tunnen itseni todella epähaluttavaksi ja rumaksi. :/
 
Joo, pitäis vaan ihmiset turpansa kiinni jos sieltä suusta ei tuu mitään muuta kun arvostelua. Mua ärsyttää sekin kun kysytään että paljonko on tullu painoo. No, helvettiäkö se sulle kuuluu?
 
Pakko lisätä vielä että jotenkin tuntuu että raskaana oleva on jotain vapaata riistaa jolta voi kysellä mitä vaan ja koska vaan tai arvostella. Mulla on välillä sellanen tunne että olis menny oikeus yksityisyyteen.
 
Mä niin tiedän mistä Aamu puhuu! Eikä se lopu heti synnytykseen se kohtelu.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
ImageUploadedByVau Foorumi1410701413.781784.jpg
Tässä mun masu rv 38+0.
Ei oo mullakaan kovin isoa masua, mutta noin 3,5kg vauva siellä painoarvion mukaan on! :)
Koko raskausajan kuullu kommentointia siitä, että on "liian pieni maha" tai että "ootko sä edes raskaana, ku eihän se edes näy".
No, olen olen ja minkäs sille voin, että ei oo tullut sellasta selkeää isoa mahaa jo heti alussa.
 
Törmäsin viime viikonloppuna ekan kerran tilanteeseen jossa mun mahaa tultiin taputtelemaan lupaa kysymättä. Se oli mun serkun miehen äiti, n. 70v. Ei tunneta mitenkään hyvin, nähdään ehkä kerran vuodessa jossain sukujuhlissa.

Olin aika hämmentynyt kun hän tuli pyytämättä ja yllätyksenä taputtelemaan, kun jopa mun läheiset kaveritkin kysyy eka, että saako koskea.

Ainoastaan mun mies, lapsi ja vanhemmat on sitä osastoa joiden ei tarvi joka kerta erikseen kysyä koska ollaan muutenkin kovia halailemaan ja silittelemään toisiamme.
 
Muokattu viimeksi:
Mun mahaa on kans vanhemmat naiset tuleet taputtelemaan kysymättä. Ja yllättävän kovaa läpsyttelevätkin! Oon ollut niin hämmentynyt näistä tilanteista, etten oo edes osannut sanoa mitään...
 
Se on kyllä hämmentävää kun itselle ei tulis mieleenkään mennä kysymättä koskemaan kenenkään mahaa tai mitään muutakaan ruumiinosaa. Halata voi jos ollaan tuttuja ja olkapäälle voi koputtaa tuntematonta mut sen enempään kosketteluun pitää sit jo olla läheisempi.
 
Miullakii ollu iso maha (ainakin muiden mielestä) jo puolesta välistä asti. Jatkuvasti tulee kommenttia et ootko nyt ihan varma, ettei oo kahta tulossa...? No kyllä olen, painoarviossa reilu viikko sitten arvioitiin olevan tällä hetkellä 2,7kg...
Tänään olin markkinoilla ja tuntematon vanha mies ensin väisti suureellisesti ja huudahti "äiti on raskaana". Mitä?! Ihanko totta? :D Oonko oikeesti joku valas :S No jos enää pari viikkoa..?
 
Joo, mulle on kans jotkut möläyttäneet, että ootko ihan varma ettei oo kahta vauvaa tulossa?! Se tuntuu tosi ikävältä, kun kommentti pitää sisällään infon, että oot liian paksu yhden vauvan odottajaksi... Muutenkin vituttaa tämä isous varsinkin nyt, kun alavatsan nahka on alkanut repeilemään eli sain sit kuitenkin niitä raskausarpia... Syntyis nyt vaan jo!
 
Sama juttu Syysmorsian! Mä sain touko-kesäkuussa paljon noita "odotatko varmasti vain yhtä" -kommennetja. Nyt ei ole tullut enää onneksi mitään. Elokuun aikana munkin maha repesi, ehdin jo toivoa, että selvisin ilman raskausarpia, mutta sieltä ne vaan tuli.
 
mulla kans vähän sama juttu. joskus kesäkuussa kyseltiin että "jokos se pian syntyy?" sitten kun sanoin että laskettu aika on syyskuun lopussa, niin sehän oli ihan järkytys kun olin jo "niin VALTAVA!". nyt noi kommentit jo naurattaa, mut ei se sillon kovin kivaa ollut. Niin ku joku on täällä aikasemmin maininnu, tuntuu että raskaana olevat on jotain vapaata riistaa, mitä saa ja pitää arvostella ja kommentoida.
 
Miulle tuli noi raskaus arvet rv 30 jälkeen... ja niitä riittää. On kyljissä, mahassa ne kiipee jo tosta navan yli :S osa on jo haalistuneita... Ens kesänä taidan pitää jotain kokovartalo uikkarii :D
 
Takaisin
Top