Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli alkuun päivittäin monetkin kakat, nyt n.joka toinen päivä, ja niistä joka toinen on kunnon niskakakat että saa olla vaatteita pesemässä :DEnhän mä nyt enää muista montako kertaa päivässä/viikossa rintaruokitun lapsen tulis kakkia... Miten teillä muilla?
Ovatko pidempään nukkuvat vauvat äidinmaito- vai vastikeruokinnalla? Mietin kun meidän veijari herää syömään 2 h välein ja neuvolasta sanottiin, että äidinmaito sulaa niin nopeasti.
Enhän mä nyt enää muista montako kertaa päivässä/viikossa rintaruokitun lapsen tulis kakkia... Miten teillä muilla?
Mitä vaippoja käytätte? Meillä liberon 1-koon vaipat käytössä, ja niissä on super hyvä se kosteusindikaattori, eli vaipassa oleva keltainen viiva muuttuu pikkuhiljaa siniseksi kun pissaa tulee. :DEli sieltä siis löytyy sinappitehdas jossa on vapaapäiviäkin! :D mutta hyvä että ei tule kakkaa jokapäivä jos iho reagoi noin herkästi
Mä jossain vaiheessa ihmettelinkin että mistä tunnistan että pissat on tullut kun sanottiin että pissaa pitäisi tulla reilusti kuudesta kahdeksaan vaippaan päivässä, mutta paha aina tietää onko pissatkin kun kakkaa on aina. Mutta kyllä nyt pikku hiljaa sen erottaakin onko pissat mukana vai ei :)