Vauva masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja CMT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi että teillä näkyy jo hienosti masut! Mie lähinnä näytän sen seittemän kiloa läskimmältä vaan. :( En mie sitä muuten harmittelis, mutta ko hormoniryöppyjen takia tulee joskus (ei onneks liian usein) kiukuteltua kovaäänisesti, niin että naapuritki varmaan kuulee. Jos masu näkyis jo, niin varmaan ymmärtäisivät sitte, mistä tuo älämölö johtuu, ko taitavat olla muutamat jo isovanhempia. :D

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Elisabet, mulla sama :D Hävettää välillä kulkee tuolla pihalla ku naapurit on V-A-R-M-A-S-T-I kuullu ku oon raivoillu :D

Mulla oli muutaman viikon ajan sellanen ongelma, että vauva "kasvo taaksepäin" eli oli kääntyneenä painamaan selkärankaa. Vatsassa ei siis näkyny mitään muutoksia ja kaikki vanhat vaatteet meni päälle. Tilanne kuitenki muuttu perjantaina ku taikaiskusta, kun vatsa pullahti esiin. Selkäkivut on hellinny tosi paljon ja vatsassa näkyy jo kasvun merkkejä. Ei se masu tosin kovin iso vielä ole, sillä raskausviikkoja on kertyny vasta 16+5. Tuskin kukaan siis tulee vielä muutamaan viikkoon kysymään olenko raskaana. Mut ainakin ite huomaan muutoksen varsinkin vaatteissa ja pyöräillessä. Mielelläni laittaisin kuvan mahasta, mut tällä hetkellä mulla ei oo sellasta tarjota.

Mun maha ei kasva. Se on itsepäisesti päättänyt jumittua tuolle "haa, jollakin on pömppis kasvanut.." -tasolle... Olen suht hoikka (sellainen normaali pieni pömppis ollut aina, mutta jonka saanut vedettyä piiloon) joten odotin että masu tulis esille nopeammin ! Mietiskelin eilen miehelleni että kasvaakohan tuokin lapsonen "väärään suuntaan" niinkuin RvD:llä ja mies pitikin sitten luennon vauvalle, että nyt olisi hyvä aika kääntyä oikein päin ja kasvattaa mamin masua ja potkia sitä niin paljon ku jaksaa, koska sitten syksyllä sitä ei enää saa tehdä..
Anteeksi kuvan laatu. Tuo on siis otettu eilen kun alkoi uus viikko.
Möyh, ehkä se vielä joku kaunis viikko kasvaa ja kasvaa ja kasvaa niin paljon että lopulta toivon sen lopettavan kasvamisen :D
Heikkuliinin kuva masenis mut lopullisesti..

Liitteet

• V__22FA[1].JPG
    V__22FA[1].JPG
    130.7 KB · Katsottu: 150
Jenniy_, kyllähän tossa pieni pömppä näkyy. :)Jos oot ite pitkä niin vauva saattaa olla "piilossa" pidempäänkin. Mulla taas on ihan järkky maha jo nyt. No, tää onkin jo toinen.

Oon 162 pitkä/lyhyt, en tiedä kumpaan kategoriaan tuo menee raskaudessa :D No on tuo sellanen että ite tietää olevansa raskaana ja jos istun vaikka jalat koukussa rintakehää vasten niin se alkaa ahdistamaan, mutta haluun sellasen ISON vauvamahan :D Tiedän että se kyllä kasvaa nopsaan sitten jossain vaiheessa, mutta kun malttamaton olen.. :>

Hihi.. Elä masennu Jenniy_! Ja onhan sulla selkeä masu.. Mulla varmaan osittain ihan läskiä!!! :smiley-bounce022 Uskon että me jokainen jossain vaiheessa toivotaan että olis pieni siro masu, kun alkaa lähinnä muistuttaa jotain sotanorsua!!!

Tämänpäiväisen ultran jälkeen sain hirveän itkupuuskan ja itkin miehelle, kun odotushuoneessa olin vertaillut omaa mahaani muiden kauniisti pyöristyviin vatsoihin. Oma maha kun ei tietenkään näytä yhtä "oikealta" vauvamahalta kuin muiden! Jos nyt lopettaisi sen vertailun, kyllä kai se omakin vatsa näyttää kauniilta (ja tarpeeksi "raskaalta") jonain päivänä :)

Profiilikuvassa vatsa viikolla 19+1 Ei tää nyt vaatteet päällä musta niin valtavalta vielä näytä mutta miehen ilmeistä päätellen tämä on jo ihan eeppisen kokoinen. :grin

Hassua muuten, että ihmisten vatsojen mallit on niin erilaisia. Mulla on tommonen ylöspäin kasvava. Kuvaus: "maha pystyssä", ehkä sopii tähän parhaiten.

Varmaan luuston malli vaikuttaa, mulla on todella leveät kylkiluut, niin tuonne ylöspäin mahtuu kasvamaan hyvin. Huono puoli tässä on se, että suolet ja vatsalaukku myös tuuppautuvat ylemmäs jo aika varhaisessa vaiheessa ja se pahentaa närästyksiä.

Muokattu viimeksi:
Tässä viikkoja 22+1 :)

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1399039095728.jpg
    1399039095728.jpg
    31.5 KB · Katsottu: 124
Hyvä kesäkunto :cool: rv 25+1 ja painoa alusta +9 kiloa..

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1400752977436.jpg
    1400752977436.jpg
    83.2 KB · Katsottu: 123
Iness: ei kyllä todellakaan näytä 9kg lisäykseltä tuo, paljon pienemmäksi luulisi päällepäin.

Takaisin