Vauva haaveita vuodelle 2016

Täällä on yks kuumeilija haaveilija :rolleyes: Meidän ensimmäinen lapsemme on nyt reilun 4kk ikäinen ja vaikka olin raskauden ja synnytyksen jälkeen varma ettei enää koskaan enempää niin nyt oon saanut päähäni että tyttö tarvitsee sisaruksen - ja ennen kaikkea minä toisen hoivattavan!:shy: Eka raskaus oli henkisesti raskas , synnytys tapahtui kiireellisenä sektiona ,eikä siinä oikein mitään kamalaa ollut (muuta kuin se että oli todella pelottava kokemus että meikäläinen saksitaan auki hereillä ollessani :D )
Tää laps on ollut todella "helppo", ehkä se myös kannustaa hankkimaan pikkukakkosen :P

Paras tilanne olisi omasta mielestäni se, että pikkukakkonen tulisi pian ettei tarvisi töihin lähteä tässä välissä ja että lasten ikäero jäisi pieneksi. Toisaalta taas sektio takana niin se "yleinen suositus" olisi että vuosi pitäisi odottaa. Sellaista olen pohtinut että kuinka yleistä mahtaa olla että istukka kiinnittyisi sektioarpeen? Jos näin tapahtuu niin täytyykö seuraava sektiohaava tehdä toisinpäin , eli nyt kun minulla on haava vaakatasossa niin olisiko se pakko tehdä pystyyn se seuraava?

Noh vielä olisi yksi este pikkukakkoselle. Mies! Hän on käytännössä ainoa lapsi (isoveli 15v vanhempi ja muutti 17v pois kotoa) ,tällä isoveljellä on myös vain yksi lapsi ja on toitottanut aina yhden lapsen hyviä puolia :eek:n vapautta itsellä, on varaa käydä kaikkialla kun vain yksi lapsi blablabla.., (mutta kun tältä 13v lapselta kysyy niin pikkusisarus olis ollu kiva kaveri ). Eli mies on nyt täysin sitä mieltä että yksi lapsi riittää eikä toista halua!:sad001

Itselläni on kolme sisarusta, he on olleet mulle iso tuki elämässä!:Heartred
 
Kiva, että uusia haaveilijoita tulee lisää! :grin Ne miehet.. Meillä onneksi tätä ongelmaa ei niinkään ole miehen suhteen, mää vaan en paljoa kysele asioista... :woot: No tiettysti vihjailen asioista, mutta ainapa tuo on tilanteisiin sopeutunut ja erittäin hyvinkin vieläpä! :Heartred
 
SeEnsimmäinen, kuulostaa ikävältä tilanteelta. Oon huomannu että meillä mies on tosi vaikutteille altis, mutta siis juuri niin päin että vaikka minä laulaisin, tanssisin ja seisoisin päälläni, niin jos se on päinvastainen mielipide kuin hänen perheellään (vanhemmillaan) niin hän ei minun mielipiteille silloin paljoa korvaansa lotkauta. Nyt on kuitenkin onneksi ollut myöntyväinen ja myönteinen tän vauva asian suhteen. Mutta meidän tulevat häät tuntuu olevan nyt jotenkin tulevan anopin päätöksistä riippuvat kaikessa suhteessa.. Ei paljon häät mua nappaakaan enää juuri siksi.

Kp 8
 
tämä on kyllä jotain omituista. yleensä vuoto kestäny 6-8 päivää ja nyt vaan 2 päivää kesti ja tosi paljo niukempaa entä normaalisti. mahassa semmosta niiko joku puhaltas ilmapalloo tunne ollu jo monta päivää. ja siis tämä väsymys miten voi nukkua 17 h vuorokaudesta ku normaalisti nukkuu max 6 h...
 
täytynee huomen aamusta kokkeilla mitä sannoo, vähä kyllä tympäsee jos sieltä nega tullee.. yritin lääkärille varailla aikaa nii täällä meilläpäin ei oo tälle vuojelle aikoja minkäälaisee tutkintaa jos vaikka niissä munasarjoissa ois jotai..
 
Mä kävin tänään jälkitarkastukses ja mulla todettiin granuloomakudosta eppariarvessa? Onko muilla kokemusta? 14.12 poltetaan se mutta jos edelleen kipuilee ja granulaatio palaa nii sitte olis joku isompi leikkaus edes.. En tiä miten nämä sitte vaikuttaa kaikkeen. Toki turhaa kai haaveilen ku se kiertokaa ei ala varmaan aikoohin :'D
 
No eipä tarvinnu toista testiä tehdä, kun sieltä se täti kurvas kylään... :sad001 Ihmetyttää kyllä vieläkin kuinka nää menkat alko viikon myöhässä.
 
No kyllä se vielä tärppää Annikae! Usko pois! :) Ainahan se on pettymys, mutta ei autra jäädä sitä liiaksi miettimään! Uuutta yritystä vaan! :rolleyes:
 
Josko tänne vähän myös alkaisi kirjoitella.Eli meillä on ennestään 2 lasta ja kolmannesta on puhuttu tässä vähän väliä ja nyt lopuksi päätettiin että aloitetaan meiningillä tulee jos on tullakseen.Mutta kierukka vielä ja sen poistoon varattuna aika vajaan parin viikon päähän.Esikoista aikanaan yritettiin muutama kuukausi ja kuopus tärppäsi heti.Jännittävä siis nähdä miten nyt käy varsinkin kun yksi pieni mahdollisesti vaikeuttava tekijä on nyt edellisten jälkeen havaittu.Onko muuten olemassa täällä mitään salaista ryhmää?Olisi kivempi sellaisessa kirjoitella :)
 
Mieki voisin liittyä mukaan haaveilemaan tänne! Elikkä esikoinen nyt päälle 3kk ja kova vauvakuume on vallannut meidät ja kovasti olisi toinen haaveissa suht pienellä ikäerolla, kierto ei ole vielä alkanut mutta ollaan nyt päätetty olla asenteella, että tulee jos on tullakseen.

Kuinka pian kierto on alkanut synnytyksen jälkeen? Vauva täysimetyksellä. :)
 
Ssandu, mulla alkoi ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen vasta 1v3kk synnytyksestä, mutta toisilla taas saattanut kierto alkaa jo ensimmäisen kuukauden tai parin jälkeen. Täysimetys kai suurimmalla osalla pitää ainakin jonkin aikaa menkat poissa, mutta olen kuullut niitäkin, jotka ovat luulleet kuukautisten pysyvän pois imetyksen vuoksi vaikka todellisuudessa ovat olleet jo uudelleen raskaana :D
 
Ssandu, mulla alko ekan raskauden jälkeen 3kk synnytyksestä ja tokan 8kk synnytyksestä vyöhyketerapian jälkeen. Täysimetin molempia 4kk ja 9kk lopetin imetyksen. Minulla ei siis imetys pitänyt menkkoja pois eikä estänyt uutta raskautta.
 
Ystävä juuri kertoi että kuulemma jo yksi 3h imetystauko riittää siihen että raskaus on mahdollinen. Pitää vain toivoa että kuukautiset alkaisivat pian tai että uusi raskaus saisi alkunsa jo ensimmäisestä kierrosta eikä kuukautisia tulisi. :)
 
Jos ei imetä 24/7 ja max 3h välillä niin imetys ei ehkäise raskaaksi tuloa. Eikä tuokaan ole varma ehkäisykeino :happy:
 
Täällä ilmoittautuu kans yks kuumeilija perheeseen kuuluu mun ja miehen lisäksi myös 5v tyttö ja pian 3v poika joille toivotaan sisarusta nyt menossa yk2 ja nyt on kp 13. Toivottavasti tästä kierrosta nyt tärppäis niin tulis sitten elo/syyskuun vauva :happy:
 
Heipähei!
Täällä yksi haaveilija. Minulla mies ja kolme ihanaa ipanaa. Nuorimmainen 10kk, jota imetän. Haaveilen (yhdessä miehen kanssa) neljännestä, mutta imetys sekoittaa "kivasti" hormonitoimintaa.. En raaskisi myöskään riskeerata imetystä raskauden takia, kun pikkuinen vielä alle vuoden, ja tarvii tissiä. :D
Ekat ja ainoat menkat synnytyksen jälkeen tulivat lokakuun lopussa. Toisia ei oo kuulunut, ja erinäisistä syistä kun kävin viime viikolla verikokeissa, pyysin ottamaan hcg:n, niin se oli alle 1. Eli ei olla raskaana, eikä menkkoja tulossa. Plääh.
Tässä jotain pientä tietoa minusta ja tilanteesta. :)
 
Mulla alkoi menkat molempien lasten kohdalla kun yöimetys loppui, joskus 8 kk ikäisenä. Täysimetin noin 6 kk.

Oho, ovisviikko menossa. Kp 11 ja yk 2, loppukesän /alkusyksyn vauva tilauksessa!
 
Takaisin
Top