Vaunut, vaatteet ja muut ostokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ikuisuus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan kivan näköiset noi Aamu81:en linkittämät Brion sivut, muutamat ihan nätin näköset yhdistelmät siellä, onko kellään kokemusta millaset ovat, miten kestää, jousitukset ym? Ja onko minkälainen jälleenmyyntiarvo? Ite oon vähän miettinyt myös Emmaljungia, mutta yksi kaveri haukkui ihan lyttyyn, uutena ostaneet ja puolessatoista vuodessa ollut jo tosi monesti huollossa millon mistäkii syystä! Kuitenkin moni kehuukin niitä joten käyn kyllä liikkeessä niitäkin tutkailemassa! Tänään huomasin että Emmaljungiin saa oman merkkisen turvakaukalon lisäksi liitettyä, olikohan se nyt cragon ja britaxin turvakaukalon, mitenkähän toimii, tietääkö kukaan?

Tänään haettiin Kontista meidän toissa päivänä ostama pinnasänky, maksoi 25€ ja hintaan kuului pinnasuojus (vai mikä se on).
Olen myös pikkuisen ostanut vaatteitakin jo, kirpparilta! :)
Joulukuussa haetaan turvakaukalo.

Meilläkin on nyt pinnasänky patjoinene ja suojuksineensa.
Mua vaan nyt kamalasti mietityttää noi vaunut.
Pitäs ainakin yhdistelmät ottaa, jos sais heittoaisalla ni plussaa.
Mut se, et mikä niistä olis hyvä kun tulee kuljettua paljon ulkona kun on koira ja sit paikallisliikentene bussi ja kuljetana paljon junalla ja joudutana tekemään nopeita vaihtoja tampereella ni täytys olla mukavan kätevät siinäkin hommassa.

pikkulintu kirjoitti:
Ihan kivan näköiset noi Aamu81:en linkittämät Brion sivut, muutamat ihan nätin näköset yhdistelmät siellä, onko kellään kokemusta millaset ovat, miten kestää, jousitukset ym? Ja onko minkälainen jälleenmyyntiarvo? Ite oon vähän miettinyt myös Emmaljungia, mutta yksi kaveri haukkui ihan lyttyyn, uutena ostaneet ja puolessatoista vuodessa ollut jo tosi monesti huollossa millon mistäkii syystä! Kuitenkin moni kehuukin niitä joten käyn kyllä liikkeessä niitäkin tutkailemassa! Tänään huomasin että Emmaljungiin saa oman merkkisen turvakaukalon lisäksi liitettyä, olikohan se nyt cragon ja britaxin turvakaukalon, mitenkähän toimii, tietääkö kukaan?

Meillä oli Brion Kombit vm 2006. Esikoiselle silloin hankittiin. Kesti moitteetta kuopuksenkin. Ihan hyvän hinnankin sain kuin eteenpäin myin, vaikka olivat olleet kovassa käytössä 4 vuotta. Meillä ei ollut edes autoa silloin, hyvin mahtui alas kaksi ostoskassia ja vaippapaketti.  Todella paljon käytettiin eikä mitään valittamista. Kankaat oli konepestäviä, joten oli helpot pitää puhtaana. Kannattaa tosiaan käydä liikkeessä! Itse kävin eilen tutkailemassa erilaisia vaunuja ja täytyy myöntää, että Briolla oli kivoimmat värit vaunuissa. 

Eka iso vauvaostos tehty, ja ne on vaunut. Ostin käytettyinä Ora Jovi Air-yhdistelmävaunut, vuosimallia 2008. Ne tuli maksamaan mulle 75e, joten: Money well spent!

Mullakin ekat hankinnat tehty. Viime viikolla ostin yhden pienen valkoisen potkupuvun, kun se oli niin söpö. Mies vaan totesi, että jaaha, nytkö se alkaa :)

Ja myös turvakaukalo "hankittu". Saadaan kavereilta lainaan. Eli erinomaista, kun ei tarvitse edes siitä maksaa mitään :)

Voi vitsit, mulla on nyt vanhemmat ja isovanhemmat ihan seonneet. Mummuni kaivanut vaateet ja etsinyt ties mitä vauvalle. Isäni kahtelee vauva-huonekaluja kuten hoitopöytiä, vaunuja... Ties miten kun äitini ja veljeni tulevat ilmeisesti ensiviikolla tänne muutamaksi päiväksi, mitä äitini on keksinyt. Ainakin sillon saadaan jo mummuni kaivelemia vauva-vaateita! Mihin nekin pistää kun ei oo yhtään kaapitilaa :D

Mä olen ostanut kirppareilta jo aika paljon vaatteita.
Todella edullisesti! :) Välillä tuntuu ettei uusia edes raaskisi ostaa :D

Kiitos eemi tiedoista:) eilen kävinkin vähän vaunuja aikani kuluksi katselemassa, Lastentarvikkeessa oli jo jotain 2012-malleja Emmaljungista alennettu, mutta myyjiä ei ollut mua auttamassa tai miljooniin kysymyksiin vastaamassa, sitten menin Vauvapisteeseen mikä etenkin myy Brion vaunuja, heti alkuunsa pitää sanoa, että luuloni Brion olevan edullisempi merkki osoittautui kyllä harvinaisen vääräksi! 950€ olisi se yhdistelmä minkä eniten haluisin.. Myyjä tuli liikkeessä avuliaasti esittelemään kaikkia erimalleja, vaikka sanoinkin olevani vaan katsomassa, kun laskettuun aikaan on vielä niin kauan! Myyjä näytti jopa kaikki miten pieneen tilaan menee ja sain testailla ym, ihan mukava kokemus! Miinuksena täytyy mainita ettei Brion vaunuihin kuulema tule alennuksia tässä vuoden vaihteessa, koska mallit vaihtuu kahden vuoden välein, eli vasta siirryttäessa 2014 seuraavaksi.. Se on kyllä vähän huono, kun oon uudet vaunut oikeestaan jo päättäny ostaa veronpalautuksilla ym joululahjarahoilla (joita miehen vanhemmat, yleensä vaan mun harmiksi tuputtaa..) niin alennuksia olin aatellu vuoden vaihteen molemminpuolin metsästellä.. Jäi kuitenkin hyvä mieli noista Brioista että harkitaan kyllä niitäkin, niin nättejä värejä ja tosi laadukkaan oloset:) Ite oon vähän vähemmän toistaseks ostanut mitään vaatetta vauvalle, ihan pari bodya kirpparilta, mun äiti ja miehen äiti on sit jotain ostanu, enimmäkseen nekin vielä kirpparilta. Ja tuossa siis paino sanalla toistaiseksi, koska odotetaan kaikki että sukupuoli selviäis ja toki myös joulunjälkeisiä alennusmyyntejä odotetaan:) Tasan viikko rakenneultraan toivottavasti esittelis sukupuolensa, jos ei niin täytyy sit vaan ihan pinkeissä ja sinisissä vaatteissa malttaa mielensä! Anteeksi näin pitkä teksti ilman kappalejakoa, se ei toimi tässä mun kännykässä millä kirjottelen..

Muikkis kirjoitti:
Mä olen ostanut kirppareilta jo aika paljon vaatteita.
Todella edullisesti! :) Välillä tuntuu ettei uusia edes raaskisi ostaa :D

Minä myös! Mulla on varmaan jo ihan liikaa pieniä vaatteita, eikä olla edes äitiyspakkausta vielä saatu :D
62-kokoisia on iso pino, ja vähän pienempi pino sitten 50-56cm. Pari 68. Sitten Metsolalta pari peittoa, huutonetistä pussilakanaa ja tyynyliinaa.... Ja melkein kaikki käytettyjä, mutta ovat osa aivan uudenveroisia.
Äh, en vaan voi vastustaa. :-)

Ostin loppuviikosta nettikirppikseltä kasan pieniä vaatteita. Nyt en malta odottaa koska ne saapuvat postissa. Tulisivatpa jo tänään.Taisi olla yhteensä 9 vaatekappaletta, 5 bodya, 3 housut ja huppari :) Ei ollut maailman halvin kirppari ehkä, mutta vaikutti siltä, että siellä vähän valkataan, mitä otetaan myyntiin, eli pitäisi olla hyväkuntoisia juttuja kaikki. Sellainen kuin saanuska.fi.

Be; ootko jo saanu ne sun tilaamat bebeqo-vaunut? Ne ois taas grouponis tarjoukses ja tekis kyl vähän mieli tilata, en vaa tiiä uskallanko ku en tiiä millaset ne on..

Pikkulintu: Ne saapuivat meille kotiin noin viikko sitten, hieman myöhästyivät, mutta Groupon ilmoitti siitä kyllä. Olen aivan ihastunut niihin, ovat vielä paremmat kuin miltä kuvissa näyttää. Todella laadukkaan ja kestävän tuntuiset, ovat vahvat. Suosittelen kovasti, koska itse pidän paljon. Laitan sinulle muutaman kuvan tähän niin näet, otettu kännykän kameralla joten toivottavasti näkyy hyvin.

Vautsi be, noi näyttää kyllä tosi hyviltä! Onko sulla tai muilla tietoa noista grouponin kautta tehdyistä tilauksista että voiko niitä palauttaa jos ei tykkäiskää? Mä oon ihan rakastunu kyllä yhtiin toisiin vaunuihin mutta ne on sen 700 euroa kalliimmat kun noi, ja se on kyllä meidän perheessä tosiaankin iso raha! Toisaalta kumminkin pelottaa että voisinko tykätä toisista kun oon jo yhtiin ihastunut.. Noi vaan näyttää niin hyviltä kans, ainut mikä mietityttää on noi pienet etupyörät näin lumen tultua..

Pikkulintu ainakin sen tiedän, että lahjakortit voi palauttaa, koska niin tein kerran. Siinä oli kahden viikon palautusoikeus, mutta jos olet tosiaan kiinnostunut ja tahdot tilata nuo rattaat niin kannattaa ennen sitä soittaa ja kysyä miten toimitaan palautuksen kanssa. Etupyöristä pidin paljon juuri sen takia kun ne kääntyvät ympäri niin hyvin, mutta en ole tullut ajatelleeksi miten tuolla ulkona käy niiden kanssa. En usko että ovat ongelma, koska ovat yhtä vahvoja kun isommat takapyörät. Onnea rattaiden valitsemiseen :)

Ei noissa noi etupyörät kovin pienet olekaan, ihan hyvän kokoset! Varmistan vielä sen palautuksen, sitten tossa ei ois mitään jännitettävää jos ne saa palautettua, kun vähän arkailen kaikissa nettitilauksissa aina.. Kiitos sulle be kuitenkin tosi paljon vaivannäöstä ja hyvästa infosta:)

Huomasin kans tänään grouponilla tuon tarjouksen. Hinta ja ulkonäkö on kyllä houkuttelevia, mutta mitenköhän on tuon turvallisuuden laita? Netistä kun ei käyttökokemuksia oikein keneltäkään löytynyt. Oliko siellä mukana mitään "turvatodistuksia" tai mitä lie ovatkaan?

Kyllä niillä tuotteilla on ihan normaali14vrkden palautusoikeus:) mä nyt tilasin nuo groupondiilin vaunut, ja oon kyllä ihan mielissäni, noin halvalla sain koko setin! Itteäni kans mietitytti toiturvakaukalo, että onko mitenkä turvallinen, mietin kuitenkin että kohtahan se on vaihdettava jo isompaan muutenkin ja noin halvalla kun sain niin ei se niin harmita jos se yksi osa huono onkin.. Ja saahan ne palauttaa tosiaan, jos se alkaa vielä enemmän epäilyttää sitten myöhemmässä vaiheessa kun oon noi vaunut nähny:)

Takaisin