pikkumyy-88
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tuli vain mieleen että harooko teidän vauvelit korviaan? Meillä poika kun makaa vasemmalla kyljellä, niin haroo raivoisasti nyrkillä edes takaisin oikeanpuoleista korvaansa. Mut ei tee samaa oikealla kyljellä maatessa...hmm. Voiko olla korvatulehdusta vai joku oma leikki? Ei kyllä muuten ole kipeän oloinen. Toki itkee niitä omia itkujaan välillä ja mielestäni ne ei oo mahakipuitkuja.

. meillä on tyttö tehny nyt parina viikkona ihme syömälakkoja. Väliin vaikka on kova nälkä, itkee vaan tissillä ja suostuu ehkä pari imua ottaa ja sit alkaa yskiin maitoa pihalle ja hirvee itku päälle. Mulla sitä maitoa tulee suihkuamalla ja oon miettiny et tarvisiko sitä vähä pumpata pois ennen syöttöä, jos se sen takia ei suostu syömään... Miten muut jolla on suihkutissiongelmaa? Mut kuitenkin suurimmaks osaa syötöistä tyttö suostuu ihan normaalisti syömään, enkä viittis hirveästi pumppailla, ettei sitä maitoa ala vieläkin enemmän tuleen! Sit toine ongelma
. Nyt oon miehen pistäny muutaman kerran testaileen pullosta syöttämistä, mut ei sit millään suostu. Ja oon itsekin koittanut. Tarkotuksena olis et kuukauden päästä kun on neljä kk, alkaisin antaa iltavellejä jos se vähä sitä yöheräilemistä hillittis... Mut jollei pulloa silloinkaan suostu ottaa ni taitaa siirtyä vellien aloitus...