Vauva haaveita vuodelle 2016

Hirmu, oviskivuista olen kuullut puhuttavan kyllä, vähän menkkamaisia kipuja kuulemma ollut.
Ovisplussan voi saada kolmenakin päivänä, mutta vain eka plussa on laskettava. Eli vaikka ovisplussan saisit kolmena päivänä peräkkäin, niin silti ovis on ekaa plussaa seuraavana päivänä :)
Ovistahan ei saisi tikuttaa enää plussan jälkeen..
 
Nenna, ai en ole oikein tähän oviksen tikuttamiseen perehtynyt..
Nyt vaan sain vahvistuksen että sitä se on ollut kuten olen ajatellutkin kun aina on kivut ja limat
 
Mulla on kipuja kyllä ollu ja tikutus tosiaan ei mun alaa, mutta luulen tuntevani sen kyllä! Ja mulla ne vaikuttaa vähän niinkun menkkamaisilta eli ihan keskellä, mutta mikään asiantuntija en ole kyllä, joten toivotaan että muutkin vastailisi kysymykseesi! :grin
 
En varmaan tuu enää osteleen nuita ovistikkuja kun nyt sain vahvistuksen että oikeilla jäljillä oireiden kanssa olen.
Jännä että seksi tuntuu mulla auttavan noihin kipuihin vaikka ihan alussa mahaan sattuu.
Mies ei meinannut alkaa koko hommaan kun tiesi että tekee kipeetä mutta sanoin että nyt on ovis ja se pitää hyödyntää niin lämpeni onneksi lopulta :D
 
Hirmu: Mulla ainaskin tosi kovia kipuja ala-selässä ja nivusissa ovulaation aikaan. Juurikin tällä hetkellä särkee ja ja jomottaa :D
 
Munkaan ei tartte ovista tikutella , sen verran aina jomottelee yleensä oikealle puolelle. Joskus kun tikutin niin vahvaa plussaa näytti pahimpien jomojen aikaan, joten mitä tahansa kipuja ne ei oo..

Ovis oli sunnuntaina, tyhmät yövuorot sotki yritystä,toivottavasti perjantain Simot olis pitkäikäisiä..
 
on se tosiaan vaan jännää taas nähdä kuinka tässä käy tän kierron osalta! Talletuksia tehty, mutta saas nähdä... Toivotaan, että yksi tarttuis matkaan mukaan! :joyful: Nyt tuntuu vaan niinkun typerältä alamahassa, paineen tunne niinkun, mutta eipä juuri muuta...
 
Ansaki, plussatuulia! :)

Rouvakettunen, hyvä kun pystyt tunnistamaan oviksen ilman tikutusta, niin ei tarvitse tikuttamista stressata. Toivottavasti simpat on ollu hollilla kun ovis tapahtui! :)

Piydee, tänne vois vaikka sen oviksen ensin saada kunnolliseksi ja sitten vaikkapa niitä kipuja niin tietäisi missä mennään :wink

On; tänään tehty r-testi, en usko millään tätä todeksi koska lääkäri sanoi tässä kierrossa kp11 etten ovuloi (ainakaan kunnolla) koska hormonit niin sekasin...
Aktiivista yritystäkin takana yli 1v8kk..

Nenna kp33 dpo13
 

Liitteet

  • IMG-20151209-WA0001.jpg
    IMG-20151209-WA0001.jpg
    30.7 KB · Katsottu: 253
Tänne ilmoittaudun eli toista haaveillaan. Ehkäisynä oli minipillerit ja ne nyt loppuneet. Esikoinen pian 1v, imetän vielä tiuhaan joten se varmaan toimii ehkäisynä. Kuukautisia ei ole näkynyt eikä kuulunut. Plussatuulia kaikille :)
 
Tervetuloa kotimama tänne kuumeilemaan. Toivottavasti kiertosi käynnistyy pian ja pääsette yrittämään kunnolla :)
 
meillä oli nyt viikko sit ovis ja nyt on sit tässä ooteltu ja ootellaan vielä sinne ens viikkoo et tuleeko taas täti vaiko se plussa. talletuksia tehty iha hyvästi, haittaa yleensä vaa noi miehen rekkahommat ku on vaa joka toinen viikko kotona :/ ja nyt sitte tuli tieto että oon päässy opiskelemaa ni saa nähä miten koulun käy jos tulee plussa :D
 
Onnea Mrs. L! :) samaan veneeseen päädyttiin :wink pienelle tarrasukkia matkaan jotta pysyy loppuun asti mukana! :)
 
Mulla tänään dpo 6 ja tuli äsken pienen pieni tippa verta pyyhittäessä ja vatsassa nippaillujo päivästä asti, voisko olla kiinnittyminen? Vai mitä se ois? :)
 
Täällä olis hartaasti toiveissa lapsi vuodelle 2016! Lapsi olisi meille ensimmäinen. Tarkoitus oli tässä ensin juhlia joulu ja uusivuosi ja sitten alkaa tosissaan yrittämään lasta. :) Itse olen kuumeillut jo vuosia, mutta opiskelut ja työt vienyt niin paljon, että lapsen hankkiminen ei ole tuntunut ajankohtaiselta, mutta nyt olis pian aika!
 
Takaisin
Top