Heips! Liityn mukaan kuumeilemaan. Mulla on tänään menkat jo noin viikon myöhässä ja tein aamulla testin, yön pidättelyn jälkeen. Negaa näytti. Meillä ei oo ollut ehkäisyä käytössä noin vuoteen, mutta vasta nyt syksyllä alettiin tosissaan vauvapuuhiin, nyt on yk3.
Ottaa niin päähän toi nega. Olin jotenkin ihan varma että plussa tulee, oireet on ollut niin vahvoja ja kerrankin sellaisia etten oo kaikkee päässäni keksinyt. Listaan tähän nyt vähän näitä oireitani. :D
- Menkat on noin paljon myöhässä, yleensä ne heittää mulla korkeintaan parilla päivällä. Mitään ylimääräistä stressiä ei oo ollut.
- Lämmöt on ollut muutaman aamun koholla, toissapäivänä ja eilen 37,1. Tänään 37,0. Normilämpö mulla on 36,4. Silti ei oo mitenkään flunssanen olo, vaikka yleensä makaisin jo tämmösestä pikku lämmöstä sängynpohjalla. :D
- Rinnat on tosi turvonneet muttei kuitenkaan niin arat kun menkkojen aikana.
- Jatkuva jano. Vaikka olisin just juonut niin heti kuivaa kurkkua. Vettä on menny litratolkulla päivässä. :D
- Repäisykipuja toissapv ja eilen alavatsan vasemmalla puolella. Yleensä ne on tullut äkkiä liikahtaessa tai aivastaessa. Ihan järjetön kipu, joutuu meneen ihan kaksinkerroin.
- Ihmeellinen tunne vasemmalla puolella alavatsassa, ihan kun jotain venytettäis siellä kokoajan. Ja tuntuu semmosta painetta. Tuntuu tosi oudolta. :D Mitään menkkakipuiluja mulla ei oo ollut, vaikka yleensä ne alkaa jo pari päivää ennen menkkojen alkua.
- Niin ja finnejä ilmestynyt hirvee määrä naamaan ja KAULAAN. Siis kyllä mulla finnejä on, mutta harvoin niitä ilmestyy muutamassa päivässä kymmentä naamaan. Eikä mulla ole ikinä ollut kaulassa finnejä, nyt niitä on tossa keskellä kaulaa kolme!
Tämmösiä oireita.. Muttei plussaa kuitenkaan.. Me yritetään siis toista lasta ja yksi kkm mulla oli reilu pari vuotta sitten. Tuli mieleen, että olisko tämä joku varhainen keskenmeno...? Kyllähän tämän pitäis jo testissä näkyä jos raskaana olis. No jos ei menkat ala huomiseen mennessä niin teen toisen testin. Meillä on huomenna pikkujoulut niin pakko päästä varmuuteen tästä asiasta, että tietää uskaltaako sitä yhtään ottaa. :)