En ymmärrä miten olette pystyneet pitämään tuon painonne nousun nuin pienenä, itse olen kerryttänyt painoa jo +10 kiloa ja loppua ei näy! Nyt viikkoja 27+0
Tää on jo pari viikkoa vanha. Nyt viikkoja 27+4. Kiloja tullu lähes 10.. multa kysellään jatkuvasti etten vaan odota kaksosia kun vatsa on niin valtava :D
Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
28+5 :) painoa tullut lähemmäs 10kg. vatsa tuntuu taas ottaneen pienen kasvuspurtin parin viime päivän aikana. onhan tuo jo vähän tiellä kenkiä laittaessa..
Upeita masuja ja hurjaa tosiaan, miten eri kokoisia ovatkin eri ihmisillä. Itsellä ei ole yksi kaunis kumpu vaan keskeltä mahaa, navan kohdalla on "raita", kuin olis 2 pelastusrengasta ja vaan läskiä...
Iness: ihanaa, kun olet päässyt hevosen selkään! Itse en ole enää uskaltanut ja voisi olla vaikeuksia päästäkin ilman jakkaraa.
Joo kyllä tuo heppailu oli ihanan rentouttavaa kun pääsi keunuskelemaan hevosen liikkeiden mukana. Mutta ei itsekkään uskaltanu muutakun kävellä ja kaivon päältä itekkin piti kyytiin hypätä :-D
Joo, rupee tälläkin mahalla jo kokoa olemaan kuten profiilikuvasta näkyy. Välillä tuntui, että kasvu on pysähtynyt mutta nyt on taas joku spurtti otettu selvästikin. 26+2 siis nyt.
Hauska verrata miten voikaan muuttua alle puolessa vuodessa :D ekassa kuvassa painoa varmaan 58kg ja jälkimmäisessä 70kg, on vatsalihakset vähän jääny treenaamatta
Multa kysyttiin vielä toissa viikolla mahaa tuijottaen, olenko muka raskaana (tilanteessa, jossa oli aika selvää että olen). Sen jälkeen vyötärölle on sitten tullutkin reilusti senttejä, toivottavasti pysyy joku roti kuitenkin...
Miten tänne voikaan liittää kuvan? Haluisin liittää kuvan suoraan tiedostoista enkä ensin ladata sitä mihinkään nettiin, että saisin URL-koodin... Miten en löydä sellasta vaihtoehtoa, että liitä kuva?