Liikutaan melko paljo vauvan kanssa, yleensä autolla ku kävellen matkaa kertyis niin paljo. Harmittaa ku on ollu niin surkeet ilmat että lenkkeilyt kärsii, nyt pystyis laittaa uloski nukkumaan itkuhälyn avulla, mutta aina sataa/tuulee... suomen kesä. Mammakaverit multa puuttuu ja päivisin tulee lähettyä vanhemmille useemmaks tunniks tai ihan vaan kauppaan ihmettelee. Kavereiden kanssa käyty kahvilla tai ovat tulleet meille kotiin. Tuntuu että en nykyään kestä olla kotona, vaikuttaa varmasti se että mies työmatkoilla arkisin, illat on välillä tosi ahistavia. Huomaan että oon ruvennu vähä pelkäämään yksin oloa, kaikki tuntuu niin epävarmalta johtuen vauvasta...jos vaikuttaa itkusemmalta tai väsyneemmältä niin tulee tunne että joku hätänä. Vaikka kyllähän sen huomaa jos vauvalla joku huonosti, mutta kai hormooneilla on joku vaikutus tähänki.
Sunnuntaina oli käynti päivystyksessä ku pojun varvas punotti ja oli lämmin. Ei kuitenkaan kuumetta, eikä crp koholla...mutta heti mut valtas tunne että en selviä ku mies lähtee maanantaina. Nyt varvas jo parempi, oon ilmeisesti leikannu kynnen liian lyhyeksi tai on revenny ulkosyrjästä (hirveetä ku en oikeesti muista oonko leikannu kynnet!?). Seuraan ja rasvaan basibactilla.
Vkonlopun aikana poju rupes nukkumaan öisin pidempää pätkää ja nytki meni melkee 5h putkeen syömättä. Tuntuu että tähänki vaatii aikaa tottua, sunnuntaina olin varma että on joku hätänä ku nukkuu noin pitkää pätkää kun päivisin pitäis vaan syödä (2h välein). Päivisin meillä ei oikeen muuten oo rytmiä, aamulla herätään yleensä klo.8-9 ja illalla Iltatoimet yleensä klo.20 ja nukkumassa on yleensä viimestää klo.21:30.