Vartalon muutokset

Ostin heti raskaudesta kuultuani uuden takin joka peittää kriittiset paikat ja oli tosi väljä mahasta (marraskuun lopulla).... Nyt se kiristää! Tulisipa nopeasti kevät niin voisin siirtyä muihin takkeihin. Ja tuosta takista huomaa että on lantiokin vissiin vähän leveämpi kuin normaalisti kun koko kasvu ei voi laittaa vatsan piikkiin, vaikja huomattava onkin. (Eilen ei udeltu raskautta vaan kysyttiin suoraan milloin LA :shy:)

Ööö, olen alkanut rasvaamaan vatsaa ja rintoja iltaisin suihkun jälkeen mutta huomaan että nännit ovat tosi kuivat. Onko kenelläkään vinkkejä? Tuntuisi outoa yrittää kuoria sitä ihoa...

18+2

Minä ostin apteekin bio-Oilia ja sillä olen nyt voidellut rintoja ja vatsaa. Se tuntuu auttavan hyvin myös nännien kuivumiseen. Tykkään kun tuoksukin on ihanan miedon ruusuinen :)
 
Apua! Turvotuksesta johtuen maha on yhtäkkiä iso pallo, niikuin olisin jo ties miten pitkällä raskaana. Nyt 13+4 ja eilen vasta ite tajusin, kun mies sanoi ettei tuota mahaa kyllä enää kauaa peitellä :eek: istumatyö ei varmasti yhtään helpota ja tänään oli pakko laittaa mammafarkut jalkaan kun normit puristaa koko päivän istumisessa ihan liikaa. Edellisissä raskauksissa on minusta maha alkanut näkymään joskus 15-16 viikkojen paikkeilla.
 
Minulla pahoinvointi alkoi 5+2 ja kestänyt aikalailla tänne 14+4 asti :sad001 paino on laskenut hieman. tosi kurja olo olla töissä. Rinnat ollu arat alusta asti ja nyt jouduin isommat liivit ostamaan. Ekat mammahousutkin lähti mukaan, h&m:llä oli mielestäni ihan hyvä valikoima :) viimeisen 2vko aikana on rinnat ja vatsa turvonnut huomattavasti. Alussa hiukset oli jatkuasti rasvaiset kuten myös naama... ihan hirveitä näppyjä naamassa ja selässä.
 
Minä huomasin viikonloppuna että mahaan on ilmestynyt linea negra. Ja ihan ylävatsalta alavatsalle asti. Viikkoja 13+4. Vähän huolestuttaa sen suhteen, että olen jo useamman vuoden kärsinyt kasvojen pigmenttiläiskistä ja pelkään, että tämä on huono merkki senkin kannalta, että varmaan kauheat pigmenttiläiskät tulossa kesällä... :arghh: No ei mahda minkää (tai toki aurinkorasvan, hatun ym verran)sitten olen ainakin kesän lopussa laikukas äiti jos laikukas olenkin :shy:
 
Täytyis muistaa varoa aurinkoa nyt tosiaan! Mulla on selässä suuri pigmenttiläiskä ja en halua lisää! Eniten pelkään että tulisi "viikset"... kun siihen kai herkästi tulee...
 
Womn minnepäin oot menossa ja minkä verran viikkoja sitten? :)
Minäkin lähdössä kuukauden päästä miehen kanssa reissuun, kanarialle suunnataan ja viikkoja sillon 25 :)

Hups oho luulin et tää on heinäkuisten ryhmä. :D no, en mä paljon eellä oo!
 
Liinulainen, sama se mihin sitä kirjottelee :happy:
Me lähetään kans kanarialle ja oiskohan mulla jotakuinkin 23-24 viikot menossa sillon. Eli jos näät raskaana olevan kolmekymppisen niin tuu heittää läpyt :joyful:
 
Tänään neuvolassa vahvistui että painon rakettimainen nousu on pysähtynyt eikä ollut kuin 160g/vko enää tullut :D varmasti auttoi osaltaan että sai nesteitä liikkeelle kävelemällä tällä viikolla kun ei enää koske eikä supista liikunnan jälkeen. Ihanata :)
 
Rv 16+6 ja odottelen milloin tää iltaväsymys loppuu.. Työpäivä menee hyvin mut auta armias ku kotio pääsöö ja saa syötyä niin iskee sellaanen totaalikooma ettei mitää jaksa tehdä ja vois mennä kasilta nukkuun samaa kyytiä ku saa lapsetki sänkyyn :dead:
Ja aamu tulee ihan liian äkkiä, ihan tuskaa nousta ylös vaikka normisti oon aamuvirkku! Ei puhettakaa että jaksaas töitten jälkeen harrastaa mitää liikuntaa :arghh: Ainoastaan pilatesta oon saanu harjoteltua iltaisin, se kyllä tuo hyvän olon ja sikeän unen :smiley-bounce012
 
Alkaa kohtu lähenemään rintakehää! Tänään tuntenut potkuja jo monta senttiä navan yläpuolella :cool: hassun tuntuista, kun tuntenut toistiseksi vaan alavatsassa ja välillä navan alapuolella. Tuntuu kuin kohdun ja rintakehän välillä olisi enää n 5 cm :wideyed:
 
Tällä viikolla on alkaneet asiakkaat töissä kyselemään olenko raskaana. Heti kun pamahti puoliväli raskaudesta käyntiin :wink ilmeisesti vatsa tullut nyt paremmin näkyviin vaatteiden alta. Tuntuu mukavalta.
 
Multa myös ensimmäinen uskalsi kysyä, että koskas toi syntyy. Vanhempi rouva bongas vaikka muut on aina ollut (muka? ) ihmeissään kun oon kertonut. Sain tietty ihme mielenpahoituskohtauksen kommentista, vaikka oon innolla odottanut että näkyy selvemmin. En ymmärrä itseäni :shifty:
 
Täällä kans haalea linea negra :hilarious: ollut havaittavissa muutaman viikon, kuinkahan tummaksi tuo vielä menee?
 
Takaisin
Top