Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia kaikille tänne joilla ei ultran tulokset olekaan vastanneet odotuksia. Toivottavasti muuttuu vielä seuraavissa mittauksissa parempaan päin! Mulla oli viime raskaudessa myöhäinen ovis ja silloin alkio oli ultrassa viikkoa pienempi mitä piti, mutta kaikki meni kuitenkin hyvin lopulta.

Nyt on eka uä varattu 12.9. ja aika pysähtyi saman tien, en jaksaisi odottaa yhtään. Luulen että myös tällä kertaa myöhäinen ovulaatio tekee sen että alkion koko ja menkoista katsotut viikot ei ainakaan tule täsmäämään. Toivotaan parasta, nyt vain pitäisi kasvatella kärsivällisyyttä pari viikkoa...
 
Ei ollut kasvanut juuri ollenkaan, joku pieni liikkuva pikseli siellä näkyi, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että viikolla 6 loppunut kasvu (nyt pitäis jo olla viikko 8 menossa) 😔 viikon päästä vielä samalle lääkärille tarkistukseen, mutta todennäköisintä on, että me nyt menetettiin tämäkin vauva 💔 surettaa ja suututtaa. Toivon, että tän ryhmän muille käy paremmin, ja ne jotka joutuvat saman surun ja pettymyksen käymään läpi lähetän ekstrapaljon ajatuksia ja rakkautta, sekä sulle että sun vauvalle ❤️
Voi ei. Paljon voimia sinne❤️😔

@Emmih89 tsemppiä ultraan! Toivotaan, että kaikki on kunnossa! 🙏
 
Ei ollut kasvanut juuri ollenkaan, joku pieni liikkuva pikseli siellä näkyi, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että viikolla 6 loppunut kasvu (nyt pitäis jo olla viikko 8 menossa) 😔 viikon päästä vielä samalle lääkärille tarkistukseen, mutta todennäköisintä on, että me nyt menetettiin tämäkin vauva 💔 surettaa ja suututtaa. Toivon, että tän ryhmän muille käy paremmin, ja ne jotka joutuvat saman surun ja pettymyksen käymään läpi lähetän ekstrapaljon ajatuksia ja rakkautta, sekä sulle että sun vauvalle ❤️
Kovasti tsemppiä ❤
 
Odottaminen on kyllä niin kauheeta 😂
Mulla ois nyt 3.9 aika sinne Felicitakseen. Siellä ois sama lääkäri mikä hoitanut mua lapsettomuushoidoissa (niin ihana tyyppi!).
Ja sit sain tänään kontrolliajan polille 4.9. Mietin et kumpaa meen 😱 polilla käynti nyt ois super paljon halvempi, mut ois ihana nähä vielä Felicitaksen lääkäri myös 🥺
 
Voimia kaikille, joilla varhaisultra on tuonut mukanaan surua tai ainakin huolta ❤️

Mulla on varhaisultra reilun viikon päästä ja nyt vasta havahduin, että varasin ajan, johon isän ei ole mahdollista päästä mukaan. Esikoisen raskauden aikana mun mies oli mukana kaikissa ultrissa (ja neuvoloissa), mutta nyt mulla ei käynyt kyllä mielessäkään, että tämä varhaisultra olis sellainen, johon mies tulis mukaan 🙈 Onko teillä muilla isät olleet varhaisultrassa mukana? Mä jotenkin miellän tämän käynnin vähän niin kuin raskaustestin tekemiseksi eli käyn varmistamassa, että onko raskaus lähtenyt normaalisti etenemään... Jos on, niin ehkä konkretisoituu tämä asia ja sen jälkeen sitten molemmat yhdessä toki taas pienokaista odottaisivat ja varmasti myöhemmissä ultrissa mieskin olisi mukana.
 
Voimia kaikille, joilla varhaisultra on tuonut mukanaan surua tai ainakin huolta ❤️

Mulla on varhaisultra reilun viikon päästä ja nyt vasta havahduin, että varasin ajan, johon isän ei ole mahdollista päästä mukaan. Esikoisen raskauden aikana mun mies oli mukana kaikissa ultrissa (ja neuvoloissa), mutta nyt mulla ei käynyt kyllä mielessäkään, että tämä varhaisultra olis sellainen, johon mies tulis mukaan 🙈 Onko teillä muilla isät olleet varhaisultrassa mukana? Mä jotenkin miellän tämän käynnin vähän niin kuin raskaustestin tekemiseksi eli käyn varmistamassa, että onko raskaus lähtenyt normaalisti etenemään... Jos on, niin ehkä konkretisoituu tämä asia ja sen jälkeen sitten molemmat yhdessä toki taas pienokaista odottaisivat ja varmasti myöhemmissä ultrissa mieskin olisi mukana.
Ei tule mukaan. Ihan senkin takia ettei haluta lapsia sinne mukaan, mutta myös mielummin otan vasta sinne seuraavaan, jossa jo voi jotain vauvanalkua paremmin havaita 🤣
 
Voimia kaikille, joilla varhaisultra on tuonut mukanaan surua tai ainakin huolta ❤️

Mulla on varhaisultra reilun viikon päästä ja nyt vasta havahduin, että varasin ajan, johon isän ei ole mahdollista päästä mukaan. Esikoisen raskauden aikana mun mies oli mukana kaikissa ultrissa (ja neuvoloissa), mutta nyt mulla ei käynyt kyllä mielessäkään, että tämä varhaisultra olis sellainen, johon mies tulis mukaan 🙈 Onko teillä muilla isät olleet varhaisultrassa mukana? Mä jotenkin miellän tämän käynnin vähän niin kuin raskaustestin tekemiseksi eli käyn varmistamassa, että onko raskaus lähtenyt normaalisti etenemään... Jos on, niin ehkä konkretisoituu tämä asia ja sen jälkeen sitten molemmat yhdessä toki taas pienokaista odottaisivat ja varmasti myöhemmissä ultrissa mieskin olisi mukana.
Mulla oli mies mukana, kun taustalla keskenmeno. Jotenkin tuntui tärkeältä että hänkin saisi nähdä kaiken olevan hyvin.
 
Voimia kaikille, joilla varhaisultra on tuonut mukanaan surua tai ainakin huolta ❤️

Mulla on varhaisultra reilun viikon päästä ja nyt vasta havahduin, että varasin ajan, johon isän ei ole mahdollista päästä mukaan. Esikoisen raskauden aikana mun mies oli mukana kaikissa ultrissa (ja neuvoloissa), mutta nyt mulla ei käynyt kyllä mielessäkään, että tämä varhaisultra olis sellainen, johon mies tulis mukaan 🙈 Onko teillä muilla isät olleet varhaisultrassa mukana? Mä jotenkin miellän tämän käynnin vähän niin kuin raskaustestin tekemiseksi eli käyn varmistamassa, että onko raskaus lähtenyt normaalisti etenemään... Jos on, niin ehkä konkretisoituu tämä asia ja sen jälkeen sitten molemmat yhdessä toki taas pienokaista odottaisivat ja varmasti myöhemmissä ultrissa mieskin olisi mukana.
Mullakin on mies ultrissa mukana, ihan jo uutuudenviehätyksestä kun esikoista odotetaan ja muutenkin varmaan kiva että pääsee olemaan konkreettisemmin osana odotusta. Tulee hän varmaan kaikkiin neuvoloihinkin mukaan, mikä on mielestäni ehkä vähän turha kun viimeksikin hoitaja jutteli vaan muhun liittyvistä asioista ja mies pyöritteli peukaloita vieressä😁
 
Mullakin on mies ultrissa mukana, ihan jo uutuudenviehätyksestä kun esikoista odotetaan ja muutenkin varmaan kiva että pääsee olemaan konkreettisemmin osana odotusta. Tulee hän varmaan kaikkiin neuvoloihinkin mukaan, mikä on mielestäni ehkä vähän turha kun viimeksikin hoitaja jutteli vaan muhun liittyvistä asioista ja mies pyöritteli peukaloita vieressä😁
Meillä mies tulee ultriin mukaan ja ekaan neuvolakäyntiin. Hänelle lapsi eka, mut selitin ettei neuvolassa jatkossa oikein mitään ihmeellistä tapahdu. Toki jos kuunnellaan sydänääniä nii varmasti hänkin tykkäisi, mut hänellä työt päivittäin 7-16, nii ei tarvi joka kerta hommia keskeyttää ja voin vaikka äänittää sydänäänet 😊
Mulla edelleen vuotaa ja tää on jotain hirveää 😔 koko aika oottaa et tulisi jotain isompaa. Mut kohdunsuu oli kiinni ja siisti..koitan nyt luottaa tulevaan ❤️
 
Meillä mies tulee ultriin mukaan ja ekaan neuvolakäyntiin. Hänelle lapsi eka, mut selitin ettei neuvolassa jatkossa oikein mitään ihmeellistä tapahdu. Toki jos kuunnellaan sydänääniä nii varmasti hänkin tykkäisi, mut hänellä työt päivittäin 7-16, nii ei tarvi joka kerta hommia keskeyttää ja voin vaikka äänittää sydänäänet 😊
Mulla edelleen vuotaa ja tää on jotain hirveää 😔 koko aika oottaa et tulisi jotain isompaa. Mut kohdunsuu oli kiinni ja siisti..koitan nyt luottaa tulevaan ❤️
Vuoto on kyllä inhottavaa, mullakaan ei löytynyt tälle mitään syytä ja edelleen joka vessareissulla kuumottaa milloin paperi alkaa taas värjäytymään…😞 Mutta kai se menee sitten limakalvojen herkkyyden/lisääntyneen verekkyydeen piikkiin. Mulla viime viikolla alkoi myös ihan yhtäkkiä vuotamaan alahuulen sisäpuolelta verta niin että tippui paidallekin ja sai ihan tosissaan tyrehdyttää 10 minuuttia!
 
Mullakin on mies ultrissa mukana, ihan jo uutuudenviehätyksestä kun esikoista odotetaan ja muutenkin varmaan kiva että pääsee olemaan konkreettisemmin osana odotusta. Tulee hän varmaan kaikkiin neuvoloihinkin mukaan, mikä on mielestäni ehkä vähän turha kun viimeksikin hoitaja jutteli vaan muhun liittyvistä asioista ja mies pyöritteli peukaloita vieressä😁

Meillä kans esikoista odottaessa tosiaan mies oli kaikissa mukana, mutta nyt kyllä yritän ehdottaa, josko tulisi vain niihin neuvoloihin, joihin isä toivotaan paikalle 😅 Hänen työnsä puolesta noi päivämenot on aina vaikea järjestää, joten tuntuu vähän turhalta nyt tokan lapsen kohdalla 😁 Mut esikoisen tapauksessa tosiaan halusi kyllä olla mukana, kun tosiaan kaikki silloin niin uutta ja jännittävää 😊
 
Onko teillä muilla isät olleet varhaisultrassa mukana? Mä jotenkin miellän tämän käynnin vähän niin kuin raskaustestin tekemiseksi eli käyn varmistamassa, että onko raskaus lähtenyt normaalisti etenemään...
Mä ajattelin, että tulisi mukaan vu:hun. Vaikka kävisi niin, että ei ookaa asiat niinku pitää niin saisi sitten kuulla asian siinä samalla eikä mun tarttisi kertoa uutista sitten käynnin jälkeen 😬

Meillä kun myös esikoinen, niin haluan myös että hän jotenki alusta asti pääsis konkreettisesti odotukseen mukaan.
 
En tiedä tuleeko mies mukaan vu:aan, mutta mikäli asiat ei ole siellä niin kuin pitää, niin silloin juuri toivoisin, että mies olisi siellä tukemassa ja yhdessä kuuntelemassa lisäohjeet.
Jos kaikki ok, niin pärjään kyllä yksinkin. 😁
 
Takaisin
Top