Vauva haaveita vuodelle 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ansaki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ansaki, muistelen, että meillä oli km samaan aikaan. Minulla ei ole noin positiivisia tuntemuksia, mutta migreeni kertoo, että menkat saattaa pian alkaa.

Mäki odottelen sitä raskaaksi2016 ryhmää mutta ei tämäkää mahdottomuus oo :D täälä odotellaan kans kierron käynnistymistä, toki synnytyksestä vasta 5vk että katotaan kauanko joudun oottamaan. Esikoista yritettiin 1,5v ja yks kkm rv12, minkä jälkeen yk14 vasta tärppäs. Joten nytkin varaudutaan pitkään odottamiseen, ja mun tuurilla niitä kuukautisia ootellaan se vuosi ensi :@ mutta miehen kans eilen justiin puhuttiin että käytetään nämä kumit loppuun mitä meillä nyt on ja sitte saa kakkonen tulla heti ku on tullakseen :) parastahan olis jos ei niitä kuukautisia edes tulisi välis mutta en usko niin hyvään säkään!

Juu Yölento näin taisi olla! Nopeesti olen raskautunut jos olen... En uskalla testata... :oops: Pelkään jos onkin plussa ja jos meneekin taas kesken... :sad001 Kai ostan tällä viikolla vielä testin, on kummallista että odottaa sen olevan kaksi viivaa, mutta silti pelkokin mukana asiassa... Oireet on kyllä aikas selvää pässin lihaa... :joyful:

Ja niemjalle, meidän esikoinen syntyi aikanaan kesäkuun lopulla ja olin uudestaan (imetyksestä huolimatta) raskaana jo marraskuun alku puolella... Tyttösillä ikä eroa 1 vuosi 1kk! :happy: Nythän nuo ovat jo isoja plikkoja, mutta kuitenkin!

Ansaki tätä mäki toivoisin! Toki eniten tykkäisin jos saatais tammikuus -17 toinen mutta en pahakseni pistäisi vaikka ennemmin tuliski ;) se vaan että koska se kierto haluaa alkaa. Kovia menkkajomoja on toista viikkoa ollu ja nyt valkovuotoa alkanu tulemaan, en tiä meinaako mitää..

Niemja mekin toivottiin pientä ikäeroa, ja odottelin kierron alkamista kuumeisesti. Tyttö syntyi juuri ennen joulua viime vuonna, keväällä huhti-toukokuussa oli jo kovia menkkajomotteluita useita kertoja, mutta kierto käynnistyi vasta elokuun lopulla kuitenkin. Ehdin jo testata muutaman negankin, kun epäilin josko menkkoja ei koskaan ehtisi välissä tullakaan ja olisi heti tärpännyt. Ilman ehkäisyä on siis oltu, nyt käynnissä virallinen yk3 kierron käynnistymisen jälkeen.

Toivottavasti siellä kierron alkuun ei menisi niin pitkään! Onnea pienestä, ihanaa aikaa tuo :love017

Joo sitäpä mäki pelkään että sitä kiertoa joutuu odottelemaan pitkänki tovin..
Toivotaan että teillä pianki nyt tärppäis!
Onhan tää ihanaa aikaa joo, mutta enempi odotan sitä että vauva kasvaa :) koliikkia kun meinaa olla nii odotan että menis ohi.

Meilläkin oli kovin itkuiset 3kk, tyttö syntyi 5vkoa etuajassa ja suolisto ei varmaan vielä aivan optimaalisen valmis ollut. Koliikiksi ei luokiteltu virallisesti, mutta kaikki itse syömäni vaikutti tosi voimakkaasti eli yrityksen ja erehdyksen kautta, eikä millään meinattu löytää D-tippaa, joka olisi käynyt. Tsemppiä!

Toivottavasti ansaki ois tärpännyt

Mulla on taas mielnkiintoinen menkkaränkkä... yleensä alkaa parin päivän pienenpienellä tuhrulla mutta nyt alkoi rytinällä samantien, kauheet kivut eka päivän ja järkyttävän kova vuoto. Heti toka päivänä niukkeni tosissaan ja tänään enää ihan vähäistä..
Sori vaan ällöjutuista

Ooh, onpas ansakilla jännää. Itse en malttaisi olla tekemättä testiä, mut taidankin kuulua himotestaajiin. Kakkosen yrityksen aikaan ostelin aina joka reissuilla testejä, kun kotikaupungin apteekeissa aloin olla jo vakioasiakas :wink. Sääliviä katseita kuukaudesta toiseen, kun hommasta ei tahtonut tulla valmista!

Pieni ikäero oli meilläkin toiveissa 1. ja 2. välille, mut sektion ja vuoden yrityskiellon jälkeen meni vielä se 1,5 vee ennen tärppiä. Nyt ei oo ollu mitään ehkäisyä käytössä neidin syntymän jälkeen ja imetys päättyy kesäkuussa. Nyt on ihan säännöllinen kierto, jesss!

Nyt mää sen päätin! laughing7 Jos oireet pysynee edes samana viikonlopun yli ja ei tuu mitään tätejä eikä muitakaan kylään niin teen testin maanantaina! NIH!

Yritän nyt siis hillitä testailu intoni, viime raskauden alussa pistin menemään vaikka kuinka monta testiä ja kesken meni, joten koitan nyt malttaa mieleni (vaikka eihän se testailu kkm:a tietenkään aiheuta, mutta...) edes vähän aikaa vielä... Epäuskoinen olo kyllä nyt kyllä, mutta toivon kipinä kuitenkin! :joyful:

NuuNu ei varmasti ollu helppoa!
Ei meilläkää koliikiksi lasketa, en tiä mitä tämä on. Vyöhyketerapiaan mennään torstaina! PiPaNat mitäs se osteopatia on?

Ansaki toivotaan parasta! ;) itte kuulun kans niihin että ootan ja ootan sitä testaamista, ennemmin menkat ku nega! Ja jos oliski varhanen km tai kemiallinen nii ei tiedä. Ittellä sen kkm jälkeen oli yks kemiallinen mikä jäi testiin ja veikkaan että kaks kiertoa ennen plussaa oli varhanen km, kaikki oireet oli ja menkat 4pv myöhäs ja tuli järkyttävien kipujen kans.. Plussas menkat oli yli viikon myöhäs ja syytin millon mitäki ja lopuksi ku tein nii cb digi näytti 3+ :D

Silläpä koitan "venyttää" testailua, ettei kemiallinen ole sitten enää mahdollista! Kun vaan malttais!!! Sehän tässä vaikeinta onkin... Ja tosiaan mieluummin menkat kuin negatiivinen testaus!

Niemja, en saa liitettyä padillä tänne sivua, mutta käy lukemassa esim Lapsen Tähden osteopatia keskuksen sivuilta niin näet mihin kaikkeen osteopatia voi auttaa ja miten. Meillä ja muutamalla ystävällä apua on tullut mm kun yöllä ei nukuta, kakka ei kulje, liikkumattomuuteen, refluksiin ja normi pulautteluun sekä koliikiin.

Heips! Liityn mukaan kuumeilemaan. Mulla on tänään menkat jo noin viikon myöhässä ja tein aamulla testin, yön pidättelyn jälkeen. Negaa näytti. Meillä ei oo ollut ehkäisyä käytössä noin vuoteen, mutta vasta nyt syksyllä alettiin tosissaan vauvapuuhiin, nyt on yk3.

Ottaa niin päähän toi nega. Olin jotenkin ihan varma että plussa tulee, oireet on ollut niin vahvoja ja kerrankin sellaisia etten oo kaikkee päässäni keksinyt. Listaan tähän nyt vähän näitä oireitani. :D
- Menkat on noin paljon myöhässä, yleensä ne heittää mulla korkeintaan parilla päivällä. Mitään ylimääräistä stressiä ei oo ollut.
- Lämmöt on ollut muutaman aamun koholla, toissapäivänä ja eilen 37,1. Tänään 37,0. Normilämpö mulla on 36,4. Silti ei oo mitenkään flunssanen olo, vaikka yleensä makaisin jo tämmösestä pikku lämmöstä sängynpohjalla. :D
- Rinnat on tosi turvonneet muttei kuitenkaan niin arat kun menkkojen aikana.
- Jatkuva jano. Vaikka olisin just juonut niin heti kuivaa kurkkua. Vettä on menny litratolkulla päivässä. :D
- Repäisykipuja toissapv ja eilen alavatsan vasemmalla puolella. Yleensä ne on tullut äkkiä liikahtaessa tai aivastaessa. Ihan järjetön kipu, joutuu meneen ihan kaksinkerroin.
- Ihmeellinen tunne vasemmalla puolella alavatsassa, ihan kun jotain venytettäis siellä kokoajan. Ja tuntuu semmosta painetta. Tuntuu tosi oudolta. :D Mitään menkkakipuiluja mulla ei oo ollut, vaikka yleensä ne alkaa jo pari päivää ennen menkkojen alkua.
- Niin ja finnejä ilmestynyt hirvee määrä naamaan ja KAULAAN. Siis kyllä mulla finnejä on, mutta harvoin niitä ilmestyy muutamassa päivässä kymmentä naamaan. Eikä mulla ole ikinä ollut kaulassa finnejä, nyt niitä on tossa keskellä kaulaa kolme!

Tämmösiä oireita.. Muttei plussaa kuitenkaan.. Me yritetään siis toista lasta ja yksi kkm mulla oli reilu pari vuotta sitten. Tuli mieleen, että olisko tämä joku varhainen keskenmeno...? Kyllähän tämän pitäis jo testissä näkyä jos raskaana olis. No jos ei menkat ala huomiseen mennessä niin teen toisen testin. Meillä on huomenna pikkujoulut niin pakko päästä varmuuteen tästä asiasta, että tietää uskaltaako sitä yhtään ottaa. :)

Takaisin