Kiitos eemi tiedoista:) eilen kävinkin vähän vaunuja aikani kuluksi katselemassa, Lastentarvikkeessa oli jo jotain 2012-malleja Emmaljungista alennettu, mutta myyjiä ei ollut mua auttamassa tai miljooniin kysymyksiin vastaamassa, sitten menin Vauvapisteeseen mikä etenkin myy Brion vaunuja, heti alkuunsa pitää sanoa, että luuloni Brion olevan edullisempi merkki osoittautui kyllä harvinaisen vääräksi! 950€ olisi se yhdistelmä minkä eniten haluisin.. Myyjä tuli liikkeessä avuliaasti esittelemään kaikkia erimalleja, vaikka sanoinkin olevani vaan katsomassa, kun laskettuun aikaan on vielä niin kauan! Myyjä näytti jopa kaikki miten pieneen tilaan menee ja sain testailla ym, ihan mukava kokemus! Miinuksena täytyy mainita ettei Brion vaunuihin kuulema tule alennuksia tässä vuoden vaihteessa, koska mallit vaihtuu kahden vuoden välein, eli vasta siirryttäessa 2014 seuraavaksi.. Se on kyllä vähän huono, kun oon uudet vaunut oikeestaan jo päättäny ostaa veronpalautuksilla ym joululahjarahoilla (joita miehen vanhemmat, yleensä vaan mun harmiksi tuputtaa..) niin alennuksia olin aatellu vuoden vaihteen molemminpuolin metsästellä.. Jäi kuitenkin hyvä mieli noista Brioista että harkitaan kyllä niitäkin, niin nättejä värejä ja tosi laadukkaan oloset:) Ite oon vähän vähemmän toistaseks ostanut mitään vaatetta vauvalle, ihan pari bodya kirpparilta, mun äiti ja miehen äiti on sit jotain ostanu, enimmäkseen nekin vielä kirpparilta. Ja tuossa siis paino sanalla toistaiseksi, koska odotetaan kaikki että sukupuoli selviäis ja toki myös joulunjälkeisiä alennusmyyntejä odotetaan:) Tasan viikko rakenneultraan toivottavasti esittelis sukupuolensa, jos ei niin täytyy sit vaan ihan pinkeissä ja sinisissä vaatteissa malttaa mielensä! Anteeksi näin pitkä teksti ilman kappalejakoa, se ei toimi tässä mun kännykässä millä kirjottelen..