Lillukka, pikkuisten painot nousee eri tavalla. Just juttelin äidin kanssa, joka sanoi että mun paino nousi tosi hitaasti kun olin vauva (lisäkorvikkeista huolimatta). Eli jos muuten vauvalla kaikki hyvin niin ei hätää, paino nousee omaan tahtiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aamuyöstä sitten menin nukkumaan sohvalle. Mies ei herää pikku ääntelyihin, mutta herää itkuun ja kuulen myös itkun olkkariin. Saimpa sitten nukuttua yhden oikein levollisen 2,5h pätkän. Auttaa kummasti kun viikon ajan yöt ovat olleet maks semmosia 1,5h pätkiä. Hieman alkoi jo väsyttää, joten ymmärrän todella hyvin sinua rondine. Jos tulee huono äiti-fiiliksiä, niin muistakaan naiset se, että teidän jaksaminen on todella tärkeää. Jokainen vauva haluaa hyvinvoivan äidin, joka jaksaa sitten päivällä antaa hellyyttä ja läheisyyttä:)
Minä en heräillyt pikku ääniin, mutta mies oli ilman tulppia ja näin ollen kuulee jos joku on pielessä ja itse kuulen ja herään itkuun tai muihin kovempii ääniin. Neitikin söi paremmin kun oli vartavasten herännyt hommaa varten eikä mamma ollut tunkemassa joka äänestä tissiä suuhun. Nyt on hyvin nukkunut äiti ja tyytyväinen tytär:) Näin tulevaisuuttakin ajatellen, on ihan hyvä että pikkunen oppii nukkumaan omassa sängyssä, ettei sitten jatkossa tarvitse hankalaa ''vierotusta'' tehdä.