Vauva haaveita vuodelle 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ansaki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ne ovis fiilikset oli siis vasta noin 2-4 päivää sitten, joten en oikein usko mitenkään olevan mahdollista että kyseessä olis mitään muuta. Kun ei oikein voi olla kiinnittymiskipujakaan, eikös niihin mee noin viikko? :sad001

Ansaki, yleensä kiinnittyminen tapahtuu dpo5-9, mutta uskoisin ettei oo ihan kiveenkirjoitettu kuitenkaan. Todennäköisesti keltarauhanen se siellä nippailee, mikä on hyvä asia jos se toimii kunnolla :)
Plussatuulia! :)

Onko kenelläkään ollut oireena unettomuus tai suonenvedot jaloissa? Siis niinkun oviksen jälkeen? Tai ees normi kierrossa vaikka ei plussausta olisikaan tullut? Täällä ongelmana tällä etkellä sellaiset, vaikka yleensä nukun aina kun tukki! :sad001

En osaa tuohon sanoa kun itse vasta viime aikoina olen oppinut bongaamaan oviksen limoista enkä yleensä muuten tunne sitä mitenkään. Suonenvedosta tiedän vain, että voi liittyä esim. magnesiumin puutteeseen.

Ansaki, en osaa sanoa noista oireista, kun muutenkin kärsin unettomuudesta :( suonenvetoihin kannattaa tosiaan kokeilla vadelmalakunkin mainitsemaa magnesiumia :)
Tosin muistaakseni jollakin oli ollut raskausoireena suonenvedot, mutta ei vielä tuossa vaiheessa kyllä pitäisi olla siitä kyse. Toivottavasti siis menee nopeasti ohi! :)

Mulla oli esikoista odottaessa koko ajan suonenvetoja, erityisesti loppuraskaudessa. Oviksen yhteydessä en ole kyseistä vaivasta kärsinyt, mutta se ei tarkoita ettei se voisi jollain toisella olla ovisoire :)

Pitää koittaa magnesiumia, jotta sais nukuttua... Ei täti ainakaan vielä ole tullu ja maha nippailukin meni pois jo. Jännää!

Mä sain tänään mielestäni selvän plussan Pregcheckillä mutta toisaalta yhtä selvän negan rfsu:n tikulla, vieläpä samasta näytteestä. Eli en vielä ihan uskalla luottaa tohon plussaan, jos onkin turhan herkkä testi.

Toki positivinen on aina positiivinen, mutta ne vaan niin äkkiä näyttää myös kemiallisenkin, uudestaan kokeilet viikon päästä (jos maltat odottaa)!:) Mulla ollu tänään jotenkin... hmm... outo olo. Viimeksi tiesin heti olevani raskaana, nyt ei ole sellainen mutta vaan niinkun outo... Ota nyt tästäkin jutusta jotain selkoa... :confused:

Mä sain tänään mielestäni selvän plussan Pregcheckillä mutta toisaalta yhtä selvän negan rfsu:n tikulla, vieläpä samasta näytteestä. Eli en vielä ihan uskalla luottaa tohon plussaan, jos onkin turhan herkkä testi.
Pakko sanoo kaks kertaa raskaana olleena ( 1 km) että rfsu on syvältä! :D ne ei antanu plussaa vaikka digi näyttää "raskaana" ja pregchekit vahvaa viivaa. :)

Minulla oli tässä viimeksi kesken menneessä raskaudessa oireita jo yli viikkoa ennen kuin testi näytti plussaa. En toki uskonut sitä, vaikka oli enemmän tuntemuksia kuin edellisessä raskaudessa.

Täällä siis kaksi viikkoa edellisestä km:sta ja sitä edellisestä yli vuosi. Lapsia on kaksi aikuista, joten kolmatta yritetään vanhoilla päivillä.

Kierto on epäsäännöllinen, yleensä pitkä.

Tsemppiä jokaiselle teistä tilanteeseen kuin tilanteeseen. Oli taas niin paljon viestejä ketjuun tullut etten pysynyt perässä kenellä oli mikäkin tilanne..

Itseä.
Se olis sitten kp.1/25-35 yk6...
Ärsyttää, turhauttaa ja surettaa.
Siinäpä päälimmäiset tuntemukset.

Pahoittelut kp 1:stä hirmu. :(

Täällä menossa kp 3, perjantaina tosiaan vihdoin ja viimein käynnistyi uusi kierto. Viime kierto venyi 56 päivään ja nyt vähän hirvityttää jos sama tilanne toistuu tässä kierrossa.

Sydänkäpynen toivottavasti ei tosiaan veny kierto noin pitkäksi taas...
Mulla ollut kolme kiertoa jo 35 pvä, joten olin kyllä yllättynyt kun tänään menkat alkoi...
Ainahan se ois mukavampi kun olis vähän lyhkäsemmät kierrot niin ei tarttis niin pitkään jännätä. .
Nyt oli siis kierto 29 päivää.

Moi! Mäkin ilmoittaudun mukaan kuumeilemaan. Kolmosta yritetään, yk 2 pyörähti tänään käyntiin. Esikoinen tärppää 4. kierrosta, toista veivattiinkin sit 1,5 vuotta. Kovin suuret toiveet pikaisesti plussalla saa varmasti haudata, mut haaveissa kuitenkin olis, et syksyyn mennessä vauva ilmottais tulostaan. Ikää meillä molemmilla on 33, kimpassa ollaan oltu 15 vuotta. Poika on nyt 4- ja tyttö 1-vuotias. Kierto on suht säännöllinen ja oviksen tunnistan hyvin, kiitos kakkosen pitkän yrityksen ja niiden satojen ovistikkujen :joyful:

Onnea niille jotka ovat jo plussanneet ja meille muillekin pian kahta viivaa tikkuun!

Oikeesti nyt on se tilanne, että oireet voimistuu näköjään! :happy: Olen vaan ollut aina tosi herkkä aistimaan nää jutut joten tiedän että vaikka ois mikä niin vielä ei testi näyttäis mitään... :sad001 mutta jos malttais odottaa ja tekis sit testin... hmm... tai sit vaan on hormoonit niiiiin sekasin, kaikki on mahdollista...

Takaisin