Meillä iho on oikeestaan tosi hyvä lukuunottamatta vasenta polvea,joka oli vähän kuiva. Siihen olen nyt aloegeelistä ja propoliksesta tehnyt sekotuksen parina päivänä ja sivelly sitä iholle ja on taas parempi. Samoin teen,jos peppu vähän punoittaa pakaravaosta niin eheytyy näpsäkästi.Aiemmin siis kokeilin perus markkinoilla olevia voiteita,jotka suosiolla siirsin isännän käyttöön.
Kylpyveteen olen jotain liberon jotain öljyä laittaan välillä.
Meillä aamurytmi ja iltarytmi on melkolailla vakiintunut. Herätään koko yön nukkumisen jälkeen siinä 7-8 aikoissa,hetki köllötellää vielä sängyssä ja sit noustaa aamupesuille ja muille toimille, puoli 10-10 aikaa otetaa puolentunnin päiksyt.Seurusteluu ja syöminkiä parisen tuntia ja uudet päikkärit,jotka kestää 2-4 tuntia,saattaa välissä syyä ja jatkaa unia. Sit illansuussa seurustelua ja iltapesuja ym. Vielä yhdet puolen tunnin iltapäikkärit klo 19-20 välisenä aikana ja Klo 22 aikoihin sitten nukkumatti korjaa unimaailmaa.
Toissapäivänä tosin jäi noi keskimmäiset päikkärit väliin ja sen kyllä huomas. Oltiin kaupungissa asioilla ja sitten mentiin mun vanhempien luo toivottaa hyvät jussit,jossa alkoi uni tulla. Lähdettiin miehen äitiä myös moikkaamaan ja likka oli just nukahtamassa autoon.Kopan otin varovaisesti autosta ja kiikutin sisälle niin eikös tää anoppi sitten kovaan ääneen käyny lässyttää ja ottamaa likkaa pois kopasta,vaikka sanoin et se on just nukahtamassa

se niistä unista. Ihana nukuttaa yliväsynyttä lasta..Sit kun toinen ei tajua vaikka sanot et sitä väsyttää niin ei,kun pitää vaan pitää sylissä.Kolmannella kerralla vasta uskoi ja laitto likan takas koppaa :banghead:. Onneks ei kuiteen vaikuttanut yöunille käyntiä.Prkl..