Varhaisultra

Nyt on varhaisultra käyty, siellä se pieni oli missä pitikin ja sydänkin sykki niin kovin hienosti 🥹🩷 Viikoissa pomppasin vähän eteenpäin, koko vastasi viikkoa 7+2. Kesken ultran alkoi ilmeisesti rakko täyttyä kun pienen ääriviivat sumeni, mutta ehdittiin onneksi pari vähän selvempää kuvaa saada otettua 😅
 
Ihanaa, kun tulee noita iloisia tuloksia! 😍 Nyt en malta odottaa vähän yli viikkoa omaa ultraa. Olisi pitänyt ottaa vähän aikasemmaksi kuin vasta 8+2 😬
 
Tekisi mieli varata yksityiseltä aika varhaisultraan kun ei saatu kunnon kuvaa nyt kun musteet oli loppu ja suttunen raidallinen kuva vaan mistä puuttuu puolet musteista. Tavallaan harmittaa että vähävaraisena ois laskettu ton lapsettomuuspolin tarjoaman ultran varaan, mut kauheella kiireellä tekivät sen. Pakko se on varmaan kaivaa selkänahasta ne rahat että saadaan sellanen omantahtinen rauhallinen varhaisultra kun julkisella ei sellaista saa. Mutta pääasia että on elossa ja oikeassa paikassa🥰
 
Tekisi mieli varata yksityiseltä aika varhaisultraan kun ei saatu kunnon kuvaa nyt kun musteet oli loppu ja suttunen raidallinen kuva vaan mistä puuttuu puolet musteista. Tavallaan harmittaa että vähävaraisena ois laskettu ton lapsettomuuspolin tarjoaman ultran varaan, mut kauheella kiireellä tekivät sen. Pakko se on varmaan kaivaa selkänahasta ne rahat että saadaan sellanen omantahtinen rauhallinen varhaisultra kun julkisella ei sellaista saa. Mutta pääasia että on elossa ja oikeassa paikassa🥰
äh tosi tympeä kun ei saanu kuvaa ☹️ vaikka siinä se pieni papunen vaan näkyy niin onhan se silti mahtava. Kannattaa tsekata onko lähistöllä noita kätilön tekemiä ultria, mekin ajellaan vähän kauemmas sellaseen ja silti tulee halvemmaksi kuin Terveystalon varhaisultra 🤯 ainakin pääkaupunkiseudulla on parikin käsittääkseni ja uskois että muuallakin.
 
Meilläpäin ei automaattisesti pääse varhaisultraan, vaan odotan suosiolla tuonne ekaan nt-ultraan. Muutama hassu viikko enää pitäs epätietoisuudessa elää. Toisaalta kun miettii että vasta heinäkuussa olis eka ultra ni onhan sinne vielä pitkä matka!
 
Mäkin mietin tota samaa et heinäkuuhun on pitkä aika odottaa. Kauheesti tekis mieli varata kesäkuulle ultra. Saa nähdä kumpi vie voiton odottelu vai yksityinen ultra
 
Ihanaa, kun tulee noita iloisia tuloksia! 😍 Nyt en malta odottaa vähän yli viikkoa omaa ultraa. Olisi pitänyt ottaa vähän aikasemmaksi kuin vasta 8+2 😬
Täällä pitäisi odottaa vielä vajaa kaks viikkoa 😩 ärsyttää mutta ainoat aiemmat sopivat ajat oli 6+0 ja siinä on riski että ei vielä näy syke niin tulis turha reissu 🫣
 
Tänään piti käydä vielä varhaisultrassa, kun olin 90% varma että että se oli siinä kun pahoinvointi ja ummetus loppu tiistaina ja viime yönä heräsin vain kerran vesaan. Siellä oli onneks vielä kyydissä viikkoja vastaava liikkuvainen tyyppi :red-heart:
 
Tänään piti käydä vielä varhaisultrassa, kun olin 90% varma että että se oli siinä kun pahoinvointi ja ummetus loppu tiistaina ja viime yönä heräsin vain kerran vesaan. Siellä oli onneks vielä kyydissä viikkoja vastaava liikkuvainen tyyppi :red-heart:
Mullakin oli eilen (pyyhkäisyvärin lisäksi) varma fiilis, ettei kaikki oo kunnossa, kun en herännyt yöllä kertaakaan vessaan enkä nälkään 😅
Ihanaa, että teilläkin siellä kaikki hyvin ♥️
 
Joo, se on kyl jotenkin tosi voimakasta, kun tulee olo ettei kaikki olisi hyvin. Täs kyl pitää pikku hiljaa oppia rauhoittumaan, ettei kaikki raha mee ultriin :tears:
 
Tekisi mieli varata yksityiseltä aika varhaisultraan kun ei saatu kunnon kuvaa nyt kun musteet oli loppu ja suttunen raidallinen kuva vaan mistä puuttuu puolet musteista. Tavallaan harmittaa että vähävaraisena ois laskettu ton lapsettomuuspolin tarjoaman ultran varaan, mut kauheella kiireellä tekivät sen. Pakko se on varmaan kaivaa selkänahasta ne rahat että saadaan sellanen omantahtinen rauhallinen varhaisultra kun julkisella ei sellaista saa. Mutta pääasia että on elossa ja oikeassa paikassa🥰
Hiennäoa että pieni oli oikean paikan yksilönsä kasvattamiselle löytänyt!! Itseänikin ärsyttäisi tuollainen huono tuuri noiden muste yms juttujen osalta. Tiedätkö on teidän lähellä yksityisiä kätilöitä ( Kaunis odotus, Perhe Arte ja jne), joissa ultra maksaa noin 90€. Toki pienissä käyttövaroissa sekin on sangen paljon. Kesällä 2022 heillä oli jotain ultra tarjouksiakin, joista itse olin iloinen.
 
Hiennäoa että pieni oli oikean paikan yksilönsä kasvattamiselle löytänyt!! Itseänikin ärsyttäisi tuollainen huono tuuri noiden muste yms juttujen osalta. Tiedätkö on teidän lähellä yksityisiä kätilöitä ( Kaunis odotus, Perhe Arte ja jne), joissa ultra maksaa noin 90€. Toki pienissä käyttövaroissa sekin on sangen paljon. Kesällä 2022 heillä oli jotain ultra tarjouksiakin, joista itse olin iloinen.
Meillä on vaan terveystalo 340€ ja ovumia vajaa 200, sairaala innova 210€
 
Muokattu viimeksi:
Siis ei voi olla totta. Ultrasta kolme päivää ja nyt jo alkaa tuleen epävarma olo ja tekis mieli varata ens viikolle ultra🙈. Ehkä mää kokeilen doppleria illalla. Ei lompakko kestäis näitä mielenrauhaultria enempää. Toi toka meni hyvin kun osaan sai työnantajan epassilla ja osan latasin ite rahaa epassii .
 
Meillä on vaan terveystalo 340€ ja ovumia vajaa 200, sairaala innova 210€
Yäk, noi hinnat sattuu vaikka ois varaakin! Enää en yhtään ihmettele että miks porukka ajelee autolla / käy junalla ultrassa jossakin kätilöpaikoissa.
 
Siis ei voi olla totta. Ultrasta kolme päivää ja nyt jo alkaa tuleen epävarma olo ja tekis mieli varata ens viikolle ultra🙈. Ehkä mää kokeilen doppleria illalla. Ei lompakko kestäis näitä mielenrauhaultria enempää. Toi toka meni hyvin kun osaan sai työnantajan epassilla ja osan latasin ite rahaa epassii .
Ihana "mielenrauhaultria" 😂 sama täällä, mieskin sanoi että jossain kohtaa saan itsekseni alkaa maksamaan jos harrastuksena ultrissa meinaan ravata 😂
 
Ihana "mielenrauhaultria" 😂 sama täällä, mieskin sanoi että jossain kohtaa saan itsekseni alkaa maksamaan jos harrastuksena ultrissa meinaan ravata 😂
Mä en meinaa miehelle edes kertoa mitä ne maksaa 😎jos sinne saakka pääsen. 🥰. Pistän vaan ne raskauden / hankintojen kuluihin, jotka hän kyllä kokonaissummana mielellään aina maksaa.
Omanapaisesti muistan kuinka hän viime raskaudessa hän päivitteli raskausvitamiinien hintoja (20€ purkki). Hiljeni kun totesin että neuvolan ravitsemusterapeuttille voidaan lähteä yhdessä, niin ei tartte vitamiineihin sen jälkeen turvautua. Häntä inhottaa kaikki lääkäri yms käynnit, joten seuraavan purkin oli käynyt itse mulle ostamassa. Niinpä yksityinen kätilöultra versus yhteiskäynti neuvolapsykologilla mun
mahdollisten pelkojen takia. Kätilö voitti...😂👏
Luonnollisesti yrittäisin pitää ne käynnit kohtuuden rajoissa...
 
Oletteko ajatelleet käyvänne useammassa kuin yhdessä varhaisultrassa? Me kävimme reilu viikko sitten (7+4) ja tuolloin kaikki oli hyvin❤️ nyt kuitenkin tuntuu, että tekisi mieli käydä vaikka ensi viikolla varmistamassa, onko kaikki kunnossa. Vähäisetkin raskausoireet ovat hävinneet😞 nt-ultra on meillä joko kesäkuun viimeisellä tai heinäkuun ensimmäisellä viikolla ja sinne on niin pitkä aika. Pelkään, että luulen olevani onnellisesti raskaana, mutta ultrassa paljastuukin, että sikiö on menehtynyt jo aikoja sitten😞 eihän tietysti ultrakaan sitä takaa, se on vain sen hetken tilanne.
 
Takaisin
Top