Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon nyt rapsutellu karstaa pois tyttelin kulmakarvoista ja niiden välistä. Nukahtaa siihen! Kannattaa kokeilla nukuttamiskeinona kulmakarvojen ja nenänvarren sivelyä .
Mä oon öisin vaihtanu kakkavaipan sillon kun on herännyt. Muuten en öisin vaihtele..
Ai että ku oli "ihana" yö... Mentiin nukkuu 21.30, mut ite sain unta vasta kympin jälkee. Sit tuliki herätys jo 23.23 ja sit 30min välein aina klo 2.55 asti. Sen jälkeen ei ookkaa nukuttu YHTÄÄN ja tunnin päästä pitäs lähtee junaan. Et sellasta kivaa täällä..
Näin mäki ajattelin ja sit sitä etten aiheuta mitään ihottumaa, vielä on kyllä pysyny hyvänä. Mut kun tää piristyy heti jos on jotain pyllypesuja. Nyt oon kyllä parina yönä vaihtanut sängyssä ja käyttäny niitä baby wipeseja :)Mä vaihdan yölläkin kakkavaipan. En herätä vauvaa siihen, vaan syötön yhteydessä käyn pesemässä. Olen ajatellut niin, et enhän itsekään haluaisi nukkua kakat housuissa. :D :D
Meille sanottiin sairaalassa, että ei saa puhdistaa liikaa ainakaan septidinillä. Tyngän täytyy antaa kuolla pois. Putsattiin septidinillä 2krt päivässä, kun haisi.Meillä ei muuten oo vieläkään napatynkä irronnu poika 17 päivän ikänen ja putsataan neuvolan ohjeen mukaan vähintään 3-4 kertaa päivässä