Vauva haaveita vuodelle 2016

Kaikille uusille ketjuun tulleille lämpimästi tervetuloa ja pikaisia plussia! :)

Monet siellä odottelee kierron käynnistymistä, joten toivotaan sitä pikaisesti! :)

Niemja, kuullostaa hiukan hurjalta tuo granuloomakudoksen polttaminen. Kuinka kauan siinä on parantumisaika ennen ku saa alkaa yrittää raskautta?
 
Taisin (ehkä) bongata oviksen... Tuntemukset ainakin sen mukaiset! Talletus tehty, taas jännitellään! :joyful:
 
täällä bongattu ovis limoista ja sit vielä tikun kans tiistaina.. viime yönä oli jotaki iha käsittämättömän kamalaa semmosta repäsy kipua oikeenpuolen munasarjoissa ja kohdun kohilla, siitä säteili ihan alaselkään.. tosissaa alkaa mietyttää tää mun kroppa. kaikki maholliset raskauden oireet ollu jo kk verran mutta tikussa ei näy muuta ku nega, verikokeissa hcg 4.. ja turha ressaaminen yritetty pistää pois päiväjärjestyksestä muttako aina sitä vaa oviksen aikoihi alkaa miettiä jospa nyt ois napannu :)
 
Nenna en osaa yhtään sanoa, 14 päivän jälkeen ollaan viisaampia..

Tänään tullu hieman punasta vuotoa, en tiedä oliko mistä vuotanu vai voisko muka käydä säkä ja menkat jo alkaa. Ainaki limoja ja kipuja on ollu mennäviikolla että kaikki on mahdollista.
 
Nenna en osaa sanoa! 3 päivää tuli niukkaa verivuotoa, että parin viikon päästä koitan varmaan ovutestejä tehdä toki kerran oon aiemmin niitä tehny ja näytti negaa koko ajan ja 7vk tuhisija nyt on että todistettavasti silti ovuloin nii veikkaan että mulla on tosi nopia se huippu ettei välttämättä jää kiinni. Mutta seuraillaan
 
Niemja, voihan se olla ett on kierto nyt jo palautumassa, mut ei oikein vielä tiedä mitä tehdä ni siks tuli vaan kummalliset menkan tyngät. Kannattaa sitten testata 2-3krt päivässä ovista jos et viimeksi tikkuun saanut. Tai vaihdat testimerkkiä?
 
Tänään tuli ny sit ne ovistikut... No kun en oo niitä ennen käyttänyt niin kysyn taas tyhmänä täällä. Eli pakkohan se oli kokeilla heti kun ne tuli, ja siihen tuli tumma testi viiva ja puolta vaaleempi toinen viiva. Eli mitäs se tarkoittaa? Onko myöhäistä jos on jo haalistumassa?
 
Ovistestithän voi näyttää haaleeta viivaa koko kierron, tarkottamatta mitään. Plussaksi lasketaan mun ymmärtääkseni kun tikkuun pamahtaa kirkas- jopa kontrolliviivaa tummempi viiva. Suosittelen seurailemaan parina päivänä mihin suuntaan viiva kehittyy.
Mulla henk.koht näyttää haaleeta plussaa yleensä sen pari pv ennen ovista, ja o-plussan jälkeen katoo aika nopeasti.

Jennyhannele kp10-28/30 Yk 5. :)
 
Ansaki, tuossa on kuvassa miun tämän kierron ovistestit vertailun vuoksi. Ylempi on nega ja miun testit näyttää suurinpiirtein läpi kierron tuolta koska LH on niin korkea, mutta ei hätää jos siulla ei näy varsinaisesti testiviivaa (se ei kaikilla näy välttämättä ollenkaan).
Alempi on plussa, eli testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi :)
 

Liitteet

  • WP_20151124_002.jpg
    WP_20151124_002.jpg
    421.6 KB · Katsottu: 258
No nyt on 12/28... Olin viimeviikolla tunntevinani oviksen, mutta olisi ollut aikas aikaista. Nyt on kyllä niinkun aikas ovis fiilis taas. No pitää huomenna katsoa mitä sanoo testi. :rolleyes:
 
Ja nenna, mulla oli niinkun noiden sun testien välimalli... Testiviiva suunnilleen sama mutta toinen viiva oli välimalli... Olipas vaikeesti selitetty... :bored:
 
Ansaki, siis öö täh nyt en tajunnu :D siis siulla testiviiva oli yhtä vahva ku kummassa noissa? :eek: siis pääasia ovistestissä on että testiviiva on vahvempi ku kontrolliviiva ja kontrolliviivan pitäisi aina näkyä punaisena (miulla ylempi otettu laihemmasta pissistä, joten siksi myös hailumpi kontrolliviiva).
Huomaa, ett kaikki ei saa testiviivasta tummempaa ku kontrolliviiva, joten heillä plussa saattaa olla hailakampikin viiva, kyse kun on siitä viivan vahvistumisesta, joten oikeastaan testaaminen kannattaa aloittaa paripäivää ajoissa jotta tietää millasta viivaa tulee ennen ovista :)
 
Heh, siis kontrolliviiva oli selkeä ja toinen haalea, sanotaan nyt näin... Taidan unohtaa koko testit, uskon ja luotan omiin vaistoihini... Eipä noita edellisiäkään ole testeillä tehty. :p Katsotaan mitä tuleman pitää, uskon ja luotan että tärppää kyllä! :)
 
Taas hetki vierähtänyt täällä vierailusta joten pahoittelut siitä etten keskusteluita kerinnyt niin paljon lukea että voisin paljon kommentoida...
Mutta KYSYMYS
Onko muilla kipuja ovulaatio aikana? Minä nyt bongasin ovulaation tikulla eilen ja tänään, ja siis vahvat plussat molempina päivinä... Onko sekään edes mahdollista?
Ja kovat kivut alavatsalla eilisestä asti, ei munasarjoissa vaan keskellä. Samoin ollut useita kiertoja mutta ovulaation tikutin oikeaan aikaan nyt eka kertaa.

Kp17/25-35 yk6
 
Takaisin
Top